Jensen

Nu dankzij een FOIA (wob-verzoek Amerikaanse stijl) emails van Anthony Fauci openbaar zijn gemaakt weten we e.e.a. wat de poten onder het C19-narratief flink vandaan zaagt. Hier een korte samenvatting van onafhankelijk journalst Jordan Schachtel:





Ik noemde eerder al Rand Paul, die Fauci aan de tand voelde in de Senaat. Dit is zijn korte maar krachtige reactie:





Die laatste opmerking gaat over de media. Volgens Robert Jensen is het hele Fauci/Wuhan-verhaal echter doorgestoken kaart en bedoeld als 'afleiding' van het omkarten van 'gewone' griep naar C19 teneinde de illusie van een pandemie te creeren. O ja? Hoe verklaart Jensen dan dat Jen Psaki, de perswoordvoerder van Biden, precies NUL vragen toeliet over de vrijgekomen emails van Fauci?



https://twitter.com/amber_athey/status/1400145638801739783?s=20


In de nieuwste X22 Report noemt Dave de aanstaande val van Fauci 'the shot heard around the world' en hij zegt: if one Deep State player falls, they all fall. Met Fauci zal het hele corrupte clubje 'virologen' vallen: Koopmans, Van Dissel, Osterhaus, Van Ranst, Drosten, alle hoofdrolspelers in dit wereldwijde bedrog en dus ook Rutte, De Jonge, Merkel, Macron e.v.a. Dave zegt verder dat er aanwijzingen zijn dat eerdere 'virussen' zoals bijv. SARS en Zika ook uit China kwamen?


Weet je wie ook gaat vallen en compleet zal hebben afgedaan? Robert Jensen. Hij heeft zijn hand overspeeld. Had hij een poortwachrersfunctie? Hoe kan je nou HET GROOTSTE SCHANDAAL OOIT bestempelen als 'afleiding'? Hij kan nu nog op zijn schreden terugkeren en toegeven dat hij een grove inschattingsfout heeft begaan. Anders is het voorgoed met hem gedaan.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dit grote schandaal wordt dan hopelijk wel ook echt mainstream zodat het ook de slapenden zal bereiken anders schiet het nog niet op. Net zoals al die wikileaks emails van Hunter, alleen ‘ons’ de wakkeren heeft dit nieuws bereikt maar vraag je het aan een normie dan zegt huhhh welke emails hunter wie? wat nee weet ik niks van. De massa volgt toch nog altijd de NOS en alle andere mainstream kanalen.

The first arrest will shock the world: Fauci maybe?
 
Ik kreeg een tip over dit bericht op Gab van Joe M:


Dus toch afleiding? Heeft Jensen gelijk? Nee, de afleiding is dat ze proberen Fauci onder de bus te gooien en hopen dat het daarbij blijft. Nothing can stop what is coming, nothing.

Mike
 
Fauci will go down en alle redenen daarvoor zijn terecht, begrijp me niet verkeerd.
Maar ik blijf bij mijn standpunt : het zijn optics. Look over here, not over there. Iedereen (MSM) heeft het er nu over dat er dus zie je wel : echt, echt, echt, wel een gevaarlijk virus is gecreeerd. Alle aandacht wordt erop gericht en het opent op deze manier weer de weg voor een volgende uitbraak want nu weten we met z'n allen dat die fims over een 'outbreak' geen fictie zijn maar realiteit.
En dat de schade uiteindelijk is meegevallen, tja, komt door de maatregelen en vaccins. En daar gaat het om : controle en de VACCINS. Die worden ook in een lab gemaakt. Iets zegt mij dat Fauci zich eerder daar mee heeft beziggehouden dan met een 'virus'.
Het is ook nog zo dat als we er van uitgaan dat virussen niet bestaan, hij dat natuurlijk ook weet, en kan hij dat dus ook niet hebben mee ontwikkeld.

Niets dat in de MSM terecht komt komt daar zonder reden. We hebben van het weekend nog gezien hoe gemakkelijk ze honderdduizenden mensen op straat uit de media weten te houden. Maar het nieuws over Fauci kunnen ze niet tegenhouden opeens? Het komt naar buiten als ZIJ het willen. Zelfde verhaal met Hunter Biden. Crickets in de MSM indertijd, terwijl wij er toch van overtuigd waren dat het nieuws nu niet meer te stoppen was.

En evengoed, uiteindelijk zullen alle floodgates open gaan, truth will win. Of dat nu al is ?

In dat kader citeer ik nog dit bericht van 13 maart 2020 :
Dorothe, geloof het maar want het is waar. 10 april is deze operatie afgelopen. 4-10-20 = DJT, Donald J. Trump. 11 april wordt bekend gemaakt aan de wereld wat ze hebben gedaan. Zie ook de topic WWG1WGA!.

Mike
 
En dat de schade uiteindelijk is meegevallen, tja, komt door de maatregelen en vaccins. En daar gaat het om : controle en de VACCINS. Die worden ook in een lab gemaakt. Iets zegt mij dat Fauci zich eerder daar mee heeft beziggehouden dan met een 'virus'.

Dat is 1 en hetzelfde. Het 'virus' zit in het 'vaccin', ze hebben het ook verspreid via aerosolen. Het mag duidelijk zijn dat het via een spuit vele malen effectiever is voor de depopulatie-agenda, vooral als het ze lukt om het menselijk lichaam te foppen zodat het zelf deze s-eiwitten gaat reproduceren.

Het is ook nog zo dat als we er van uitgaan dat virussen niet bestaan, hij dat natuurlijk ook weet, en kan hij dat dus ook niet hebben mee ontwikkeld.

Dat ligt er aan hoe je 'virus' definieert. Wij gaan er van uit dat virussen niet bestaan als LEVENDE BEESTJES. Er is geen micro-organisme genaamd 'virus' met een eigen metabolisme en dus bestaan ze niet als zodanig. Het woord zelf betekent: gif. En dat bestaat natuurlijk wel. Het 'virus' is dus GIFTIGE EIWITTEN die ons immuunsysteem eerst overactief maken en vervolgens lam leggen. Dat onderscheid heb ik tig keer gemaakt, dus ben je nou zo onnozel of hoe zit dat? Wederom doe ik een beroep op je intelligentie.

Niets dat in de MSM terecht komt komt daar zonder reden. We hebben van het weekend nog gezien hoe gemakkelijk ze honderdduizenden mensen op straat uit de media weten te houden. Maar het nieuws over Fauci kunnen ze niet tegenhouden opeens? Het komt naar buiten als ZIJ het willen. Zelfde verhaal met Hunter Biden. Crickets in de MSM indertijd, terwijl wij er toch van overtuigd waren dat het nieuws nu niet meer te stoppen was.

Nee, dat is niet waar. Als de patriots willen dat het verhaal van Hunter gigantische vormen aan moet nemen dan zorgen zij hiervoor middels selectieve lekken. Patriots in control, weet je nog? Er gebeurt dus niets wat de PATRIOTS niet willen. Hunter volgt later, nu eerst Fauci en al het knutselwerk in Wuhan en andere labs in China.

In dat kader citeer ik nog dit bericht van 13 maart 2020

Touche. Ik heb inmiddels wel geleerd om me niet meer te wagen aan accurate voorspellingen op basis van data. Maar juist daarom moet je de voorspellingen en analyses van Jensen ook in twijfel trekken. Wij hebben tenminste Q nog. Ikzelf en vele andere Q-volgers hadden geen flauw idee van de ramspoed die ons op dat moment te wachten stond i.v.m. C19 en de Q-posts zijn daardoor ook in een heel ander licht komen te staan want die gaan over het huidige post-Trump tijdperk. Ik vertrouw Q 100 x meer dan die blaaskaak van een Jensen!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat is 1 en hetzelfde. Het 'virus' zit in het 'vaccin', ze hebben het ook verspreid via aerosolen. Het mag duidelijk zijn dat het via een spuit vele malen effectiever is voor de depopulatie-agenda, vooral als het ze lukt om het menselijk lichaam te foppen zodat het zelf deze s-eiwitten gaat reproduceren.



Dat ligt er aan hoe je 'virus' definieert. Wij gaan er van uit dat virussen niet bestaan als LEVENDE BEESTJES. Er is geen micro-organisme genaamd 'virus' met een eigen metabolisme en dus bestaan ze niet als zodanig. Het woord zelf betekent: gif. En dat bestaat natuurlijk wel. Het 'virus' is dus GIFTIGE EIWITTEN die ons immuunsysteem eerst overactief maken en vervolgens lam leggen. Dat onderscheid heb ik tig keer gemaakt, dus ben je nou zo onnozel of hoe zit dat? Wederom doe ik een beroep op je intelligentie.



Nee, dat is niet waar. Als de patriots willen dat het verhaal van Hunter gigantische vormen aan moet nemen dan zorgen zij hiervoor middels selectieve lekken. Patriots in control, weet je nog? Er gebeurt dus niets wat de PATRIOTS niet willen. Hunter volgt later, nu eerst Fauci en al het knutselwerk in Wuhan en andere labs in China.



Touche. Ik heb inmiddels wel geleerd om me niet meer te wagen aan accurate voorspellingen op basis van data. Maar juist daarom moet je de voorspellingen en analyses van Jensen ook in twijfel trekken. Wij hebben tenminste Q nog. Ikzelf en vele andere Q-volgers hadden geen flauw idee van de ramspoed die ons op dat moment te wachten stond i.v.m. C19 en de Q-posts zijn daardoor ook in een heel ander licht komen te staan want die gaan over het huidige post-Trump tijdperk. Ik vertrouw Q 100 x meer dan die blaaskaak van een Jensen!

Mike
Hier legt Andrew Kaufman wat er mis is met de germ theory.
 
@FoolProof , beluister de nieuwe X22 Report. Dave zegt exact hetzelfde als ik: het hek is van de dam, de Deep State denkt Fauci te kunnen opofferen als 'fall guy' maar het spreidt zich nu ook uit naar de medeplichtigheid van Big Tech en let op Rand Paul. Ook zegt hij, net als ik, dat de patriots het voor het zeggen hebben met selectieve lekken, niet de media. Zelfs het Hunter Biden-verhaal komt nu weer terug in de openbaarheid. Drip, drip, FLOOD. En: all movies playing simultaneously. Zet je ego aan de kant, geduld is een schone zaak.

Mike
 
En nu zie ik net deze door Medusa geposte tweet:



Ook dit zag ik aankomen. Volgens mij heb je aan mijn voorspellingen nog altijd meer dan aan die van Jensen!

Mike
 
@FoolProof , beluister de nieuwe X22 Report. Dave zegt exact hetzelfde als ik: het hek is van de dam, de Deep State denkt Fauci te kunnen opofferen als 'fall guy' maar het spreidt zich nu ook uit naar de medeplichtigheid van Big Tech en let op Rand Paul. Ook zegt hij, net als ik, dat de patriots het voor het zeggen hebben met selectieve lekken, niet de media. Zelfs het Hunter Biden-verhaal komt nu weer terug in de openbaarheid. Drip, drip, FLOOD. En: all movies playing simultaneously. Zet je ego aan de kant, geduld is een schone zaak.

Mike
Ik had Dave al geluisterd, dat doe ik iedere ochtend als 1e. Uiteraard hoop ik van harte dat het zo zal gaan, laat daar geen twijfel over zijn he. We'll see how it plays out.
 
Ok, riskant, maar hier mijn voorspelling/idee over Jensen:
Ik heb een klein stukje Jensen gekeken en hij zegt weer dat Q nonsens is en een psy-op en legt dan de nadruk op dat we het zelf moeten doen. Ik heb geen zin om verder te kijken, want ik vind Jensen irritant en hij brengt niets nieuws. Maar: mijn gevoel is dat Jensen alleen maar doet alsof Q een psy-op is. De mensen die Q toch al geloven, raakt hij misschien kwijt, maar dat zij zo. Deze mensen - zoals wij - houden toch onze neuzen wel de goeie kant op. Maar de semi-wakkere mensen die Jensen wél volgen en nog steeds niet snappen wat Q nou eigenlijk is, die moeten bij de hand genomen worden. Het heeft geen zin om tegenover hen te gaan staan en duidelijk te maken dat Q wel echt is etc. Wat Jensen m.i. nu doet is náást deze mensen gaan staan qua standpunt, door mee te gaan in hun ongeloof/onkunde over Q. Zo raakt hij deze mensen niet kwijt. Vervolgens - ergens in de komende weken/maanden - bouwt hij het verhaal langzaam op en komt hij er ineens toch achter dat Q wel echt is, dat we het serieus moeten onderzoeken en dan gaat hij wat zendtijd aan Q-posts en proofs wijden. Op deze manier neemt hij de ongelovigen bij de hand en krijgen zij gedoseerd info over Q. En ja, wat Jensen nu doet is schadelijk, maar je kunt het zien als een bijwerking van dit medicijn. En ja, ik zie ook dat hij met veel meer dingen dan alleen Q ernaast zit (Fauci-gate etc.) en ik vind hem nog steeds knap irritant. Toch denk ik dat hij uiteindelijk wel onderdeel uitmaakt van de oplossing, zij het met wat omwegen.
 
Laatst bewerkt:
We gaan het zien Wida, de komende maanden gaat er weer wat duidelijker worden.
Ik heb nooit een grote fascinatie voor het Q fenomeen gehad, om de simpele reden dat het geen toegevoegde waarde heeft als ik "geloof" in iets. Het maakt me afhankelijk. Wel volg ik het uiteraard met belangstelling. Als de "white hats" goed werk doen, doen ze dat ook zonder mij als discipel. Als ik Jensen het voordeel van de twijfel geef is dat hij geen voorstander is van je eigen lot uit handen geven en je daarmee een speelbal te maken. Verantwoordelijkheid nemen en niet vertrouwen op externe invloeden die je gaan redden. Lijkt me niet een verkeerd advies als ik de doelgroep inschat.

Zelf werk ik aan mijn fysieke en mentale gezondheid en probeer ik een constructieve bijdrage te leveren. In mijn persoonlijke omgeving en ook daarbuiten door bijvoorbeeld "de andere krant" rond te brengen in mijn buurt.

Soms kijk ik Jensen. De nieuwswaarde is laag, maar ik vind het boeiend om te observeren hoe hij zijn publiek probeert te bespelen. Of dit voor de goede zaak ik mag iedereen zelf beslissen.

Thierry is iemand die in hem gelooft in ieder geval...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wida
Dat zeg je mooi, JulianB.
Als de "white hats" goed werk doen, doen ze dat ook zonder mij als discipel.
Ik volg Q ook met nieuwsgierigheid en ben onder de indruk van dit geniaal uitgedachte plan, maar ben geen discipel ;) Wel helpt het Q-gedachtegoed van irregular warfare mij om vreemde dingen die gebeuren in de politiek en daarbuiten als een langetermijnstrategie te zien, die niet is wat hij lijkt. Bijv bij Omtzigt en Baudet. Ik ervaar dit wél als een toegevoegde waarde.
 
Vreemd om te zien hoe Jensen op dit forum ineens tot persona non grata is gebombardeerd, terwijl hij feitelijk weinig tot niets aan verkeerde informatie heeft gegeven.

Het enige wat hij feitelijk heeft gezegd is dat we als mensen niet mee moeten gaan in wederom een onzin narratief dat door m5m bronnen wordt voorgekauwd. Jensen juicht de val van Fauci en Gates ook alleen maar toe.. Maar waarschuwt ook dat de verhalen in de media rond deze personen nog steeds grotendeels pure onzin en afleiding zijn, en zelfs worden verdraaid naar een voortzetting van het Corona narratief. De [DS] is niet dom, en met hun leugens proberen ze nu puin te ruimen.
Het is daarom erg belangrijk dat wij daar als "wakkere" mensen niet in mee gaan.


Jensen [Jensbaba] zijn voorspellingen zijn over het algemeen zeer accuraat gebleken.
Accurater dan menig Q volger/theorist die door de jaren heen een slag hebben geslagen naar de evenementen in de wereld. Ook op dit forum is menig voorspelling gedaan, en heel veel daarvan is niet uitgekomen. (En ja, ik zelf heb daar ook aan bijgedragen)

Het grote probleem met Q is dat er ook een hele hoop letterlijke nonsens omheen hangt. Dit is ook iets wat X22 report duidelijk aangeeft.
Sterker nog, qua "talking points" en algehele positie over diverse onderwerpen liggen X22 en Jensen nagenoeg op de zelfde lijn.
X22 richt zich echter veel meer op de Amerikaanse situatie die momenteel speelt, terwijl Jensen zich richt op Nederland en direct omringende landen.

Qanon bestaat niet.. Het is nonsens en fictie, en in heel veel gevallen een perversie van wat Q eigenlijk is.
We hebben Q, die op 8kun berichten plaatst, en we hebben mensen die deze berichten proberen te ontcijferen en als collectief "Anons" worden genoemd. Dit is geen originele organisatie of beweging..

Toch zie je een hoop ruis op de lijn hier.
Er is een wereldje ontstaan vol bullshit artiesten, loze theorieën en ronduit valse informatie waar veel "insiders" een slaatje uit proberen te slaan. Denk maar aan figuren als Charlie Ward die met zogenaamde "goede bedoelingen" geld probeert te verdienen als adviseur op het gebied van NESARA/GESARA.... en daarbij zichzelf presenteert als een echte "insider"....

Ook zie je dat mensen zich door de jaren heen helemaal blind hebben gestaard op Donald Trump. Uiteraard is Trump een grote speler in dit scenario.. Uiteraard heeft de persoon van Trump menig persoon wakker gemaakt. Maar Trump is maar een onderdeel van iets veel groters. Er zijn allemaal mensen aan het werk om dit in en in corrupte systeem aan banden te leggen.
 
Ikzelf ben klaar met Jensen. Het kan zijn dat hij tactisch bezig is. In dat geval appeleert hij aan de meer narcistisch ingestelde 'rechtse' kijker om die te redpillen. More power to him, maar deze energie resoneert niet met die van mij.

Mike
 
Ik denk zelf dat we moeten stoppen met de labels van links/rechts.
Het betekent allemaal totaal niets meer en het plakt alleen maar weer een extra label op mensen.

Wat Jensen vooral zegt, en van begin af aan ook al zegt, is dat dit alles stopt, als wij als mensen ermee stoppen.

En zo simpel is het ook inderdaad. Als wij als Nederlands volk massaal zouden stoppen met meewerken aan een onzin beleid, dan komt het ook niet verder van de grond.
Jensen heeft 100% gelijk als hij zegt dat wereldwijd mensen gevallen zijn voor deze leugens en zich hebben laten bespelen, en ook gewoon zelf de ellende voortzetten. Dat is geen cynisme, maar gewoon een feit waar we nu allemaal steeds maar weer last van ondervinden.

En dan Amerika..
We horen al jaren hoogdravende verhalen over Amerika.. The land of the free.. Waar mensen nog opgroeien met een pioniersgeest en zelfbeschikking hoog in het vaandel staat. Toch in dit land, waar mensen het recht hebben om zich te mogen wapenen tegen tirannie, draagt een overgroot deel een mondkap, zelfs in staten waar mensen gewoon volledig de vrijheid hebben en alles open is.

We kunnen er lang en kort over discussiëren, maar in dit verband is de Corona psyop gewoon ontzettend succesvol gebleken voor de [DS].. De wereld is op menig plek veranderd in een open inrichting.

Er is een hoop werk aan de winkel, en dat kun je dan ook maar beter gewoon onder ogen zien. Is de situatie hopeloos? Nee absoluut niet! Er gebeuren allerlei dingen!
Maar is het een hard gevecht.. Zeker weten..
Dit is vooral de boodschap die Jensen in mijn optiek op dit moment brengt in zijn shows.
 
Ik vond hem in 2020 ijzersterk. 2021? Not so much. De reden waarom zelfs Amerika is gevallen voor het (cultuur)marxisme? Vrouwelijk kiesrecht. 100 jaar later plukken we de wrange vruchten van het stemrecht van 51% van de bevolking met een vagina. Door feminisering ging zelfs Sparta tenonder, niets nieuws onder de zon. We leven nu collectief in de vrouwelijke psychose. Er is een mannelijke correctie nodig. Die gaat er komen in Amerika, met de terugkeer van Trump. Hier in NL zijn de mannen van FvD ook goed bezig. Jensen is een blaaskaak geworden, daar heb ik beduidend minder vertrouwen in. Gelukkig hebben we ook nog Viruswaarheid, niet de meest mannelijke mannen maar wel doortastend en daadkrachtig.

Mike
 
Oh dat feminisme een schadelijke uitwerking heeft op de algehele maatschappij is al lang en breed duidelijk. We hebben er hier een heel topic over vol geschreven.

Toch is dit natuurlijk niet uitsluitend de oorzaak. (Dat zou wel een makkelijke scapegoat zijn)
Dat zou ook te makkelijk zijn.

Er zijn meer dan genoeg zogenaamde "Boots on the ground" no nonsense Amerikanen gewoon volledig gevallen voor dit verhaal, en dat gebeurt al jaren.

Amerika was ook voor het hele COVID verhaal al op diverse plekken een soort hel op aarde.

Het daadwerkelijke probleem is dat mensen, even los van hun natuurlijke geslacht, compleet in slaap zijn gesust. Ook wordt men vanuit de maatschappij in toenemende mate opgevoed om egocentrisch te zijn.

Op hol geslagen ego's en enorme zelfingenomenheid maken van menig persoon een bruikbare idioot die makkelijk te bespelen is, en in deze Corona hoax hebben we dit maximaal zien ontspruiten. Veel mensen zijn bang gemaakt en gaan hun angst projecteren op een ander. Daarom is dit alles in grote mate gelukt.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.677
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan