Kanker

Ik zou zelf voor het 'Tippens protocol' gaan:
Zijn regime bestaat uit het nemen van een 1-gram pakje poeder (bevat 222 mg fenbendazol) elke dag gedurende drie dagen, en dan vier dagen vrij te nemen en het proces te herhalen.

Op basis van zijn persoonlijk onderzoek is Joe ook begonnen met het innemen van nog drie andere producten, die hij zeven dagen per week gebruikt. Deze producten werden in geen van de eerder genoemde onderzoeken gebruikt:

Vitamine E-complex met tocotriënolen en tocoferolen, 400-800 mg per dag. Hij beveelt Gamma E van Life Extension of Perfect E van Vitamin Discount Center aan.
Curcumine (600 mg per dag). Hij gebruikt het product Theracurmin HP van Integrative Therapeutics.
CBD-olie (een tot twee druppels vol, het equivalent van 25 mg per dag onder de tong ingenomen)

Grappig dat de maatschepjes van Fenbendazole precies 222 mg bevatten.

Bekijk bijlage 27080
Ik zie net dat Amazon de losse poeder niet meer verkoopt, wel capsules van 444 mg.
Jammer ook de capsules zijn uitverkocht zie ik.
En er is best wel haast bij, ze heeft ineens rode vlekjes overal op haar lijf.
Misschien dat ze alvast met curcumine kan beginnen en mebendazol heb ik al in huis behoorlijke voorraad destijds ingeslagen.
 
Jammer ook de capsules zijn uitverkocht zie ik.
En er is best wel haast bij, ze heeft ineens rode vlekjes overal op haar lijf.
Misschien dat ze alvast met curcumine kan beginnen en mebendazol heb ik al in huis behoorlijke voorraad destijds ingeslagen.
Misschien even in het buitenland zoeken?



En idd anders de mebendazol.....
 
wat zoeken jullie precies.
Ik heb Fenbendazole poeder = aangebroken. maar weinig gebruikt. gratis.
houdbaar tot 07-2022.
hoe belangrijk is die datum?
en/of

Avermectine tabletten tot 18-2-2023
ook gratis.
 
wat zoeken jullie precies.
Ik heb Fenbendazole poeder = aangebroken. maar weinig gebruikt. gratis.
houdbaar tot 07-2022.
hoe belangrijk is die datum?
en/of
Lijkt me dat dit nog goed bruikbaar is en dat alleen de werkzaamheid misschien iets is afgenomen. Wat meer nemen dan, lijkt mij.
 
Ik woon in amstelveen, je kunt het ophalen of anders verzend ik het per post.
weekend wordt niet verzonden.
 
Ik zou zelf voor het 'Tippens protocol' gaan:
Zijn regime bestaat uit het nemen van een 1-gram pakje poeder (bevat 222 mg fenbendazol) elke dag gedurende drie dagen, en dan vier dagen vrij te nemen en het proces te herhalen.

Op basis van zijn persoonlijk onderzoek is Joe ook begonnen met het innemen van nog drie andere producten, die hij zeven dagen per week gebruikt. Deze producten werden in geen van de eerder genoemde onderzoeken gebruikt:

Vitamine E-complex met tocotriënolen en tocoferolen, 400-800 mg per dag. Hij beveelt Gamma E van Life Extension of Perfect E van Vitamin Discount Center aan.
Curcumine (600 mg per dag). Hij gebruikt het product Theracurmin HP van Integrative Therapeutics.
CBD-olie (een tot twee druppels vol, het equivalent van 25 mg per dag onder de tong ingenomen)

Grappig dat de maatschepjes van Fenbendazole precies 222 mg bevatten.

Bekijk bijlage 27080
Ik zie net dat Amazon de losse poeder niet meer verkoopt, wel capsules van 444 mg.
Nog even een vraagje hierover. Weet jij welke vorm van kanker Joe Tippens had?
 

Voordelen van micronutriënten synergie bij prostaatkanker​


Prostaatkanker is een van de meest voorkomende kankers die mannen wereldwijd treft en is de tweede meest voorkomende kanker bij mannen wereldwijd. Het is een belangrijk gezondheidsprobleem, met name bij mannen van 65 jaar en ouder, omdat een op de acht mannen tijdens hun leven de diagnose prostaatkanker krijgt.

De prostaatklier is een klein walnootvormig orgaan dat zaadvloeistof produceert, die op zijn beurt veel enzymen bevat, waaronder prostaatspecifiek antigeen (PSA) en bijdraagt aan de vloeibaarheid van sperma. Toename van de PSA-niveaus is een van de belangrijkste indicatoren van prostaatkanker of goedaardige prostaathypertrofie. Hoewel screening kan helpen bij een eerdere diagnose van prostaatkanker, zijn de behandelingsopties nog steeds beperkt tot chirurgie, hormoontherapie en bestraling, met hoge kosten, ernstige bijwerkingen en beperkte werkzaamheid. Klik om het volledige onderzoek te lezen
Deze informatie wordt u verstrekt met dank aan het Dr. Rath Research Institute. Onder leiding van twee oud-collega's van tweevoudig Nobelprijswinnaar Linus Pauling (Ɨ 1994) is dit instituut uitgegroeid tot een leider in de doorbraak van natuurlijk gezondheidsonderzoek op het gebied van kanker, hart- en vaatziekten en andere veel voorkomende ziekten. Het Instituut is een 100% dochteronderneming van de non-profit Dr. Rath Foundation.
U kunt kopieën van deze nieuwspagina afdrukken op onze onderzoekswebsite en deze delen met uw vrienden en collega's.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.549
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan