Kijk uit voor ecofascisme!

Dank Tanja. Dit is dus Mike Adams? Over wie Mike Donkers vier maanden geleden schreef dat hij alsmaar briljanter wordt?

Als het gaat om de vermeende overbevolking lees ik van Mike Adams een opeenhoping van mythes, en het ontwijken van de echte vragen. Zijn tekst zou overigens niet misstaan in een folder van een of ander hip sustainability institute, die de laatste tijd overal als paddenstoelen uit de grond schieten.

Quote:
If the human population were small compared to the total carrying capacity, we shouldn't see the natural ecosystems dying all around us.


Natuurlijk wel! Hoe is het mogelijk dat ecosystemen in elkaar storten? Wie veroorzaakt die vervuiling? Wat voor krachten zitten er achter industrialisering? Frecking, het laatste restje olie uit de grond trillen? Wie verzint zoiets? Is dat omdat er nu eenmaal mensen zijn die nu eenmaal olie nodig hebben? Of omdat er een kleine club psychopaten is die ogenschijnlijk de hele wereld heeft gekaapt?

Hoe komen die psychopaten ineens aan die hoge functies? Is dat een natuurlijk gegeven, is het evolutionair bepaald dat dingen zo gaan?

Quote:
Because we're such an infantile race of stupid creatures just barely more intelligent than apes, we are going to ride this crazy train of idiocy right into the ground.


Quote:
Humanity is a race of short-term thinkers and short-term thinkers have no future on any planet


Aha, dat is het dus volgens Adams. We zijn nu eenmaal een stel wilde apen. Ik vrees dat Adams is gevallen voor de ”mens als virus” – theorie. Schrijft hij zo’n lang artikel, maar nergens een blijk dat hij ook maar een klein beetje begrijpt waarom we met z’n allen zo doodziek zijn.

Quote:
We are not as smart as you've been led to believe. If we were, then why would we poison our own food, water, soils, skies, infants, oceans, crops and planet?


Het punt is natuurlijk: we zijn veel slimmer dan we've been led to believe. Maar we leven in een volstrekt onnatuurlijk machtssysteem. 1 a 2 procent van de totale bevolking heeft beschikking over 98% a 99% van alle natuurlijke welvaart. We gebruiken maar 3% actief DNA, zitten gevangen in de linkerhersenhelft, in een maatschappij die gebaseerd is op schuld, schuld aan een klein clubje psychopaten.

In het verre verleden was dat toch echt anders: we waren kerngezond. Niet omdat we met minder waren, maar omdat we in contact stonden met de aarde, en daarom ook beter bewapend waren tegen duistere krachten buiten ons om. We begrepen die krachten beter, terwijl we er nu lacherig over doen. Noem mij maar NewAgy maar de kosmos is vol met leven. En de aarde kan helemaal niet sterven.

Quote:
So to argue that the Earth's resources are "infinite" is to admit you are mathematically retarded.


Niemand zegt dat de capaciteit oneindig is. We zeggen enkel dat de wereld op dit moment behoorlijk leeg is. De gehele wereldbevolking kan in Frankrijk wonen, met 91 vierkante meter per persoon. Dat is ruimte voor een huis met een grote tuin voor jezelf alleen, dus meer dan genoeg ruimte om te plassen. En alleen Afrika is groot genoeg om ons allemaal volwaardig te voeden.

Het probleem ‘water’, ‘energie’ en ‘voeding’ is een probleem van machthebbers. Er is genoeg alternatief onderzoek: zie een een speech van Justin Hall-Tipping, in het Nederlands ondertiteld.

Quote:
Yet another poorly-conceived argument used by the "overpopulation myth" supporters goes like this: The world isn't overpopulated because populations are actually falling in many developed nations like Japan.


Tweederde van de wereldbevolking leeft in landen met zulke lage vruchtbaarheidscijfers dat de bevolking daar afneemt (onder de 2.1 kind per vrouw). Dit geldt voor Europa, Noord-Amerika, Australië, zelfs met inachtneming van vruchtbaarheidscijfers onder immigranten. Hetzelfde geldt al veel langer voor China en Japan, maar ook in opkomende landen zoals Thailand, Vietnam, Indonesië Rusland, Iran, Turkije, Mexico, Argentinië en Brazilië.

Andere landen in Zuid-Amerika, maar ook Arabische landen, en zelfs de Filippijnen en India liggen daar maar een fractie boven, maar de trend is daar ook aan het inzetten. (Zie info van Steve Mosher). De wereld is al leeg en wordt binnen enige tijd alleen maar leger.

Quote:
But the logic forgets to take into account that populations are falling in selected areas precisely because they are already overpopulated there.


Dit is een cirkelredenering.

Quote:
The primary reason why Japan's population is in decline is because intelligent young Japanese couples look around and see skyrocketing costs for housing (caused by overpopulation)


Hoe komen die huizen zo duur? Wie heeft dat systeem bedacht, dat je voor een paar vierkante meter tientallen jaren moet afbetalen aan een stel bankiers? Ik zal je een geheim verklappen: er zijn nog altijd delen in de wereld waar mensen gewoon wonen omdat ze daar altijd gewoond hebben, zonder huur of hypotheek.

En trouwens, waarom noemt Adams alleen Japan? De terugloop van de geboortecijfers speelt bijna overal, behalve in Midden-Afrika. En hoe zit het met voeding meneer Adams? Weet u daar iets vanaf? Is er zoiets als een verandering in voeding bij mensen die naar de stad trekken? Zijn vrouwen na een paar generaties stadsvoeding fysiek nog wel in staat om meer dan een paar kinderen te krijgen?

Quote:
In no way do I support their death agendas for the human race


Die zit ingenieuzer in elkaar dan je zou denken. Geloven en verkondigen dat de mens het grote probleem vormt voor de aarde, en dat we nu alleen nog maar onze zelfgecreëerde zondvloed kunnen afwachten... dat is een groot deel van die agenda.

 
Quote:
Dit is dus Mike Adams? Over wie Mike Donkers vier maanden geleden schreef dat hij alsmaar briljanter wordt?


Thijs, ik weet de laatste tijd niet wat ik lees, alles wat uit de pen van adams vloeit wordt alsmaar extremer! Laatst schreef hij een absoluut haatdragend artikel over Chavez, dat hij eindigde met de volgende woorden:

Quote:
Read more about the scumbag piece of political filth known as Chavez; may his dark soul burn in Hell with all the other tyrants of history


Hoewel ik het met de hoofdboodschap van het artikel eens ben (communisme = foute boel) schrok ik toch even van het gebrek aan spiritualiteit dat Adams hier toont voor een medemens. Hij is in korte tijd volledig aan het radicaliseren en het gaat niet de goede kant op!

Ik ben het dan ook volledig eens met jouw punstgewijze analyse, thijs, goed gedaan! Ik heb hier slechts 1 ding aan toe te voegen: trap NOOIT in de valkuil om te denken dat 'de mens' in zijn algemeen vervuiling, oorlog, hongersnood, energietekorten en andere ellende veroorzaakt! Dit is het werk van slechts een kleine groep psychopaten die NIET 'de mensheid' vertegenwoordigt! Hier komt ook de mythe 'oorlog zit in de mens' vandaan. Ik ken NIEMAND die oorlog wil, niemand!

Kijk naar wat er nu bijv. in Syrie gebeurt. Denk je nu werkelijk dat de doorsnee burger daar 'oorlogszuchtig' is? Welnee, het zoveelste land wordt volledig getraumatiseerd omdat deze psychopathische club daar getrainde doodseskaders heeft losgelaten op ONSCHULDIGE MENSEN! Niemand kiest hiervoor omdat we 'onderontwikkeld' en 'dom' zijn. We zijn ONWETEND, dat is ons probleem! Het hele systeem kan bestaan op basis van massale onwetendheid. Vandaar ook hun eigen motto: kennis is macht!

Mike

 
Thijs (en Mike), altijd zo fijn om de mening van kritische en goed geïnformeerde mensen (jullie) hierover te lezen. Vooral het vertrouwen in de mensheid is inderdaad ver te zoeken en ik ben heel blij om dit soort geluiden te horen/lezen. Verbaasde mij eerlijk gezegd ook dan Mike Adams hiermee aan kwam zetten, zou hij aan het verzuren zijn van al die chiazaadjes ;)

 
Lichttax!

Standaard verplicht:

Boerka met Google Glass zonnebril voor alle vrouwen èn mannen en betalen voor elke zonnestraal die het huidoppervlak raakt.

Met Google Glass en een paar geimplanteerde sensortjes kan dat vast via een appje heel mooi gemeten worden..

 
Quote:
Als voorbeeld vertelt hij het verhaal van de Chinese uitvinder van het schaakbord die werd beloond door de keizer en mocht kiezen wat hij wilde. Hij vroeg heel bescheiden om 1 rijstkorrel, op een schaakbord, en een verdubbeling bij elk volgend vlak op het schaakbord. Klinkt toch niet te veel gevraagd, nietwaar? Hoeveel rijstkorrels denk je nu dat dat uiteindelijk oplevert?


Het antwoord is:

  1. 1

  2. 2

  3. 4

  4. 8

  5. 16

  6. 32

  7. 64

  8. 128

  9. 256

  10. 512

  11. 1024

  12. 2048

  13. 4096

  14. 8192

  15. 16384

  16. 32768

  17. 65536

  18. 131072

  19. 262144

  20. 524288

  21. 1048576

  22. 2097152

  23. 4194304

  24. 8388608

  25. 16777216

  26. 33554432

  27. 67108864

  28. 134217728

  29. 268435456

  30. 536870912

  31. 1073741824

  32. 2147483648

  33. 4294967296

  34. 8589934592

  35. 17179869184

  36. 34359738368

  37. 68719476736

  38. 137438953472

  39. 274877906944

  40. 549755813888

  41. 1099511627776

  42. 2199023255552

  43. 4398046511104

  44. 8796093022208

  45. 17592186044416

  46. 35184372088832

  47. 70368744177664

  48. 140737488355328

  49. 281474976710656

  50. 562949953421312

  51. 1125899906842624

  52. 2251799813685248

  53. 4503599627370496

  54. 9007199254740992

  55. 18014398509481984

  56. 36028797018963968

  57. 72057594037927936

  58. 144115188075855872

  59. 288230376151711744

  60. 576460752303423488

  61. 1152921504606846976

  62. 2305843009213693952

  63. 4611686018427387904

  64. 9.2233720368548E+18

 
In ieder geval meer rijstkorrels dan de mensheid tot het maken van betreffende video tot dan toe had verbouwd.

Best veel rijst.. :|

Ik zou in die tijd voor koeien gekozen hebben en dan een verdubbeling per 4 vakken..

Dat is dan nog een beetje te overzien - 32768 koeien :D

Langer houdbaar, vermeerderd zich relatief gemakkelijker, veel verse melk, boter en vlees en veel lekkerder :lol:

 
Een mens kan nog zoveel rijstkorrels produceren, hij zal uiteindelijk aan ondervoeding door die graszaden overlijden. Ik zet mijn geld ook op runderen, laat die dat gras maar eten!

Mike

 
Met de huidige vruchtbaarheidscijfers én de hele kanker-epidemie (we staan volgens mij nog maar aan het begin) gaan we hoe dan ook toe naar een daling van de wereldbevolking. We zien nu al een enorme leegloop in Zuid-Europa, Oost-Europa, Japan, China. Het is dus van de zotte dat regeringen zo inzetten op gedwongen sterilisaties in derde wereld landen.

Steve Mosher zag met eigen ogen de gevolgen, en heeft een lange analyse aan het onderwerp gewijd : the overpopulation myth. Ik kan me daar nog steeds erg in vinden.

Maar .. we vergeten met z'n allen iets. De simpele vraag: waarom zijn er nu veel meer mensen dan vroeger?

Het standaardverhaal is dat onze gezondheidszorg beter is geworden.

Ik vind dat een zwak argument; het is alsof we onszelf op de borst moeten kloppen, terwijl het juist het westen was dat hoge kindersterfte had, waar Indianen tot ver in de 19e eeuw kerngezonde kinderen ter wereld brachten. (zie de verslagen van George Catlin : 100 years before Weston Price) Natuurvolkeren deden het zo gek nog niet. Ze hadden geen hoge kindersterfte, en de aantallen schoten ook nooit de lucht in.

Waarom zijn er nu meer mensen dan vroeger?

Neil Kramer (onderstaand interview van deze week) spreekt en schrijft veel over bewustzijn, over mystieke tradities, en over krachten die er baat bij hebben dat wij in laag bewustzijn blijven - die krachten hebben de laatste paar duizend jaar de overhand gehad. En zijn nu aan het verliezen; want we maken een kentering mee.

Hier zijn groepen mensen bij betrokken; uit zieke machtswellust maar ook praktische overwegingen, en er wordt gecollaboreerd met krachten uit de 4D die leven van een mensheid bij laag bewustzijn. Laag bewustzijn als brandstof.

Heel vroeger zaten mensen vele malen dichterbij het doel van het leven: persoonlijke ontwikkeling, groei, groei van zichzelf en daarmee van de kosmos. Ooit hadden we dus een wereld met gebalanceerde mensen, waar voor negativiteit weinig te halen viel. Druïden, Tibetanen, Pygmeeën etc.

De invloed van negatieve krachten viel samen met een groei van de wereldbevolking. Men wilde niet zomaar een bevolking die uit balans was (mensen in pijn, mensen in ziekelijke patronen) men wilde vooral een grote bevolking die dat was. Meer brandstof!

Kinderen die in pijn opgroeien, die een levenlang nooit wakker worden (zoals Gurdieff constateerde) en die dus makkelijk in een systeem passen. 7 miljard mensen die op 10% van hun kunnen zitten, maakt deze planeet één mega-energieleverancier voor de bad guys.

Georganiseerde religies spraken voor het eerst over vermenigvuldiging als doel: gaat heen en vermenigvuldigt u.

Voor die tijd was heling het doel.. denk aan reïncarnatie. Zonder heling blijven we eindeloos reïncarneren. Dan bereiken we ons doel nooit, herhalen we steeds dezelfde fouten, als een soort plaat die blijft steken. Weer een volgend leven, en weer. Van vader op zoon, op zoon, op zoon.

De gnosten werden door christenen weggezet als wereldvreemd, omdat zij schijnbaar 'tegen procreatie' waren. Zonderling of niet, zij zagen 2000 jaar geleden dat spiritueel zieke mensen werden aangemoedigd om veel kinderen te baren.

Gnosten zeiden eigenlijk: werk eerst aan jezelf, doe je dat niet dan ben je een grote duivel aan het voeden. Dan zit je met een stel kinderen die niet tot hun recht komen, die van alles opkroppen, en die meteen worden opgeslokt door een systeem - omdat hun ouders ook al niet sterk genoeg waren om zichzelf binnenstebuiten te keren en een eigen weg te kiezen.

Helaas zien we dat maar al te vaak in deze wereld: in een stad, kinderen die snel naar de creche / naar school gaan, ver weg van grootouders. En wat te denken van de islamitische wereld en de rol van de vrouw, daar zit een hoop frustratie verstopt waar die kids in opgroeien.

Goed interview trouwens, de populatie-agenda zit vooral in het tweede deel, wil je die horen stuur me dan een mailtje dan heb ik een wachtwoord voor je.

http://www.redicecreations.com/radio/2014/11/RIR-141121.php

 
hoi Thijs, interessant verhaal in elk geval.

Hierover:
Quote:
7 miljard mensen die op 10% van hun kunnen zitten, maakt deze planeet één mega-energieleverancier voor de bad guys.


Quote:
Meer brandstof!



Hoe bedoel je dat van die energie / brandstof?

In welke zin?

 
Laag menselijk bewustzijn is een energiebron voor 'dingetjes' in 4D. Die leven daarvan. De

energie die wij uitzenden als we bijvoorbeeld boos of gefrustreerd zijn - dat is hun voedsel.

Mensen die veel tussen 3D en 4D bewegen herkennen ze, en natuurvolkeren wisten af van hun bestaan. Carlos Castaneda noemt ze de flyers / inorganic beings.

 
Dat is veganisme jon. Het hele verhaal over zuren en basen, dat Weston Price 75 jaar geleden al weerlegd heeft. Als we vlees en zuivel eten hebben we bloed aan ons handen. Toch?

Hij overgiet het met een beetje populair non-dualisme, dat wil dat wegkijken van de lessen in dit aardse bestaan. Hij doet me trouwens een beetje denken aan die coffeeshop-jongens 8O , met z'n 'having fun is the fastest way to raise our vibration'. Hij stuurt iedereen die op zijn kanaal reageert persoonlijk Infinite Love en Harmony, ook de vleeseters, dat vind ik dan wel weer attent. 8)

 
Thijs, mensen die veel tussen 3 D en 4 D bewegen. ?????

Ik heb zojuist op jouw website gelezen over 432 Herz, dat begrijp ik gelukkig. Ik heb een accordeon, vraag me af hoe deze is gestemd. Hoewel die in mijn oren goed klinkt.

Ook heb ik ooit CD-tjes gekocht die op de hersens zouden moeten inwerken. Ik zal ze eens opzoeken. Vraag me af of ze dan de goede Herz hebben.

En hoe zit dat met zingen? fibreren wij zelf op 432 Herz? Als de piano (van ons koor) is gestemd op 440 Herz is gestemd nemen we dan die fibratie over?

 
Voor gitaren bestaat wel een 432 hz stemapparaatje, voor accordeons weet ik het niet, volgens deze website moet het voor ieder instrument mogelijk zijn.

Ik laat mijn piano gewoon standaard stemmen, ik heb er eerlijk gezegd ook nooit naar gevraagd.

Zangers zingen mee met de gestemde instrumenten, je zou iemand kunnen vragen die veel weet van chakra's of die het echt merkt. Het is zo frappant dat 432 zo'n getal uit de heilige geometrie is. 4320 is het groot platonisch jaar gedeeld door 6: twee tekens van de dierenriem. Het sluit aan bij de harmonie van het universum, dus ook die van ons lichaam, en de oude Grieken wisten dit.

3D is bewustzijn in een lichaam, 4D is individueel bewustzijn buiten ons lichaam om. In principe verblijven wij voortdurend in zowel 3D als 4D.

Als we ons zesde zintuig ontwikkelen, dan leren we meer uit te zenden en op te pikken in die andere dimensie. Wordt onze intuïtie sterker en dromen helderder.

Oorspronkelijk had een stam altijd een sjamaan; dat was iemand met het talent om in beide werelden te reizen, een soort van medium (al heeft dat woord in het westen een beetje slechte naam).

Dromen, meditatie, visioenen, maar vooral gewoon een goede focus; technieken die men gebruikt waren tot begin 20e eeuw te leren in Tibet (boek van A. Neel). Ook in landen als Peru werd (wordt) iedere ochtend met spanning gewacht wat de dromers te melden hadden, je merkt dat ook bij Zuid-Amerikaanse schrijvers.

 
Hoi Thijs, ik droom zelden, althans, ik weet het niet. Ooit ben ik naar een helderziende geweest en daar ging ik terug naar vorige levens. Daar "zag" ik dingen die wel een relatie hebben met het nu. o.a. die accordeon, en een vriendje van school die ik blijkbaar vroeger had gekend. Was wel indrukwekkend moet ik zeggen. Dat dit allemaal bestaat daar ben ik van overtuigd. Maar verder zoek ik er niet naar. Het komt op je pad ja of nee, dan is het goed.

 
Geaard slapen geeft ook veel meer dromen merk ik. En beduidend vrolijker dromen ook. Vroeger droomde ik altijd over oorlog, of eenzame walvissen. Echt nooit wat anders, toen jaren veel minder gedroomd. En nu sinds kort slaap ik met aardingslaken en heb ik al gedroomd dat ik op mn gemak in het zonnetje in een mooie tuin liep.

 
Dit artikel doet me denken aan het hier eerder geplaatste stuk van Thijs;
Quote:
Does Having a Child Make Me an Environmental Villain?

Those serious about reducing their carbon footprint are forgoing parenthood. Should I feel bad that I didn’t?

http://www.alternet.org/environment/does-having-child-make-me-carbon-villain via http://www.leefbewust.com/2014/global/211114.html

Elkaar of onszelf schuldgevoelens aanpraten heeft al helemaal niet veel zin.

Ik ben zelf een kind van een overbelaste moeder met veel kinderen onder haar hoede (zoals het een goed katholiek betaamde in die tijd) die daar naar ook eigen zeggen zichtbaar heeft geleden onder die situatie en niet alleen zij zelf.

Veel mensen krijgen in hun vruchtbare leven op deze wereld niet de kans om zichzelf voldoende persoonlijk te ontwikkelen en in dat geval een kind op de wereld zetten doet henzelf onvoldoende recht, laat staan hun kinderen.

Zo ziet het er voor mij uit: en dit realiseer ik me sinds ik het stuk van Thijs heb gelezen hierboven.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.059
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan