Kijk uit voor ecofascisme!


🤡
In Noorwegen hebben ze al jaren bejaardenhuizen in Spanje. Is veel goedkoper en de oudjes zijn razend enthousiast vanwege het betere weer.

Ik vind het dus niet gek. Niet vanuit milieu maar vanwege welzijn
 
Via Simone Juffermans bij Greenchoice (køtnaam) 3 jaar / dalend vast te zetten. En ja, Simone staat aan de goede kant van de medaille
 
Via Simone Juffermans bij Greenchoice (køtnaam) 3 jaar / dalend vast te zetten. En ja, Simone staat aan de goede kant van de medaille
Enig idee hoe ik met haar in contact kan komen zonder een twitteraccount of andere social media?

Inmiddels contactgegevens gekregen, thanks!
 
Laatst bewerkt:
energiecontracten, er schijnt af en toe weer wat te kunnen ipv variabele tarieven ofzo. Ik heb contact met Simone opgenomen omdat mijn jaarcontract in augustus afloopt. Geen idee wat ze me aan kan bieden.
Wij hebben 3 jaar: 1e jaar hoger (logisch denk ik met deze risicovolle markt) 2e jaar -20% op "kale kostprijs" , 3e jaar nog eens - 10%. Onze zoon wilde dit volgende dag afsluiten, maar optie was weg. De week erna was het weer mogelijk. Ik betaal nu iets meer dan 1 jarig aanbod van huidige leverancier, maar prijs zakt wel 20 + 10 % en 3 jaar "zekerheid"
 
Wij hebben 3 jaar: 1e jaar hoger (logisch denk ik met deze risicovolle markt) 2e jaar -20% op "kale kostprijs" , 3e jaar nog eens - 10%. Onze zoon wilde dit volgende dag afsluiten, maar optie was weg. De week erna was het weer mogelijk. Ik betaal nu iets meer dan 1 jarig aanbod van huidige leverancier, maar prijs zakt wel 20 + 10 % en 3 jaar "zekerheid"
Dank voor je info, kale kostprijs is kosten puur van verbruik zonder vastrecht, belastingen, opslagen enzo? Die waren afgelopen jaarrekening slechts 23% van het totale bedrag, zag ik toen ik de cijfers erbij zocht. (da's eigenlijk alleen gas, wek energie zelf op, maar lever die wel terug omdat ik geen eigen accu's heb).
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan