B
Binc
Guest
En uit het niets verdwijn ik weer. Jullie mogen mijn account opheffen. Ik ben er helemaal klaar mee dat er op mij ingepraat word genegeerd word als ik wil weten waar het over gaat. Doodongelukkig word van bemoeienissen van mensen buitenaf in mijn leven van hieruit. Overal uitgesloten en genegeerd te worden dat het ruim 6 jaar ziekmakend is hier jullie tegen mij praten. Tot ziens. Zolang er geen duidelijkheid komt en men dit soort gedrag wil definiëren als vrienden wat mij al meer dan 7 jaar tranen kist omdat ik iets moet begrijpen wat ik helemaal begrijp waar het over gaat is het klaar. Ik voel mij hier doodongelukkig. Zo gaat het. In de maling genomen me tijd en energie aan het verdoen. Uitgemaakt voor slachtoffer gedrag zonder dat men überhaupt een onderwerp uitleggen waar dat slachtoffef gelul op gebaseerd is. Het enige wat ik nog voel is dat ik van de aardbodem wil verdwijnen. En ik wens niks meer met die kaart te maken te hebben zonder duidelijke uitleg waarom mensen hier mij stimuleren gebonden te blijven aan iemand die emotioneel zulke rare signalen heeft afgegeven waar ik werkelijk niks mee kan. En dan nog maar te zwijgen over het moedwillig dwars liggen. Zo gaat het. Ik heb hier en elders duidelik niks meer te zoeken en ben er spuug zat van dat er al veel te lang op mijn emotie ingepraat word. Account opheffen. Wij zijn hier klaar. Tenzij men diideljheud gaat geven ipjv spelen met iemands emoties op een. Zeer negatieve manier