Kijk uit voor ecofascisme!

Ik vind deze reactie wel mooi:



Mike

Ik herinner me van jaren geleden dat je niet van lever hield. Och wat hou ik toch van lever. elk beest dat hier geoffert wordt in the village, organen gaan naar dit huis en worden met veel vreugde gegeten met look, peterselie, azijn, rozijnen, boter en een beetje wijn. Lever, hart en nieren, wat een vreugde. Prachtige patés!
Dank aan Westonprice.nl. Merci Mike.
 

Inwoners aardbevingsgebied Groningen: gaskraan open om Poetin en Rusland te dwarsbomen | DVHN enquête​

Ja, helemaal goed, maak Groningen het Koeweit van Europa en NL zelfvoorzidnend. Dat zal die Poetin leren!

Mike
 
Nederland verbruikt jaarlijks ongeveer 40 miljard kuub aardgas. Wist u dat we daarnaast een vergelijkbare hoeveelheid exporteren? Er gaat dus 80 miljard kuub aardgas per jaar om in ons land. Daarvan winnen we een kwart zelf, 20 miljard kuub.

Van de overige 60 miljard kuub komt het overgrote deel uit Rusland, meer dan 40 miljard kuub. Van al dat geïmporteerde Russische gas verbruiken we zelf slechts 5-6 miljard kuub. De rest exporteren we, onder andere naar het Verenigd Koninkrijk.

De Nederlandse afhankelijkheid van Russisch gas is helemaal niet nodig​

 
Misschien kost het zelfs meer energie: Ik hoor nu van mensen met warmtepomp dat ze er 's-zomers ook mee koelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

De dommigheid van linksmensjes :mad: :mad:

Bedrijven betalen nooit belasting. hooguit innen ze het voor het land waar ze zijn. Maar het wordt altijd doorberekend aan de klant, wij dus:-(

De consument betaald de belasting en is dus altijd de pineut bij hogere prijzen en hogere belastingdruk..
 

Mike
Alweer dreigen met zwarte scenario's en dwangmaatregelen. De krassen op de grammofoonplaat worden steeds dieper.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.883
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan