Kanker

In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Is het een plek waar hij zelf bij kan. Dus zelf masseren?
Prednison verplicht? stiekem niet nemen?
Vandaag had ik acupunctuur. darmen geven pijn in mijn been en is nu grotendeels weg. .
Ook was ik ooit bij een zeer speciale fysio man. drukt bv ergens op voet, au au au en drukt op een corresponderen pijn ergens anders in het lichaam. Hij kent dus de correponderende punten in het lichaam. zelfde als acupunctuur.
Heb je wel eens zo,n poppetje gezien? Vol met energie-lijnen.
Wat zei mijn ziekenhuis destijds? Daar doen we niet aan.

Uitzaaiiingen in de heup is natuurlijk wel heel iets anders.
Ik las dat NAC ingezet kan worden tegen verklevingen.

Voor mezelf heb ik Lidocaine vaselinecreme 3% FNA in huis. Geen idee of dat door de huid genoeg pijn kan stillen. Ik ga nu mijn knie even smeren en uitproberen.

Eerlijk gezegd JVG ik vind het al knap dat jullie (jij) zoveel extra kunnen doen

.

Andreas Kalcker adviseert door de hele wereld Chloordioxide. Heeft de Nobelprijs ermee gewonnen. Hoofdzakelijk kanker. Mocht je het willen doen, gaat reguliere artsen niets aan, die hebben de ballen verstand. .

Andreas Kalcker adviseert door de hele wereld Chloordioxide. Heeft de Nobelprijs ermee gewonnen. Hoofdzakelijk kanker. Mocht je het willen doen, gaat reguliere artsen niets aan, die hebben de ballen verstand. .

Hij neemt al H202 (12%) 3x rond de 30druppels, hoger geraakt ie niet.

NAC lijkt me iets heel anders dan H202. Maar ik ben ook maar een leek.
Als het om mijzelf zou gaan zou ik het desnoods afwisselen.
En bij NAC praten ze over te veel paracetamol.
Zat net te lezen over prednison. Moet je niet willen.
Ik meen dat er op dit forum ergens over de verslaving van die middelen wordt gesproken.
En de bijwerkingen.

Het BIOK instituut adviseerde mij PEA. Zeer interessant. Nooit iets mee gedaan.

En Naldextrone.

LDN – Low Dose Naltrexone – BeterKliniek

WEBLage dosis naltrexon (LDN) is een medicijn dat kan helpen in de behandeling van uiteenlopende vormen van kanker, aandoeningen aan het centrale zenuwstelsel, auto-immuunziektes en verschillende andere aandoeningen.

Even snel gekeken naar LDN. staat me niet aan.
  • Geschatte leestijd: 9 min.

In zijn geval kan ik niets zinnigs zeggen over pijn. Wat ik wel weet dat massages kunnen helpen. of acupunctuur. Ik denk nog aan pijnstillende kruiden o.i.d. Van wilgenbast maken ze aspirine. Ik drink het zelf, is een milde thee.
Vandaag had ik acupunctuur. darmen geven pijn in mijn been en is nu grotendeels weg. .
Ook was ik ooit bij een zeer speciale fysio man. drukt bv ergens op voet, au au au en drukt op een corresponderen pijn ergens anders in het lichaam. Hij kent dus de correponderende punten in het lichaam. zelfde als acupunctuur.
Heb je wel eens zo,n poppetje gezien? Vol met energie-lijnen.
Wat zei mijn ziekenhuis destijds? Daar doen we niet aan.

Uitzaaiiingen in de heup is natuurlijk wel heel iets anders.
Ik las dat NAC ingezet kan worden tegen verklevingen.

Voor mezelf heb ik Lidocaine vaselinecreme 3% FNA in huis. Geen idee of dat door de huid genoeg pijn kan stillen. Ik ga nu mijn knie even smeren en uitproberen.

Eerlijk gezegd JVG ik vind het al knap dat jullie (jij) zoveel extra kunnen doen

.

👆
Dit zijn we al voorbij, dat helpt al niet meer.

Prednison verplicht? stiekem niet nemen?
👆
Wordt ook niet meer genomen, adrenal in de plaats

Ik denk dat het die Crespine gel gaat worden als dat nog kan uiteraard.

De schokkende waarheid over huidkanker: wat u niet wordt verteld over de zon

Is alles wat ons is verteld één grote leugen? Het antwoord lijkt een volmondig ja te zijn.

Terwijl het publiek voortdurend wordt verteld de zon te vermijden om huidkanker te voorkomen, vertellen ze je niet dat zonlicht misschien wel de belangrijkste voedingsstof voor het menselijk lichaam is.

En begrijp dit: het vermijden van zonlicht kan het risico op vroegtijdig overlijden verdubbelen, en het verhoogt ook het risico op alle andere vormen van kanker.

Zonlicht ook:

• is van cruciaal belang voor de geestelijke gezondheid
• vermindert het risico op borstkanker
• is essentieel voor de cardiovasculaire gezondheid
• verlengt iemands levensduur
• is van cruciaal belang voor de vruchtbaarheid van mens en dier
• stimuleert de productie van vitamine D
• is essentieel voor een goede werking van het immuunsysteem

Dus waarom al die angstzaaierij? Het antwoord lijkt te zijn ‘volg het geld’.

Een arts uit het Midwesten schrijft:

“Er werd een opmerkelijk geavanceerde PR-campagne gelanceerd om de samenleving te transformeren ten behoeve van de [dermatologische] industrie.”

De demonisering van de zon heeft ‘de dermatologen in staat gesteld zichzelf als helden op te werpen en zoveel mogelijk angst voor de zon aan te wakkeren – vooral omdat een psychologische investering die ze moesten doen door voortdurend zonnebrandcrème op te smeren ervoor zou zorgen dat ze eerder naar hun huisarts zouden gaan. dermatoloog.”

Bovendien heeft de angstcampagne voor huidkanker “een enorme verkoopkanaal gecreëerd door een enorm aantal routinematige huidonderzoeken van het hele lichaam te mogen doen (bij verder gezonde personen) en daardoor een enorme hoeveelheid potentiële kankers te hebben die biopsie of accijns (verwijderen) vereisen. .”

Ten slotte heeft de oorlog tegen zonlicht hen in staat gesteld “mee te liften op de angst die de medische industrie rond kanker op de markt heeft gebracht om het vragen van veel geld te rechtvaardigen om iets twijfelachtigs te doen om kanker te voorkomen en om elke patiënt daarin te laten meegaan zodra hij de gevreesde berichten hoort.” 'c'-woord.”

Dus daar heb je het. Nu begrijp je waarom ze willen dat je bang bent voor de zon en giftige zonnebrandcrème gebruikt.

Lees het hele meesterlijke artikel van
@MidwesternDoc

Zelf wist ik dit al en ging naar het strand zonder te smeren. Wel een blouse na een half uurtje aantrekken.
War deden de oermensen? Ik meen dat olijf-olie wel oke is.
Op mijn gezicht smeer ik al jaren meteen in de ochtend pure olie. Poets het later weer af. klaar.
Mijn huid? prima prachtig.

f

Forum statistieken

Onderwerpen
4.498
Leden
8.645
Nieuwste lid
ej bartelink
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan