jersey vlees

G

Guest

Guest
is er iemand die ervaring heeft met https://biovleesbestellen.securearea.eu/jerseyvlees.

en ze bieden een service van bezorgen aan van pakjesgemak.

kan dat echt??denken jullie, lijkt mij niet echt handig met vers vlees.

vinden jullie het vlees een aanrader??

gr lola

 
Lola,

Ik heb (nog) geen ervaring met het bestellen van Jersey vlees. Ik koop het altijd rechtstreeks bij Remeker in Lunteren.

Ik kan je wel vertellen dat dit het allerlekkerste vlees is wat ik ken! Echt een aanrader om eens te proeven! "Gewoon" bio vlees of zelfs Pure Graze kan hier nog niet tegenop.

 
Het is super lekker vlees maar ik heb een hele slechte ervaring met bestellen daar! tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug terwijl mijn bestelling nooit geleverd is. Telefoonnummer is niet te vinden en op de mail wordt niet gereageerd!

Ik ben dus uit ellende daarover naar de boerderij zelf gereden waar ze ook van niks wisten.Zij hebben die man gebeld en hij zou het geld terug storten want het ging niet lukken oid met de bestelling? tot op heden heb ik geen geld terug gehad..ik heb op de boerderij toen maar wat vlees gekocht..

 
Dat is Jacob Beeker. Er moet iets misgegaan zijn, want hij is supercorrect en zijn vlees is top, het lijkt wel lamsvlees, zo zacht! Op zijn site vind je een 06-nummer. Bel hem persoonlijk hierover op, dan zal hij je correct en probleemoplossend te woord staan. Jacob is 1 van de organisatoren van het Weston Pirce-congres!

Mike

 
Ik heb ook geen goede ervaring met www.jerseyvleesbestellen.nl

Op 14 oktober heb ik een bestelling geplaatst. 10 dagen later kreeg ik een bevestiging en de mededeling dat het meeste van mijn bestelling beschikbaar is. Daarna hoorde ik maar niks. Twee weken daarna heb ik in een e-mail gevraagd naar de status, maar zonder reactie. Twee weken daarna heb ik opnieuw gevraagd naar de status van de bestelling, maar opnieuw zonder antwoord. Daarna heb ik gebeld en hoorde ik dat er problemen zijn met de levering in de omgeving van mijn woonplaats. Ik zou de volgende dag worden teruggebeld. De week erna heb ik dat zelf maar gedaan, want ik hoorde opnieuw niks. Ik heb toen een voicemail ingesproken. De dag erna kreeg ik een e-mail. Daar heb ik op gereageerd, maar nu is het alweer twee weken stil.

Waarschijnlijk een goede kwaliteit vlees, maar een communicatie van 0,niks. Na 2,5 maar heb ik mijn bestelling nog steeds niet.

 
Opnieuw een negatief verhaal. Dit is NIET mijn rvaring met Jacob! Uiteraard zal ik hem hiervan op de hoogte stellen, maar geef hem het voordeel van de twijfel!

Mike

 
Ik wil hem best het voordeel van de twijfel geven,maar niet reageren op mail etc. is gewoon slecht! een kort antwoord is voldoende. Ik zal hem morgen bellen,want ik zag nu inderdaad wel een 06 nummer. En dan wil ik graag mijn geld terug en denk ik niet dat ik er nog eens bestel..

 
Ik heb 2 keer gebeld met Jacob (op de site staat zijn mobiele nr)en mijn bestelling doorgegeven. Hij heeft beide keren zelf het bestelde vlees gebracht. En, het vlees is heerlijk! Mijn ervaring is super goed!

 
Ik heb een er een aantal keer besteld waarbij Jacob het vlees zelf kwam afleveren. Kan ook alleen maar zeggen dat ik er dik tevreden over was. Hij kwam het zelf afleveren en nam de tijd voor een praatje.

 
Beste mensen, ik heb vorig jaar een aantal steken laten vallen met een aantal bestellingen die hier genoemd worden. Valt niet echt goed te praten, ik ben te druk geweest met andere dingen, voornamelijk door het feit dat ik het bedrijf met het Jersey vlees vanaf de grond aan het opbouwen ben kon ik niet alles naar behoren afhandelen.

Daardoor heb ik te weinig aandacht gehad voor de bestellingen, sommigen zijn gelukkig wel afgehandeld zoals ik wil lees ik hier en sommige gewoonweg niet. Ik ben nu bezig om te kijken waar de gaten nog zitten, willen de personen die het betreft mij een mailtje sturen dan kijk ik met jullie naar een passende oplossing, of alsnog leveren of geld terug.

Nogmaals excuus aan diegenen bij wie het mis is gegaan, ik begrijp dat vertrouwen te voet komt en per paard gaat,

Groet van Jacob Beeker Jerseyvleesbestellen.nl

 
Grote klasse dat je hier komt en gewoon ruiterlijk toegeeft dat je fouten hebt gemaakt! Beter kan niet volgens mij. We zijn allemaal mensen en die maken nou eenmaal fouten. Ik hoop dat je nu snel tot een tevreden oplossing komen met elkaar.

 
Hallo Jacob,

Jammer dat de levering in mijn woonplaats op dit moment niet mogelijk is. Ik wist niet dat je de pakketten zelf bezorgt. Wel heel goed trouwens dat je zelf naar de klanten gaat om de betellingen af te leveren. Goed voor het contact met de klant.

Als ik binnenkort een keer in de buurt van Amersfoort ben kom ik de bestelling ophalen.

 
Ik vindt het ook top dat je er zo open en eerlijk over bent! ik heb inmiddels mijn geld terug en "no hard feelings". Ik wil je veel sucses wensen met het verder opbouwen en wellicht in de toekomst dat ik nog eens een poging waag.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.462
Berichten
491.765
Leden
8.625
Nieuwste lid
Muriëlle
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan