Kijk uit voor ecofascisme!


Veel 'moeten' in deze tekst.
Ach het komt daar op neer: SAMEN krijgen we het gasverbruik er wel onder, of te wel, samen gaan we de kou tegemoet en iedereen heeft het even koud. Mocht je als land iets meer te besteden hebben, dan lekker puh, het wordt verdeeld onder de EU landen. Let maar eens op.
Dat is dus het plan, maar GNG. Misschien wel zolang de ontwakening er nog niet door heen is. Dus tot de midterms en dan moet het nieuws nog de EU binnendruppelen.

Dorothé
Ik hoor veel mensen die houtkachel aanschaffen
 
Ik hoor veel mensen die houtkachel aanschaffen
Stook uitsluitend op hout, de derde kachel komt dit jaar voor de sauna. Elektrisch is niet mogelijk, want ik heb geen krachtstroom en dat moet het ENEDIS stroombedrijf aanleggen en wij zijn geen vrienden omdat ik de slimme meter [linky] heb geweigerd. Moet nu 4.15 per maand extra gaan betalen als straf
 
Stook uitsluitend op hout, de derde kachel komt dit jaar voor de sauna. Elektrisch is niet mogelijk, want ik heb geen krachtstroom en dat moet het ENEDIS stroombedrijf aanleggen en wij zijn geen vrienden omdat ik de slimme meter [linky] heb geweigerd. Moet nu 4.15 per maand extra gaan betalen als straf
Hier ook houtkachel, maar in ons bedrijf gewoon gasmeter en een gas Aga in de keuken 🙈
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.515
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan