Kijk uit voor ecofascisme!

Over smartmeters gesproken , wij kregen 2 weken terug weer een brief waarin staat dat ze 23 oktober dacht ik een slimme meter (alweer) willen plaatsen en dat we geen keus hebben. Of je nu teruglevert of niet, moet toch aanvaarden. Wij leveren niet terug, geen panelen. Kunnen we die meter nog steeds weigeren?
Ik kreeg een maand geleden ook weer zo'n brief, de zoveelste.
Heb gebeld en weigeren was geen probleem.
 
Een citroën DS, wow wat een wagen! Heb er ooit één gehad en voel nog altijd kriebels in m'n buik als ik er eentje zie rijden. Die reed helaas niet op water....
 
Nee, maar de basis opwekking van stroom moet een x aantal megawatt zijn de particuliere zonnepanelen werken overdag terwijl er geen gebruik is in de huizen, waardoor dit over het net naar bedrijven zou moeten, de netwerken in steden en dorpen zijn hier niet op berekend en dus te zwak waardoor het overbelast is.
Ook de reden dat ze aan de smart meters willen kunnen ze de terug leveringen uitzetten
terug leveren willen ze in 2023 sowieso vanaf. Dat viel te verwachten natuurlijk. Eerst mensen iets voorhouden en wanneer het onderhand verplicht is dan weer afnemen. Daarom denk ik ook dat men nu het spelletje speelt van het verhogen van de gasprijzen en nu dan ineens gaan ze mensen compenseren met een fors bedrag hierop. Nog even mensen wijs maken dat het echt allemaal goedkoper is. Nog wel ja.
 
Over smartmeters gesproken , wij kregen 2 weken terug weer een brief waarin staat dat ze 23 oktober dacht ik een slimme meter (alweer) willen plaatsen en dat we geen keus hebben. Of je nu teruglevert of niet, moet toch aanvaarden. Wij leveren niet terug, geen panelen. Kunnen we die meter nog steeds weigeren?
Volgens mij weet Ron Fonteine hier meer van. Ik heb hem er wel eens informatie over zien plaatsen op welke gronden het geweigerd kan worden. Volgens mij nog steeds niet verplicht.
 
Ze was zelfs kamerlid en staatssecretaris tegelijkertijd, nu inmiddels geen kamerlid meer. Had je die ophef daarover toen gemist?

Daar had ik wel over gehoord, maar ik wist niet om wie het ging.
Ik vroeg me al af waar het gekakel ik Vak K vandaan kwam.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan