Kevin Trudeau - Natural Cures "They" Don't Want You to Know About

Ik heb hem thuis.. maar niet helemaal gelezen.

Wat ik wel nog tegenkwam en heel interessant vond is dat we niet bang moeten zijn voor de zon en waarschuwt voor chemmische zonnebrandmiddelen. Dat de zon helend werkt en de reden dat zonaanbidders vol bruine vlekken zitten is omdat de zon toxines vanuit je lichaam naar de oppervlakte trekt.

Wat ik irritant vond is dat hij soms aanrpijzingen heeft en dat je dan verwijst naar zijn webiste en vervolgens moet betalen voor bepaalde info. Erg commercieel dus.

 
Trudeau is ook nog op een andere manier irritant. Hij kan erg pedant doen naar mensen die qua bewustzijn lager zitten en het 'niet snappen'. Een dergelijke hautaine houding maakt hem altijd superieur t.o.v. mensen die nog veel te leren hebben, waardoor hij mensen niet helpt maar juist ondergeschikt maakt. Dan draait het dus om zijn eigen ego.

Hij zit ook fout voor wat betreft die bruine vlekken en de zon. Dat is vroegtijdige veroudering ('ouderdomsvlekken') a.g.v. verzwakte en afstervende huidcellen, veroorzaakt door vrije radicalen (degeneratieve oxidatie) door consumptie van beschadigde zuurstofmoleculen in bewerkte plantaardige olien en vetten. Hierdoor kunnen de huidcellen het zonlicht niet meer aan en ontstaat er zelfs een 'zonne-allergie'.

Mike

 
Hij is toch ook een Bilderberger Mike :D

Hij was t die aangaf dat er een kloof aan het ontstaan is tussen oude en jonge generatie Bilderbergers.

Waar heb jij de tijd vandaan gehaald om alles te weten wat jij weet in die tijdspanne dat je met gezondheid bezig bent Mike. Bizar.

 
Ondanks dat die zichzelf zo belangrijk vindt, is de meeste informatie wel waardevol om te lezen?

 
Er staan dingen in die je ook uit andere bronnen kan halen.

Hij heeft het over ontgiften, wandelen, gebruik van een mini-trampoline, gebruik van saunas, stretching zoals yoga/martial arts, je huid borstelen. Maar ook uitleg waarom de FDA en WHO corrupt is. Vermijden van voeding die we hier ook aanhalen, verkeerde vetten, suikers, verkeerde zuivel,chemische additieven etcvermijden van deos, gechloreerd water, zonnebrandcreme etc. Leuk boekje voor beginnelingen dus.

 
Haha okee, nouja heb hem als PDF dus keertje doorheen "bladeren" kan geen kwaad :)

 
Het boekje is verder prima. Ik vermoed geen kwaad achter Trudeau, maar moet constateren dat hij teveel in zijn agressieve, mannelijke energie zit en voortdurend 'gelijk' wil hebben. Doet me denken aan hoe ik vroeger was, een beetje een betwetertje en pedant mannetje.

Quote:
Waar heb jij de tijd vandaan gehaald om alles te weten wat jij weet in die tijdspanne dat je met gezondheid bezig bent Mike. Bizar.


Ach, het is een gave. :oops: (zei hij blozend) Ik ben nu eenmaal een snelle leerling en kan goed verbanden leggen, waardoor ik vrij snel het grote plaatje overzie.

Mike

 
Quote:
Ach, het is een gave. (zei hij blozend) Ik ben nu eenmaal een snelle leerling en kan goed verbanden leggen, waardoor ik vrij snel het grote plaatje overzie.


Dat dacht ik ook van mezelf maar als ik jou dan hoor. :D Ik ben al meer dan 10 jaar bezig met lezen over voeding maar je hebt mij al 10 x ingehaald. Weet wel waar bij mij het knelpunt zit en dat is een goede focus en te breed scala aan interesses.

Maar goed ik denk dat je ook heel wat boeken en sites hebt gelezen en dat naast je band en je normale werk. Het zal wel een reden hebben :wink:

 
Mike is gewoon een wandelende encyclopedie.

Zelf merk ik dat sinds wij ons zo voeden dat ik makkelijker kan onthouden en dingen beter kan verwoorden.

Dus alzheimer/dementie gaat onze deur voorbij.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.851
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan