Kanker

het kost 300,- per behandeling en het lijkt me dat je niet alleen hyperthermie ondergaat.
a.s. maandag gaan wij daarnaar toe voor een intake. Naast deze therapie let mijn vrouw streng op wat ze eet en drinkt. Geen suikers een koolhydraten. alleen bio producten en totaal niets kant en klaars. verder slikt ze ivermectine en pannacur. wij zien het als aanvulling. want je bootst in feite en koorts na.
essentiele olien zijn zeer waardevolle aanvulling, het boost je stemming enorm, kan dingen veel makkelijker van je afzetten en veel meer.
 
Heb je een aanvullende verzekering?
Gronau is ook niet een van de goedkoopste.
Ik weet niet waar je woont maar zou zeker info vragen in Amsterdam.

Hieronder zegt een mevrouw "de behandeling was pittig".
Geen idee wat ze daarmee bedoelt.
Ik heb niets gemerkt van "pittig".
Interessant om te weten waarom iemand dat zegt.



 
Heb je een aanvullende verzekering?
Gronau is ook niet een van de goedkoopste.
Ik weet niet waar je woont maar zou zeker info vragen in Amsterdam.

Hieronder zegt een mevrouw "de behandeling was pittig".
Geen idee wat ze daarmee bedoelt.
Ik heb niets gemerkt van "pittig".
Interessant om te weten waarom iemand dat zegt.



het wordt niet vergoed. ook niet in de aanvullende verzekering. pas alsje er chemo of bestraling naast doet wordt het vergoed. wat een wereld
 
Was destijds niet.
Ik was in Centrum Amsterdam en bestraling was in VU. maar de nota,s kwamen rechtstreeks van Centrum naar mij en er stond niets op de nota,s over bestraling.
Je zou er zelfs van uit kunnen gaan dat de meeste mensen wel bestraald waren of gingen worden plus chemo.
Het was zo dat het ziekenhuis beslist of er dan Hyperthermie bij kwam ja of nee.
En dat is nog zo denk ik. Je moet dus inderdaad bijna dood zijn om die behandeling te krijgen. Vreemd eigenlijk, waarom de een wel en de ander niet in zo,n ziekenhuis. Het helpt of het helpt niet.
Zie je dat het niet klopt? Je zou dus bij iedereen meteen zo,n behandeling moeten aanbieden.
 
Ja dat heb ik wel begrepen.
Was destijds bij mij ook niet.
Zelf beslist. Uit voorzorg.
Ook niets verteld aan artsen.
 
update: we zijn in Amsterdam geweest bij het hyperthermie centrum. Daar kregen we te horen dat het beste voor mijn vrouw zou zijn ( gezien de onderzoeken in het ziekenhuis) dat haar borst en daarmee de tumor verwijderd moet worden en zij kunnen daarna aanvullend behandelen.
heel verhaal, maar wij hebben gekozen voor een behandeling zonder operatie etc..
Ze kan a.s. donderdag terecht.
Vandaag zijn we bij een natuurarts geweest die ook nog gewoon arts is en BIG geregistreerd, deze had ook de uitslagen van het ziekenhuis gezien en kwam ook tot de conclusie dat een operatie ( borst verwijdering noodzakelijk) is. en hij zou dan kunnen starten met aanvullend behandelen.
Al pratende kwam ik erachter dat het wettelijk is vastgelegd dat andere instanties helemaal niet leidend mogen zijn in de behandeling, want ja Sylvia Millekam he. Het brengt mijn vrouw behoorlijk aan het twijfelen, want ze is nu nog te genezen, maar straks niet meer. Ze moet niet te lang wachten. Maar ja ik wil eigenlijk ( zij ook) de panacur een kans geven. Een lastige situatie dus. hoelang kun je wachten? vanaf wanneer kun je resultaat verwachten van panacur. Hebben we genoeg tijd?
Op dit moment hebben we een second opinion aangevraagd en hopen daar weer een mri scan te krijgen om te zien of er wat zichtbaar is van de panacur.
 
update: we zijn in Amsterdam geweest bij het hyperthermie centrum. Daar kregen we te horen dat het beste voor mijn vrouw zou zijn ( gezien de onderzoeken in het ziekenhuis) dat haar borst en daarmee de tumor verwijderd moet worden en zij kunnen daarna aanvullend behandelen.
heel verhaal, maar wij hebben gekozen voor een behandeling zonder operatie etc..
Ze kan a.s. donderdag terecht.
Vandaag zijn we bij een natuurarts geweest die ook nog gewoon arts is en BIG geregistreerd, deze had ook de uitslagen van het ziekenhuis gezien en kwam ook tot de conclusie dat een operatie ( borst verwijdering noodzakelijk) is. en hij zou dan kunnen starten met aanvullend behandelen.
Al pratende kwam ik erachter dat het wettelijk is vastgelegd dat andere instanties helemaal niet leidend mogen zijn in de behandeling, want ja Sylvia Millekam he. Het brengt mijn vrouw behoorlijk aan het twijfelen, want ze is nu nog te genezen, maar straks niet meer. Ze moet niet te lang wachten. Maar ja ik wil eigenlijk ( zij ook) de panacur een kans geven. Een lastige situatie dus. hoelang kun je wachten? vanaf wanneer kun je resultaat verwachten van panacur. Hebben we genoeg tijd?
Op dit moment hebben we een second opinion aangevraagd en hopen daar weer een mri scan te krijgen om te zien of er wat zichtbaar is van de panacur.
Nogmaals heel veel sterkte!
 
Gerard je zegt: ze kan a.s. donderdag terecht.
Bedoel je dat de operatie al donderdag zou kunnen?
Want de hyperthermie komt er dan achteraan toch?
Er zijn inderdaad protocollen waar iedereen zich aan moet houden. op straffe van een boete en ontzegging uit je ambt.
Is met een eventuele behandeling van mijn ogen net zo. daarom ging ik ook niet naar een oogarts maar laat eerst een goede winkel steeds onderzoeken doen.
Het Millecam verhaal was volgens mij gelogen.
Volgens mij moet je ÉR OP STAAN dat je op papier krijgt wat de diagnose is. Dan kun je zelf nalezen en opzoeken.
Er is weefsel afgenomen? Wat is uitslag?
Operatie? Hoeveel lymfklieren worden er dan weggehaald?
Weet je al hoe andere mensen zich behandeld hebben ZONDER operatie?
Volgens mij zijn er ook soorten kanker die snel of langzaam groeien!!

Ik zit zojuist mijn eigen papieren te sorteren voor afspraak morgen en er staat echt "geen invasieve groei" en 10 lymfklieren zonder afwijkingen en "in het resectie preparaat geen maligniteit uiteindelijk aangetoond.
Tegen mij is ook wel eens gezegd door arts: maar je kunt best nog kanker krijgen. !!! Bang bang bang maken.
Dan is er nog een mogelijkheid misschien over de grens. 3rd opinion?

Hebben zij dezelfde protocollen als in Nederland?
 
Deze heilpratiker heb ik een keer bezocht. Geen nederlandse man, een beetje rommelig maar zeer kundig.
Ik zie op zijn site dat de artikelen niet recent zijn maar zou dus zomaar kunnen dat hij in de loop der jaren meer heeft geleerd en/of ervaren.
Bekijk zijn website eens.

Ik heb hem een mail gestuurd om te vragen naar kankerbehandelingen zonder operatie.

Ik heb zelf in de loop der jaren steeds computer diagnoses gedaan (Oberon bv) maar er zijn meerdere computer-systemen onder andere namen die hetzelfde doen. Ik heb er niet veel aan gehad maar dat wist ik van te voren niet. Na 12 jaar ben ik tot de conclusie gekomen dat er iets is met de darmen waar niemand raad mee weet. Daar heb ik me inmiddels bij neergelegd. Ik bedoel hiermee te zeggen dat als je alternatief gaat je misschien voor dingen kiest die achteraf niets opleveren. Dat moet je incalculeren. Als het gemakkelijk was zou iedereen het doen.
Ervaringen van anderen kunnen behulpzaam zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gerard je zegt: ze kan a.s. donderdag terecht.
Bedoel je dat de operatie al donderdag zou kunnen?
Want de hyperthermie komt er dan achteraan toch?
Er zijn inderdaad protocollen waar iedereen zich aan moet houden. op straffe van een boete en ontzegging uit je ambt.
Is met een eventuele behandeling van mijn ogen net zo. daarom ging ik ook niet naar een oogarts maar laat eerst een goede winkel steeds onderzoeken doen.
Het Millecam verhaal was volgens mij gelogen.
Volgens mij moet je ÉR OP STAAN dat je op papier krijgt wat de diagnose is. Dan kun je zelf nalezen en opzoeken.
Er is weefsel afgenomen? Wat is uitslag?
Operatie? Hoeveel lymfklieren worden er dan weggehaald?
Weet je al hoe andere mensen zich behandeld hebben ZONDER operatie?
Volgens mij zijn er ook soorten kanker die snel of langzaam groeien!!

Ik zit zojuist mijn eigen papieren te sorteren voor afspraak morgen en er staat echt "geen invasieve groei" en 10 lymfklieren zonder afwijkingen en "in het resectie preparaat geen maligniteit uiteindelijk aangetoond.
Tegen mij is ook wel eens gezegd door arts: maar je kunt best nog kanker krijgen. !!! Bang bang bang maken.
Dan is er nog een mogelijkheid misschien over de grens. 3rd opinion?

Hebben zij dezelfde protocollen als in Nederland?
nee, a.s. donderdag vind er geen operatie plaats. Mijn vrouw gaat dan naar de hyperthermie. Zij gaat dus zonder operatie en/of chemo. We hebben duidelijk gezegd dat we de therapie zien als aanvulling op de andere stappen die wij gezet hebben. Dit te hebben uitgesproken was het goed dat ze gaat starten met de hyperthermie behandeling. Op dit moment weten we niet of we overgaan op een operatie.
We hebben nu van het ziekenhuis, arts van hyperthermie en de holistische natuurarts gehoord dat operatie de beste methode is om in te zetten. Dat brengt mijn vrouw behoorlijk aan het twijfelen. Het gaat hier wel om leven en dood ( dat gevoel heeft ze tenminste ) nu nog kan ze genezen en straks als ze te lang wacht niet meer ( volgens het algemene protocol) waar iedereen zich met angst en beven aan houdt.
De vraag is, hoelang kun je wachten met de beslissing om te opereren of niet.
Als je nu wacht geef je naar mijn mening de Panacur de kans om zich te bewijzen, maar loop je het risico op meer uitzaaiingen. Dat is het dilemma waar mijn vrouw voor staat.
 
Iedereen begrijpt jullie dilemma.
Hopelijk zoeken meerdere mensen van dit forum voor je mee naar goede ervaringen ZONDER OPERATIE.
Als de kanker bv stilstaat voorlopig (geen uitzaaiigen) ben je ook al blij.
Zoek nog eens op Oberon en stuur mensen vragen. Je krijgt bijna altijd antwoord. wel of niet uitgebreid.
Misschien kan bv die Oberon de voortgang of verbetering constateren. want dat is belangrijk. Testen is belangrijk.
Zal straks eens aan de mesoloog vragen. Die testen ook.
En kijk naar mij, artsen maken je bang. zullen ze wel op school geleerd hebben.
 
wij willen meerdere dingen inzetten: Ivermectine voor ontgifting van niet lichaams eigen eiwitten, Panacur, Maretak behandeling, hyperthermie, zwarte komijn, essiac thee, Ketogeen dieet. Rust en regelmaat en regelmatig wandelen.
 
Adressen heb ik helaas niet.
Wellicht is wel een idee om zelf ampullen te bestellen en deze te injecteren?

Er zijn Duitse apothekers die deze naar Nederland sturen. Helaas is dat wel even behoorlijk zoeken. Anders wellicht een apotheek even over de grens bellen en vragen naar deze ampullen.

Injectiemateriaal is gewoon in Nederland te bestellen, zoals bij merkala.nl
 
Adressen heb ik helaas niet.
Wellicht is wel een idee om zelf ampullen te bestellen en deze te injecteren?

Er zijn Duitse apothekers die deze naar Nederland sturen. Helaas is dat wel even behoorlijk zoeken. Anders wellicht een apotheek even over de grens bellen en vragen naar deze ampullen.

Injectiemateriaal is gewoon in Nederland te bestellen, zoals bij merkala.nl
is het de bedoeling dat je intramusculair gaat prikken?
 
is het de bedoeling dat je intramusculair gaat prikken?
Zelf heb ik geen ervaring met vitamine C spuiten, dus heb helaas ook geen juist antwoord voor je. Ik had alleen ooit eens die ampullen gezien bij bestellen van andere zaken bij de Duitse apothekers.

Het antwoord zal vast ergens op het net te vinden zijn. Als ik heel even zoek zie ik behoorlijk wat informatie. Helaas natuurlijk ook altijd weer tegenstrijdig.

Het lijkt me wel zaak om je goed in te lezen, want een injectie vitamine C wordt immers heel anders opgenomen dan een pil.

Ik had wel op de site van de Germaanse Geneeskunde gelezen dat de heer Hamer juist tegen vitamine C [en tegen koffie] was zodra er daadwerkelijk kanker in het lichaam zit.

Zou CBD en/of wietolie ook een optie voor jullie zijn? Wernard Bruining [Stichting Mediwiet] en de Social Club [Suver Nuver] zijn daarover goede informatieverstrekkers.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan