Jullie manier van aanpak, medisch gezien in de ruimste zin des woords??!!!

Haluk,

Dus bij leven was jouw vader volgens de artsen 'kerngezond' en pas na zijn dood wordt geconstateerd dat hij op vele plaatsen in zijn lichaam verkalkt was, hoge bloeddruk had, stroperig bloed, levervetting, een aneurysma, etc. Meten is weten? Ik dacht het niet dus!

Hoe at en leefde jouw vader? Dit is van cruciaal belang! Er is nl. geen enkele reden om te veronderstellen dat jou hetzelfde lot wacht. Trap niet in de leugen van 'genetische' aandoeningen. De genen zijn volgend, niet leidend. Hoe zuiverder de omgeving van de genen (bloed en lymfevlosistof) hoe zuiverder de genen zelf worden. Het mag duidelijk zijn dat de onzuiverheid van de omgeving van de genen van je vader deze degeneratieve processen in werking heeft gezet.

Mike

 
Dank je Mike,

Mijn vader leefde de laatste tijd weer gezonder maar heeft heel lang gerookt en meegerookt en over het algemeen niet zo gezond gegeten moet ik zeggen tenminste niet het voedsel wat wij nu eten.

 
Laat dit een waarschuwing zijn voor jou en je gezin. Er is geen enkele reden dat jullie hetzelfde lot overkomt. Vaak wordt gezegd dat iets 'erfelijk' zou zijn. Wat 'erfelijk' is dat kinderen dezelfde slechte eetgewoontes overnemen van hun ouders. Dat heeft niets met genen te maken, maar met aangeleerd gedrag. En wat je aanleert kun je ook afleren. Kennis is macht!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.605
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan