Kanker

• Onderwerp starter Onderwerp starter Romagi
  • Startdatum Startdatum
Klopt zeker en ook bij chirurgisch verwijderen tumor is dit het geval
Ik zou zo graag de Nederlandse vertaling van dit bericht kunnen maken,wil het delen met diverse mensen maar die zijn ( net als ik ) het Engels niet genoeg machtig. Dacht met rechtermuisknop op het bericht te klikken en dan de vertaling te zien maar dat werkt niet. Dan moet ik het handmatig overschrijven en ergens kijken of ik dat dan in het Nederlands vertalen kan? Of is er iets anders? Ik ben digitaal niet erg handig......

Ik zou zo graag de Nederlandse vertaling van dit bericht kunnen maken,wil het delen met diverse mensen maar die zijn ( net als ik ) het Engels niet genoeg machtig. Dacht met rechtermuisknop op het bericht te klikken en dan de vertaling te zien maar dat werkt niet. Dan moet ik het handmatig overschrijven en ergens kijken of ik dat dan in het Nederlands vertalen kan? Of is er iets anders? Ik ben digitaal niet erg handig......
Wat wil je precies vertalen?

Door een tumor te verwijderen of een biopsie te doen, krijg je juist uitzaaiingen. Dus dat je dan krijg je op heel veel plekken tumoren. Het lichaam is slim en je kunt gewoon niet zomaar iets wegsnijden zonder dat je elders problemen krijgt!

Alles is precies andersom dan ze je vertellen (dus niet: de kanker gaat uitzaaiien als je niks doet).

De cartoon wil zeggen: artsen hebben geen patienten onderzocht bij wie ze de kanker niet hebben behandeld.

Hier heb ik echter enigszins mijn bedenkingen bij, een kennis van mij had uitgezaaide kanker en is hieraan overleden. Heel sneu voor haar man ook (die ik goed ken), ze was pas 37. De reguliere arts kon niets meer doen. Ze ging naar het Anthonie van Leeuwenhoek ziekenhuis. Waardoor dit is ontstaan weet ik natuurlijk niet.

Geloof wel dat hij z'n leven weer 'n beetje aan het oppakken is. Heel knap.

Een biopsie is bijna een garantie voor kanker.
Dr. Thomas Lodi, MD

Het probleem met de biopsie is dit. Wanneer een kankertumor groeit, houdt het lichaam deze binnen een fibrineomhulsel.

Op het moment dat het fibrine wordt doorbroken door de punctienaald van een biopsie, gaat de kanker uitzaaien en verspreiden.

Dank je wel! Ik was al bang dat ik het woordje voor woordje op moest zoeken! Heb er foto van gemaakt en is zo bruikbaar voor mij. Is trouwens het gevaar van een PUNCTIE hetzelfde als van een bioptie? Zodra je er aan gaat "knutselen" zaait het zich toch uit?

Ja dit klopt exact

bij mij is door een kliniek een gezwel chirurgisch verwijderd. Uiteraard hadden ze geen enkel verstand van deo orzaal.

Helaas dit is al gebeurd. Het ging destijds op geen enkele andere manier weg, maar ik begrijp dat de gevolgen niet best zijn. En ik ervaar dit ook.

Ik begrijp hier uit de adviezen dat ik het beste klassieke homeopathie zou kunnen proberen (redden wat er nog te redden valt..?) :) Wellicht nog een orthomoleculair arts.

Als je telkens met je kop tegen dezelfde steen aan blijft lopen dan krijg je meestal ook een bult.
De bult (zwelling) is niet een probleem: dat is een manier van je lichaam om om te gaan met het feit dat je telkens met je kop tegen dezelfde steen aan blijft gaan.

Zolang wij de zwelling zelf als probleem blijven zien, zijn wij zelf het probleem.

En als je maar door blijft gaan met tegen dezelfde steen aanlopen en alleen blijft focussen op de bult en niet op de oorzaak, dan wordt het probleem steeds groter: dan loop je tegen meer stenen aan.

Als je telkens met je kop tegen dezelfde steen aan blijft lopen dan krijg je meestal ook een bult.
De bult (zwelling) is niet een probleem: dat is een manier van je lichaam om om te gaan met het feit dat je telkens met je kop tegen dezelfde steen aan blijft gaan.

Zolang wij de zwelling zelf als probleem blijven zien, zijn wij zelf het probleem.

En als je maar door blijft gaan met tegen dezelfde steen aanlopen en alleen blijft focussen op de bult en niet op de oorzaak, dan wordt het probleem steeds groter: dan loop je tegen meer stenen aan.
Gister plaatste iemand hier iets over hoe gevaarlijk straling kan zijn. Ik wil dit niet direct op mijzelf betrekken maar heb zelf ervaren dat een hele lange rontgenscan wel degelijk bulten/tumoren kan veroorzaken. Dit is een fysieke schade en heeft weinig te maken met iets wegvisualiseren.
Helaas is mij de bult chirurgisch verwijderd waardoor er meerdere bultjes en een poliep op andere plekken zijn ontstaan (o.a.). Ik ben nog niet naar een klassiek homeopaat gegaan, maar in de afgelopen jaren wel eens.

De vraag blijft- hoe kom je dan van een bult af. Ik ben niet zo van de Germaanse Geneeskunde (daar hebben we 'm weer) dat alles maar weg te visualiseren valt als je maar positief denkt en trauma's oplost, dat zou wel heel makkelijk zijn. Echter chirurgische ingrepen tja die hebben risico's en soms zelfs de dood.

@butterfly2023

Wat jij fysieke schade noemt in het geval van straling is geen schade: dat is een fysiek opvangmechanisme van de schadelijke stralingsblootstelling.
De oorzaak is dan straling: die kun je dan beter uit de weg gaan.

Germaanse geneeskunde gaat niet over visualiseren volgens mij om problemen weg te halen, maar om problemen bij de wortel aan te pakken: hoe oorzakelijker je dingen wil aanpakken: hoe ijler de oplossing en dan kom je vaak wel bij de psyche uit.

Wat jij fysieke schade noemt is geen schade: dat is een fysiek opvangmechanisme van de stralingsblootstelling.

Germaanse geneeskunde gaat niet over visualiseren volgens mij om problemen weg te halen, maar om problemen bij de wortel aan te pakken: vaak zijn oorzaken wel psychisch.
Het ontwikkelen van tumoren na rontgenstraling is psychisch? Dat snap ik niet.
Misschien dat je kunt zeggen, mijn leven liep opeens negatief na een ingrijpende gebeurtenis en de gezondheidskeuzes die ik toen maakte ook. Dan voelt ie logischer voor mij.

@butterfly2023

Wat jij fysieke schade noemt in het geval van straling is geen schade: dat is een fysiek opvangmechanisme van de schadelijke stralingsblootstelling.
De oorzaak is dan straling: die kun je dan beter uit de weg gaan.

Germaanse geneeskunde gaat niet over visualiseren volgens mij om problemen weg te halen, maar om problemen bij de wortel aan te pakken: hoe oorzakelijker je dingen wil aanpakken: hoe ijler de oplossing en dan kom je vaak wel bij de psyche uit.
Fysiek overlevingsmechanisme ja. Het daarom erg misdadig dat ze geen enkele poging doen in de reguliere geneeskunde de oorzaak te onderzoeken en maar gelijk gaan wegsnijden. Wat ik nu heb is opnieuw een overlevingsmechanisme, echter voelt het niet prettig omdat het ongemak veroorzaakt.

@butterfly2023

De plek van de tumor (op welk orgaan) geeft vaak aan op welke manier jouw lichaam een conflict ervaart volgens de Germaanse geneeskunde.
Inderdaad zijn de keuzes die jij maakt psychisch.
Niet iedereen zal op dezelfde manier eenzelfde tumor ontwikkelen (als die al ontwikkeld wordt) bij eenzelfde lichamelijke of geestelijke belaging.

• Ioniserende straling:
    Röntgenstralen zijn ioniserende straling, wat betekent dat ze DNA en weefsels kunnen beschadigen.

______________________________________________________________________________________________
    Ik denk hier toch iets eenvoudiger over. Maargoed we noemen het geen schade.

overigens, moet je een tumor maar gewoon laten zitten dan?

Laatst bewerkt:
Tumoren haal je het beste niet weg, hoogstens als ze bijv. een darmdoorgang blokkeren o.i.d.: dan zit je eigen zelfverdedigingsmechanisme je in de weg.
Anders: als het conflict weggaat, gaat utieindelijk de kanker (het onderliggende mechanisme van de tumor) en de tumor uit zichzelf weg.
Alleen in deze wereld is het soms / vaak lastig om die conflicten zomaar helder te krijgen of te laten verdwijnen.

Vertaald:
BREAKING: ZWITSERLAND VERBIEDT MAMMOGRAFIE – DE MEDISCHE OPLICHTING ONTHULD

Zwitserland is zojuist het eerste land geworden dat mammografie verbiedt, waarmee de waarheid achter een van de grootste fraudezaken in de medische geschiedenis aan het licht komt. Decennialang zijn vrouwen geterroriseerd, verkeerd gediagnosticeerd en verminkt door een systeem dat niet is ontworpen om te genezen, maar om winst te maken. Nu is het masker af.

Mammografie ging nooit over het redden van levens. Het ging over het creëren van patiënten. De feiten zijn vernietigend:

Tot 60% vals-positieve uitslagen – De helft van alle diagnoses is onjuist. Vrouwen ondergaan chemotherapie, borstamputaties en bestraling voor ziekten die ze nooit hebben gehad.

De test zelf veroorzaakt schade – borsten worden verbrijzeld onder enorme druk, weefsel wordt bestraald met straling. Een 'kankertest' die kanker kan veroorzaken.

Risico op tumorverspreiding – Studies tonen aan dat mammografie tumorgroei juist kan stimuleren. Stel je voor dat je een test vertrouwt die juist de ziekte die hij beweert te stoppen, aanwakkert.

690.000+ overdiagnoses – Talloze gezonde vrouwen werden als ziek bestempeld en veranderden in melkkoeien voor de farmaceutische industrie.

Dit is geen gezondheidszorg. Het is georganiseerde misdaad tegen vrouwen. Een winstmachine gebouwd op angst, propaganda en gedwongen jaarlijkse screenings die miljoenen mensen gevangen houdt in een vicieuze cirkel van overdiagnose en overbehandeling.

Zwitserland heeft de oorlog verklaard aan de medische maffia. Hun verbod is niet zomaar beleid – het is een revolutionaire daad die het vuile geheim van winstbejag over mensen blootlegt. De rest van de wereld kan zich niet langer voordoen alsof.

De waarheid is duidelijk: er bestaan veiligere en nauwkeurigere alternatieven. Handmatige onderzoeken en geavanceerde beeldvorming zonder verbrijzeling of straling bewijzen dit. De medische industrie weet dit, maar onderdrukt ze om hun miljardenimperium te beschermen.

Wereldwijde oproep tot actie:
– Mammografie wereldwijd verbieden.
– Onderzoek en vervolg de profiteurs.
– Verplaats de financiering naar veilige, humane diagnostische instrumenten.
– Onderwijs vrouwen met de waarheid, niet met angstpropaganda.

Zwitserland heeft de lont aangestoken. De medische wereld zal vechten om haar imperium te beschermen, maar de scheuren beginnen zichtbaar te worden. De leugens houden geen stand.

Dit gaat niet alleen over borstkanker – het gaat over het blootleggen van het hele systeem dat zich voedt met menselijk lijden. Zwitserland heeft het eerste schot gelost in een wereldwijde revolutie voor echte gezondheidszorg. De vraag is: zal de wereld in opstand komen, of zal de medische maffia levens blijven verwoesten voor winst?

De tijd van stilte is voorbij. De waarheid is bekend.

En dit is wat grok erover zegt:

Vertaald:
BREAKING: ZWITSERLAND VERBIEDT MAMMOGRAFIE – DE MEDISCHE OPLICHTING ONTHULD

Zwitserland is zojuist het eerste land geworden dat mammografie verbiedt, waarmee de waarheid achter een van de grootste fraudezaken in de medische geschiedenis aan het licht komt. Decennialang zijn vrouwen geterroriseerd, verkeerd gediagnosticeerd en verminkt door een systeem dat niet is ontworpen om te genezen, maar om winst te maken. Nu is het masker af.

Mammografie ging nooit over het redden van levens. Het ging over het creëren van patiënten. De feiten zijn vernietigend:

Tot 60% vals-positieve uitslagen – De helft van alle diagnoses is onjuist. Vrouwen ondergaan chemotherapie, borstamputaties en bestraling voor ziekten die ze nooit hebben gehad.

De test zelf veroorzaakt schade – borsten worden verbrijzeld onder enorme druk, weefsel wordt bestraald met straling. Een 'kankertest' die kanker kan veroorzaken.

Risico op tumorverspreiding – Studies tonen aan dat mammografie tumorgroei juist kan stimuleren. Stel je voor dat je een test vertrouwt die juist de ziekte die hij beweert te stoppen, aanwakkert.

690.000+ overdiagnoses – Talloze gezonde vrouwen werden als ziek bestempeld en veranderden in melkkoeien voor de farmaceutische industrie.

Dit is geen gezondheidszorg. Het is georganiseerde misdaad tegen vrouwen. Een winstmachine gebouwd op angst, propaganda en gedwongen jaarlijkse screenings die miljoenen mensen gevangen houdt in een vicieuze cirkel van overdiagnose en overbehandeling.

Zwitserland heeft de oorlog verklaard aan de medische maffia. Hun verbod is niet zomaar beleid – het is een revolutionaire daad die het vuile geheim van winstbejag over mensen blootlegt. De rest van de wereld kan zich niet langer voordoen alsof.

De waarheid is duidelijk: er bestaan veiligere en nauwkeurigere alternatieven. Handmatige onderzoeken en geavanceerde beeldvorming zonder verbrijzeling of straling bewijzen dit. De medische industrie weet dit, maar onderdrukt ze om hun miljardenimperium te beschermen.

Wereldwijde oproep tot actie:
– Mammografie wereldwijd verbieden.
– Onderzoek en vervolg de profiteurs.
– Verplaats de financiering naar veilige, humane diagnostische instrumenten.
– Onderwijs vrouwen met de waarheid, niet met angstpropaganda.

Zwitserland heeft de lont aangestoken. De medische wereld zal vechten om haar imperium te beschermen, maar de scheuren beginnen zichtbaar te worden. De leugens houden geen stand.

Dit gaat niet alleen over borstkanker – het gaat over het blootleggen van het hele systeem dat zich voedt met menselijk lijden. Zwitserland heeft het eerste schot gelost in een wereldwijde revolutie voor echte gezondheidszorg. De vraag is: zal de wereld in opstand komen, of zal de medische maffia levens blijven verwoesten voor winst?

De tijd van stilte is voorbij. De waarheid is bekend.

En dit is wat grok erover zegt:

Heb ik al herhaalde malen gezegd voorgaande jaren hier op het forum.

2 seconden zoekwerk zonder IA

Bericht van Joe Tippens vertaald:

Veel patiënten hebben gevraagd naar de noodzaak om ivermectine, fenbendazol en mebendazol gelijktijdig te gebruiken. Dit zal de situatie voor u verduidelijken. Elk van deze stoffen werkt via verschillende mechanismen en bestrijdt kanker op unieke wijze.

Ivermectine versus fenbendazol versus mebendazol
🔬 Ivermectine versus fenbendazol versus mebendazol: 12 krachtige antikankermechanismen die elk tumoren bestrijden
Deze medicijnen waren oorspronkelijk bedoeld om parasieten te bestrijden, maar onderzoek en praktijkervaring hebben aangetoond dat ze veel meer doen. Elk medicijn bestrijdt kanker op meerdere biologische fronten, helpt tumorgroei te stoppen, kankercellen uit te hongeren, het immuunsysteem te versterken en meer.
Hieronder leest u hoe elk van deze methoden werkt:
✅ IVERMECTINE – 12 bekende antikankerwerkingen
1. Remt het WNT/β-catenine-pad – stopt de proliferatie van kankercellen
2. Induceert apoptose – triggert geprogrammeerde kankerceldood
3. Blokkeert importin α/β transportproteïnen – voorkomt de replicatie van kankercellen
4. Remt het PAK1-enzym – vermindert ontstekingen en tumorprogressie
5. Anti-angiogeen – stopt de vorming van nieuwe bloedvaten in tumoren
6. Immuunsysteemmodulator – verbetert de herkenning van kankercellen
7. Autofagie-verstoorder – verstoort de overlevingsstrategieën van kankercellen
8. Richt zich op glioblastoomstamcellen – effectief bij hersentumoren
9. Remt de mitochondriale ademhaling – sluit de energietoevoer naar tumoren af
10. Verstoort mTOR-signalering – vertraagt celgroei
11. Overwint chemotherapieresistentie – maakt chemo effectiever
12. Antivirale eigenschappen – mogelijk nuttig bij virusgerelateerde kankers (zoals HPV)
✅ FENBENDAZOL – 12 bekende antikankerwerkingen
1. Microtubuli-verstoring – voorkomt dat kankercellen zich delen
2. Remt de opname van glucose – berooft kankercellen van energie
3. Activeert het p53-tumorsuppressorgen – helpt beschadigde cellen te doden
4. Veroorzaakt apoptose (celdood) – vooral bij long-, darm- en prostaatkanker
5. Remt metastasering – voorkomt dat kanker zich verspreidt
6. Verhoogt de oxidatieve stress in kankercellen – maakt ze kwetsbaarder
7. Immuunmodulator – kan het immuunsysteem helpen tumoren aan te pakken
8. Blokkeert angiogenese – voorkomt dat tumoren bloedtoevoer opbouwen
9. Verlaagt glutathion in tumoren – verzwakt hun verdediging
10. Onderdrukt het AKT-signaalpad – betrokken bij celoverleving
11. Herstelt de normale regulatie van de celcyclus – voorkomt ongecontroleerde groei
12. Synergetisch met andere natuurlijke middelen (bijv. CBD, curcumine, vitamine D)
✅ MEBENDAZOLE – 12 Bekende antikankerwerking
1. Destabilisatie van microtubuli – vergelijkbaar met fenbendazol
2. Remt angiogenese en blokkeert de groei van nieuwe bloedvaten
3. Veroorzaakt apoptose – veroorzaakt de dood van kankercellen
4. Remt VEGF-signalering – blokkeert tumorbloedtoevoersignalen
5. Doorbreekt de bloed-hersenbarrière – nuttig bij hersentumoren
6. Activeert caspase-3/7-enzymen – betrokken bij geprogrammeerde celdood
7. Vermindert de expressie van MYC-oncogenen – vertraagt de tumorgroei
8. Remt Bcl-2-eiwit – verlaagt de overleving van kankercellen
9. Anti-metastatisch – vermindert de verspreiding van kanker
10. Verstoort de mitochondriale functie – de energieproductie in tumorcellen faalt
11. Verbetert de chemogevoeligheid – zorgt ervoor dat standaardbehandelingen beter werken
12. Lage toxiciteit + lange veiligheidsgeschiedenis – al tientallen jaren gebruikt bij mensen
🌱 Elk van deze medicijnen bestrijdt kanker via verschillende biologische routes.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.619
Leden
8.691
Nieuwste lid
steltenpool
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan