Jensen

Jensen van vandaag de 27e.

Hij identificeert zich als mens met een penis.

Constateert dat dat gelul over rutte is om de aandacht van mona af te halen.

Heeft het over de oversterfte in Engeland!! Dat wist ik nog niet trouwens.

Verder Rockefeller, Scandinavië etc etc
 
Jensen van vandaag de 27e.

Hij identificeert zich als mens met een penis.

Constateert dat dat gelul over rutte is om de aandacht van mona af te halen.

Heeft het over de oversterfte in Engeland!! Dat wist ik nog niet trouwens.

Verder Rockefeller, Scandinavië etc etc
Aandacht afleiden van Mona Keijzer: erg plausibel eigenlijk: je weet dat het fake news is, maar hoe de vork in de steel zit: is soms even puzzelen.
Mens met een penis: blijft lachen.
Vandaag bij de tandarts kon ik mij via een apparaatje aanmelden voor de afspraak zonder de assistente ''lastig te vallen''.
Ik kon bij geslacht kiezen tussen ''man'' ''vrouw'' en ''non-binair''.
 
Aandacht afleiden van Mona Keijzer: erg plausibel eigenlijk: je weet dat het fake news is, maar hoe de vork in de steel zit: is soms even puzzelen.
Mens met een penis: blijft lachen.
Vandaag bij de tandarts kon ik mij via een apparaatje aanmelden voor de afspraak zonder de assistente ''lastig te vallen''.
Ik kon bij geslacht kiezen tussen ''man'' ''vrouw'' en ''non-binair''.
Slechts 3 keuzes ? :ROFLMAO::eek:
 
Voor degene die de uitzending (ook) wil zien

Net gekeken. Wist niet dat dat robotmannetje lid is van de trilaterale commissie.
Jetten is onlangs toegetreden tot de Trilaterale Commissie. Deze organisatie is een non-gouvernementele, beleidsgericht forum dat wereld leiders bij elkaar brengt op het gebied van business, overheid, academia, pers en media. De Trilaterale Commissie is in 1973 opgericht door David Rockefeller.

 
Jensen zegt in de nieuwsbrief dat er morgen in de loop van de middag een speciale aflevering komt.
Hij heeft het over de belangrijkste en misschien wel gevaarlijkste uitzending ooit.
En waarom is deze show zo gevaarlijk? Het is de waarheid.

Ben benieuwd.
 
Jensen zegt in de nieuwsbrief dat er morgen in de loop van de middag een speciale aflevering komt.
Hij heeft het over de belangrijkste en misschien wel gevaarlijkste uitzending ooit.
En waarom is deze show zo gevaarlijk? Het is de waarheid.

Ben benieuwd.
Ik zit in spanning te wachten
 
Ja, is wel zo. Ik identificeer me als een apache attack helicopter. Hou daar rekening mee anders ben ik gekwetst :cool:
Das niet om bang voor te worden, nsbderland dus nsbderlandse choppers vliegen niet geen brandstof en geen munitie 🤣🤣🤣🤣
 
Jensen gaat niet terug naar de basis:
Is het covidvirus geïsoleerd?
Is de besmettingstheorie bewezen/ontkracht?

Daarmee valt Jensen binnen de premissen van het systeem.
 
Jensen gaat niet terug naar de basis:
Is het covidvirus geïsoleerd?
Is de besmettingstheorie bewezen/ontkracht?

Daarmee valt Jensen binnen de premissen van het systeem.
Ik denk dat het een hele handige aflevering is om mensen de meest nuttige feiten te laten zien.
Dat hij dan niets over de isolatie van SARCOV2 zegt is dan maar zo:)

Ik hoop dat er een hoop schapen naar kijken, je weet nooit welke hij over de dam trekt
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.782
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan