Kijk uit voor ecofascisme!

🤣🤣🤣 stikstof


 
Suddenly, European nations are panicking to try to rebuild their energy infrastructure. But since they’ve officially blocked most funding for non-green energy projects, the only way to get funds to rebuild fossil fuel infrastructure is to declare fossil fuels to be “green.”


Mike
 
Dé natuurorganisatie in Maastricht CNME.
Wij zijn het centrum voor natuur- en milieueducatie in Maastricht en regio en staan bekend om onze drie kernactiviteiten: Het ecologisch beheren van natuurgebieden in Maastricht en regio, het geven van educatie en voorlichting aan burgers, scholen, bedrijven en overheden, en het beheren van Natuurtuinen Jekerdal samen met vrijwilligers.

1657444734509.jpeg

Ik was eens op deze website aan het snuffelen omdat ik op zoek ben naar een leuke hobby in de natuur. Maar bij het zien van deze foto is me de zin over gegaan. Jammer. Ik denk dat ze heel veel mooie dingen doen, maar helaas zijn ze ook gevallen voor deze hype. Waarschijnlijk om subsidie te krijgen en ik denk dat ze echt menen dat ze het goed doen. Ze gaan ook op scholen en verzorgen educatie en lesmateriaal. Zo jammer. Ik zou graag voor zo'n organisatie iets betekenen, maar niet als deze structuur erdoorheen geweven zit. Nee, ik ga ook niet proberen deze mensen wakker te maken, want dan kunnen ze wel de gehele organisatie opdoeken en ze zullen echt niet naar mij luisteren.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220711_97145730

Citaat ; en maandag klommen de Spaanse temperaturen opnieuw boven de 40 graden.

Neen, in en rond Madrid ja, wat daar vrij normaal is. Noord Spanje tussen 20-25gr, binnenland rond de 35gr, zelfs Cordoba, Jaen en Sevilla halen de 40 niet (39gr), en 40 voor daar is ook vrij normaal voor deze periode. De laatste 2 weken van juli en de eerste 2 van augustus zijn steeds de warmste van het jaar hier, met zolang ik hier woon temp van rond de 40-45 in de binnenland provincies en in Malaga binnenland 35-40gr. En hier in Malaga, in de zomer de koudste (in de winter de warmste) provincie van Andalucia, rond de 30gr. momenteel.
 
IMG_20220711_223909_991.jpg
IMG_20220711_223912_600.jpg
The UN says that the Earth's population will soon reach 8 billion people, and the Malthusian population control lefties are going to go crazy.

Here's what 8 billion of us standing 3 ft. apart in a grid (3 feet left to right, and 3 feet front to back) would look like. A square only 50.8 miles on a side.


Mike
 
Ik zit heel onschuldig even in een Suske en Wiske strip te bladeren. Turbohark met geen co2 uitstoot. Worden onze kinderen al zo vroeg bespeeld? Ja!
 

Bijlagen

  • 161D8A2A-3182-4261-B43B-2330031E63A4.jpeg
    161D8A2A-3182-4261-B43B-2330031E63A4.jpeg
    3 MB · Weergaven: 10
Bekijk bijlage 13524
Bekijk bijlage 13525
The UN says that the Earth's population will soon reach 8 billion people, and the Malthusian population control lefties are going to go crazy.

Here's what 8 billion of us standing 3 ft. apart in a grid (3 feet left to right, and 3 feet front to back) would look like. A square only 50.8 miles on a side.


Mike

De hele wereldbevolking past toch in de provincie Groningen? Inmiddels misschien Groningen en een stukje Friesland.
 
Ik zit heel onschuldig even in een Suske en Wiske strip te bladeren. Turbohark met geen co2 uitstoot. Worden onze kinderen al zo vroeg bespeeld? Ja!
Nog veel vroeger. Van Sesame Street wordt gezegd dat het door de cia is ontwikkeld als deel van mk ultra.

‘Much of Sesame Street’s appeal was in the notion that it was educational fun that could be enjoyed by both adults and their children alike. The puppet skits and loose emphasis on teaching letters and numbers seemed like a great way to get children interested in learning.

However it was exactly this mix of innocuous fun and supposedly educational content that allowed for a steady stream of subliminal messages to be fed to America’s unwitting youth. While parents thought their children were learning the fundamentals of reading there was a slow, steady stream of coded messages being planted into the content. Each show had a specific letter and number sequence and over time these coded messages planted subliminal instructions of a still unknown nature in the minds of the young audience. An entire generation of programmed Manchurian candidates awaiting activation may have been created by way of these subliminal messages.’

Begin zo jong mogelijk met indoctrinatie
 
Laatst bewerkt:

Frans Timmermans oogst storm van kritiek omdat hij ‘klimaatslachtoffers’ wil herdenken: ‘Laat je nakijken’​

De Eurocommissaris oogst een storm van kritiek. “Iedere keer als je denkt dat het niet gekker kan! Ik ben bang voor clown Fransje dat de kalender al helemaal vol zit met geneuzel van de LGBTQ+ community,” reageert Robert Jensen.


Vastgoedondernemer Erik de Vlieger schrijft: “Laat je nakijken gast.” Ronald Brok haakt hierop in: “Een jaarlijks psychiatrisch onderzoek voor politiek bestuurders zou verplicht moeten zijn.”


Of stap op​


“Het gaat echt niet goed met die man hoor,” zegt advocaat Bart Maes. Journalist Roderick Veelo trekt fel van leer tegen Timmermans. “Hou eens even heel hard op met je verschrikkelijke symboolpolitiek, gruwelijke ijdeltuit!” Hij voegt toe: “Kap met die vieze biomassa of leg in de hele EU supertreinverbindingen aan zodat we niet meer hoeven vliegen! Of stap op!”


Regisseur Dick Maas vraagt: “Kan iemand deze man tegen zichzelf in bescherming nemen?”
 

Van Paul Harmans:

Ik heb bovenstaande iets meer dan 3 minuten lange video (het origineel werd in 2018 op Youtube geplaatst): VIER KLIMAATWETENSCHAPPERS VERNIETIGEN IN 4 MINUTEN DE GLOBAL WARMING-MYTHE maar weer online gezet. De nepnieuwsmedia en de politiek draaien sinds kort weer overuren om ons angst aan te jagen voor warme dagen. Alsof het voor het eerst is dat het in de zomer soms warm tot zeer warm kan worden. Ook de weermannetjes en vrouwtjes lopen vandaag de dag weken vooruit en laten modellen zien die ‘voorspellen’ dat er warmte op komst is, maar regelmatig vallen die ‘voorspellingen’ in het water en blijft de warmte weg of is het hooguit 1 dag 30 graden. Maar de toon is gezet en bij veel mensen die niet nadenken blijft daardoor de indruk bestaan dat het deze zomer wel heel erg warm is en er dus een opwarming van de aarde gaande is. Echter, zoals het al honderden jaren gaat, zo zal er ook deze zomer beslist een korte periode zijn dat het een paar dagen op rij tropisch warm is.

Het KNMI heeft echter een stuk of 20 hittegolven van de afgelopen 100 jaar uit de statistieken verwijderd, zogenaamd omdat die niet gemeten zijn zoals nu met de huidige meetmethodes. Natuurlijk waren die hittegolven er wel, maar als je de huidige hittegolven zou vergelijken met de golven uit het verleden zou het je opvallen dat er weinig verandering is en dat is niet wat de klimaatidioten willen. Je kunt het vergelijken met een ondernemer die aan het eind van het jaar al zijn winstcijfers weggooit en dus in het nieuwe jaar tegen het eind daarvan, kan beweren dat hij een nog nooit eerder zo hoge winst heeft behaald, ook al is die gelijk of minder dan in het jaar ervoor, het is toch niet te controleren want de oude cijfers zijn gewist.
 
Klimaatverandering valt niet meer te ontkennen. Volgende week dinsdag wordt het in Zuid-Holland 40 graden. Nog nooit eerder was het op 19 juli zóóóó warm.

8EFB925A-CB81-4E2C-A19D-1D640FAE32C8.jpeg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.831
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan