Kijk uit voor ecofascisme!

Ooit, heel lang geleden zag ik een serie waarin dit gebeurde. Mensen konden er voor kiezen om zich te laten verkleinen tot zo'n 15 cm. Ik zag dit toen als humor en nu eigenlijk nog steeds.... :)

Deze professor suggereert een wel héél bizarre oplossing tegen ‘klimaatverandering’​


Kleinere mensen kweken en vleesintolerantie opwekken als oplossing tegen ‘klimaatverandering’. Voor professor en filosoof S. Matthew Liao is het de toekomst.
 

De SGP in Vlissingen wil dat elektrische auto's in de toekomst niet meer in parkeergarages mogen parkeren vanwege brandgevaar. De partij heeft na de brand op het vrachtschip Freemantle Highway vragen gesteld aan het college van B&W over speciale parkeerplekken voor elektrische auto's in ondergrondse parkeergarages Scheldeplein en Fonteyne.
 
Ik weet niet goed waar in welk topic ik dit moet plaatsen. Maar je kon in Engeland in de tweede wereld oorlog dus je huisdier laten doden om de oorlog vooruit te helpen. De video gaat ergens anders over maar het komt voorbij in het stukje waar ik de video laat beginnen. Tom Scott lijkt mij iemand die dat soort dingen goed uit zoekt dus ik denk dat het waar is.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.691
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan