NIEUW ARTIKEL: Getuigenis over IVERMECTINE en MEBENDAZOLE - 67-jarige patiënt uit Ontario met stadium 4 borstkanker, uitgezaaid naar longen en botten, heeft na slechts 2 maanden een verbluffend herstel! Tot 99,7% tumorkrimp
De meeste kankerpatiënten waarderen hulp in wanhopige situaties.
VERHAAL:
Een 67-jarige vrouw uit Ontario kreeg op 24 januari 2025 de diagnose borstkanker in stadium 4, met uitzaaiingen naar de longen en botten.
Wij zijn begonnen op 31 januari 2025:
Ivermectine 1,5 mg/kg/dag (120 mg)
Mebendazol 1000 mg/dag
Ze nam 2 maanden en 10 dagen lang Ivermectine en Mebendazole.
Vervolg-CT toonde:
De massa van de rechterborst is kleiner geworden
Lymfeklieren gekrompen:
hilar 1,7cm tot 0,6cm,
subcarinaal 2,2 cm tot 0,5 cm,
oksel 1,4 cm tot 0,2 cm (99,7% tumorvolumekrimp)
De longknobbeltjes zijn gekrompen (van 2,1x1,1cm naar 0,8x0,5cm, oftewel 92% krimp van de tumor!!)
Pleurale effusies opgelost (!!)
Botletsels vertonen nieuwe genezing (sclerose)
Dit is een ongelofelijke respons na slechts 2 maanden!
Oncologen zijn doorgaans niet in staat om pleurale effusies te verhelpen.
Van de patiënt:
"We hebben de laatste CT-scan gehad en daarop is te zien dat alle tumoren drastisch zijn gekrompen en dat het borstweefsel volledig is verdwenen!"
"Bedankt dat u deze weg met ons aflegt!"
"Zegeningen voor jou en je team!"
Ik run de grootste ivermectine-kankerkliniek ter wereld.
Er is momenteel een gecoördineerde inspanning gaande van Big Pharma om alles in het werk te stellen om de farmacie te sluiten en kankerpatiënten de toegang te ontzeggen tot levensreddende, hergebruikte medicijnen.
Vergeet niet: ze willen dat je volledig afhankelijk wordt van HUN dure en nutteloze medicijnen!
Inclusief medicijnen tegen kanker.
Wij hebben honderden succesverhalen met Ivermectine, Fenbendazole en Mebendazole.
Ik probeer ze te plaatsen, maar helaas hebben we er zoveel dat we niet de kans krijgen om ze allemaal te plaatsen.
Ik ben dankbaar voor alle liefde en steun die ik de afgelopen dagen heb ontvangen. Het betekent veel als het donker wordt.
Het werk gaat door...
Om shadowban te voorkomen, typt u de URL in de eerste foto bovenaan opnieuw in uw browser om er toegang toe te krijgen.