Jensen

Je mag Jensen van mij hier blijven plaatsen hoor, geen probleem. Ik ben er klaar mee, maar iedereen mag voor zichzelf beslissen wat hij/zij hier mee aan moet. Bewust of onbewust, Jensen is wat mij betreft nu onderdeel geworden van het probleem. Zijn betweterigheid en ego zijn te groot, het is en blijft een mediapersoonlijkheid.

Mike
 
Je mag Jensen van mij hier blijven plaatsen hoor, geen probleem. Ik ben er klaar mee, maar iedereen mag voor zichzelf beslissen wat hij/zij hier mee aan moet. Bewust of onbewust, Jensen is wat mij betreft nu onderdeel geworden van het probleem. Zijn betweterigheid en ego zijn te groot, het is en blijft een mediapersoonlijkheid.

Mike
Als hij als onderdeel van het probleem gezien wordt, rechtvaardigt dat zijn plaats niet meer hier op het forum. Waarschijnlijk zal ik wel nog kijken, maar als hij te ver af gaat wijken, dan is het ook voor mij over. Ik heb me er gisteren natuurlijk ook over geërgerd.
Eigenlijk kun je het zo stellen dat Viruswaarheid, Forum voor Democratie en dit forum en dot.com radio, de belangrijkste waarachtige bronnen zijn. Ik volg nog wel andere info, maar als je bovenstaande zaken volgt, weet je meestal al alles en echt op een goed niveau, juridisch, medisch en politiek.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Ja plus dat het dan de hele wereld rond gaat. Maar ja, zolang er wordt volgehouden dat er een virus is kun je ook volhouden dat het ergens gemaakt is.
 
Ik had van jou wat meer intelligentie verwacht, Bastiaan, al vanaf gisteravond n.a.v. die vreselijke uitzending van Jensen. Maar kennelijk heb ik het nog niet goed genoeg uitgelegd, want ik kreeg hier per email ook al een vraag over. Dus daar komt-ie dan nog een keer, hopelijk helder en duidelijk:

Virussen bestaan niet als levende micro-organismes, wat de media ons ook probeert wijs te maken. Wat de PCR-tests oppikken zijn geen levende 'beestjes' maar dood DNA. Zelfs 'virologen' zullen, als ze met de rug tegen de muur staan, toegeven dat een 'virus' geen metabolisme heeft en dus niet leeft. Om deze reden heeft een 'virus' dan ook een gastheer nodig om te kunnen overleven.

De gangbare theorie luidt als volgt:

Het virus dringt van buitenaf binnen (microbetheorie van Pasteur). Als het zich eenmaal in een cel heeft weten te werken scheidt het virus spike-eiwitten uit. Deze dienen als boodschappers die zich hechten aan de receptoren van omringende cellen. Deze cellen worden gefopt door de s-eiwitten en nemen deze in zich op en reproduceren deze, zodat nieuwe s-eiwitten weer kunnen afreizen naar meer omliggende cellen, die vervolgens het DNA van het virus ook weer opnemen en nieuwe s-eiwitten produceren etc. Zo kan een virus langzamerhand bezit nemen van zijn gastheer.

Zoals gebruikelijk is dit een satanische omkering van de werkelijkheid, waarbij het symptoom wordt verklaard tot ziekteverschijnsel. Nu naar de exosomen-theorie (omgevingstheorie van Bechamp):

Cellen wier omgeving in een verregaande staat van vergiftiging verkeren produceren spike-eiwitten. Deze dienen als boodschappers die zich hechten aan de receptoren van omringende cellen, waardoor deze cellen gewaarschuwd worden en het immuunsysteem kunnen inseinen dat er grootschalig en grof opruimwerk dient te worden verricht. Deze s-eiwitten HELPEN dus de gastheer en worden VAN BINNENUIT geproduceerd. Interessant genoeg betekent het Latijnse woord 'virus' ook: gifstof.

Wat is er nu precies in Wuhan gebeurd? De gain-of-function-experimenten die o.l.v. Fauci eerst in Amerika plaatsvonden en later in Wuhan bestonden uit het afknippen van een stuk van SARS-CoV-1 en hier vervolgens spike-eiwtten van een vleermuis aan toevoegen. Ik kan hele lappen tekst volschrijven over waarom ik denk dat SARS-CoV-1 al knutselwerk was, plus elk ander zogenaamd 'virus', maar dat valt buiten de scope van deze uitleg. Voor nu is het belangrijk is dat men s-eiwitten van een ZIEKE (lees: vergiftigde) VLEERMUIS heeft toegevoegd aan SARS-CoV-1 en dat is men SARS-CoV-2 gaan noemen. Dat van die vleermuis klopt dus, alleen is deze niet op een lokale markt gekocht en geconsumeerd, dat is een flauwekulverhaal.

Het verhaal dat dit 'virus' zou zijn 'ontsnapt' uit dat lab in Wuhan is de cover story die de media klaar heeft staan als men er niet meer omheen kan dat het knutselwerk is en dat het is ontstaan in Wuhan. Het is zeer waarschijnlijk dat Fauci onder de bus gegooid wordt en daarmee hopen ze dat de kous af is. Maar daar zal het zeker niet bij blijven, nothing can stop what is coming. Rand Paul maakt nl. Fauci het leven zuur met de onthulling dat Fauci achter dit knutselwerk zit (en in zijn kielzog iig Marion Koopmans en Ab Osterhaus maar hoogstwaarschijnlijk ook Mark van Ranst en Christian Drosten). Hoe men het precies in omloop weet te brengen middels aerosolen weet ik (nog) niet, maar 'ontsnapt' is het zeer zeker niet. De onthullingen over Wuhan zijn nog maar het begin en alsmaar meer nieuwe onthullingen zullen elkaar in rap tempo opvolgen.

Dus nee, virussen bestaan niet als levende 'beestjes', maar SARS-CoV-2 als knutselwerk met dood DNA dat zowel via aerosolen als vaccins in omloop gebracht is wel. Beter dan dit kan ik het niet uitleggen, doe ermee wat je wil. Blijf anders vooral naar Jensen luisteren - move along folks, nothing to see here.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Fauci is een rookgordijn. Mensen trappen in het narratief dat er 'iets' is gecreëerd in Wuhan waar mensen op grote schaal aan dood gaan.
Dat Fauci daar met onzalige experimenten bezig is geweest geloof ik direct, and be afraid, in dat het geval gaat het ergste misschien nog wel komen. Maar het is in ieder geval NIET COVID. Daar zijn de sterftecijfers te laag voor en daarbij moet je ook nog in rekening nemen het verdwijnen van de jaarlijkse griep (whatever that causes). Tenzij... kwamen de voorgaande griepgolven OOK uit Wuhan ? In dat geval beheersen ze daar dus de jaarlijkse griep.

Wat ik denk is dat in Wuhan de angstgolf is gecreëerd die zich over de wereld heeft verspreid, een angstvirus dus. Ik zeg bewust gestart door de Chinezen om de ondergang van het Westen te bewerkstelligen. De media zijn het voertuig, en de corrupte politici van het WEF, de WHO en landelijke politici (Bildergerg ?) en noem maar op, de uitvoerders.

Ik acht het eerder aannemelijk dat Fauci zich daar bezig heeft gehouden met het ontwikkelen van de vaccins -die nu koste wat kost moeten worden ingespoten- dan met de ontwikkeling van COVID.
Vindt niemand het dan raar dat plots alle pharmaceuten met een soortgelijk 'vaccin'komen gebaseerd op gentherapie ? Normaal gesproken is een bepaald ontwikkeld medicijn of methode om tot een medicijn te komen supergeheim want verdienmodel. Maar nu zijn ze allemaal tegelijkertijd met een op elkaar gelijkend product gekomen... 'tuurlijk. Word eens wakker zeg. COVID is een krantenartikel, verder niks. De vaccins, die zijn het gevaar.

Verder vind ik het verhaal over spike eiwitten en wat die doen met onze gezondheid zeer aannemelijk klinken in mijn oren. En ja, die zouden ook wel 's in die vaccins kunnen zitten.
 
Laatst bewerkt:
Fauci is een rookgordijn. Mensen trappen in het narratief dat er 'iets' is gecreëerd in Wuhan waar mensen op grote schaal aan dood gaan.

Fauci is geen rookgordijn. Hij is een instrumentele speler in dit wereldwijde bedrog, evenals Drosten met die PCR-test (wat betekent dat ook Koopmans hangt als dit uit gaat komen). Het is Robert Jensen die rookgordijnen opwerpt, bewust of onbewust. Er is wel degelijk iets gecreeerd in Wuhan. Jij en ik weten dat dit niet half zo dodelijk was als wordt beweerd (onschadelijk gemaakt door de white hats?), maar waarheidsvinding gebeurt in stadia. Zelfs als aanvankelijk het medianarrarief van een 'dodelijk' virus dat is 'ontsnapt' uit dat lab opgang maakt, dan nog is dit niet erg. Voor nu is belangrijk dat de ogen van de wereld gericht zijn op Fauci en Wuhan, dat is het enige wat nu telt en de rest volgt later. Gaandeweg gaan we alsmaar meer te weten komen over gain of function, ik begrijp niet dat een slimme vent als jij dat niet ziet. Sterker nog, je schrijft het zelf:

Dat Fauci daar met onzalige experimenten bezig is geweest geloof ik direct, and be afraid, in dat het geval gaat het ergste misschien nog wel komen.

Nothing can stop what is coming. Maar als je geen Q-volger bent, zoals Jensen, dan ben je ziende blind en horende doof. Misschien moet hij eens wat minder vaak naar Adam Curry luisteren. Ik vond Jensen bijv. veel leuker toen hij millennials bestempelde als DE MEEST GEHERSENSPOELDE GENERATIE OOIT, maar volgens Curry zijn ze onze redding omdat ze Bitcoin-miljonairs proberen te worden. :rolleyes:

Maar het is in ieder geval NIET COVID. Daar zijn de sterftecijfers te laag voor en daarbij moet je ook nog in rekening nemen het verdwijnen van de jaarlijkse griep (whatever that causes).

ALLE griep- en verkoudheids'virussen' zijn COrona VIrus Diseases (COVID), dus als C19 knutselwerk is, dan zijn alle andere dat ook. Dit gaat allemaal nog uitkomen. En nee, COVID is nowhere near zo dodelijk als wordt verondersteld, maar daarmee is Fauci nog steeds geen rookgordijn. Integendeel, we gaan nu eindelijk te weten komen wat ons elk jaar weer verziekt en verzwakt en. (in sommige gevallen) doodt!

Tenzij... kwamen de voorgaande griepgolven OOK uit Wuhan ? In dat geval beheersen ze daar dus de jaarlijkse griep.

Dat zou maar zo kunnen. Wie weet wat er nog onthuld gaat worden, zet je schrap!

Wat ik denk is dat in Wuhan de angstgolf is gecreëerd die zich over de wereld heeft verspreid, een angstvirus dus. Ik zeg bewust gestart door de Chinezen om de ondergang van het Westen te bewerkstelligen. De media zijn het voertuig, en de corrupte politici van het WEF, de WHO en landelijke politici (Bildergerg ?) en noem maar op, de uitvoerders.

Dat is slechts de propaganda-arm van deze sinistere agenda, het gaat veel verder en dieper dan dat. En daarvoor moet de vinger eerst wijzen naar Fauci en Wuhan. Nogmaals, ik kan er maar niet bij dat je dit niet ziet en die onzin van Jensen zo serieus neemt.

Ik acht het eerder aannemelijk dat Fauci zich daar bezig heeft gehouden met het ontwikkelen van de vaccins -die nu koste wat kost moeten worden ingespoten- dan met de ontwikkeling van COVID.

Waarschijnlijk is het allebei. Maar is het dan niet belangrijk dat we nu juist naar Fauci en Wuhan gaan kijken? Dan moeten we zo'n schertsfiguur als Jensen dus juist negeren!

Word eens wakker zeg. COVID is een krantenartikel, verder niks. De vaccins, die zijn het gevaar.

Zoals gezegd, waarheidsvinding verloopt in stadia. Het grote publiek leeft nu ruim een jaar onder de illusie dat we te maken hebben met een levensgevaarlijke pandemie en dat vaccinatie onze enige uitweg is. Laat dit narratief eerst maar eens afbrokkelen door uit te laten komen dat het knutselwerk in Wuhan was o.l.v. Fauci, dan pakken we vanaf dat punt wel door naar de vaccins en alle andere bedrog dat nog moet uitkomen. Ik vind het zeer kwalijk dat juist uit onze eigen kringen disinfo naar buiten komt. Of Jensen nu benaderd is en onder druk gezet of niet, hij gedraagt zich ineens als een poortwachter van de heersende macht. Exit Jensen, wat mij betreft.

Mike
 
Ik zat nog eens na te denken over het onderscheid dat Jensen maakt tussen bioweapon en psychologisch wapen, maar is het niet zo dat gedachten (psyche) het leven (bio) bepalen en dat dit dus een schijntegenstelling is?
 
Mind over matter, zeker. Maar dit wapen is een gedachtevirus, met een fysiek virus heeft het weinig of niets te maken. Daar zit mijn probleem ook niet met Jensen. Ik vind het zeer kwalijk dat hij ons wil afleiden van de op handen staande onthullingen over Fauci, waarbij iig Koopmans en Osterhaus maar zeer waarschijnlijk ook Van Ranst en Drosten betrokken zijn. Dat hele clubje 'virologen' gaat vallen maar dit zou allemaal afleiding van de media zijn? Het enige wat de media nu nog kan doen is hopen dat het bij Fauci blijft, het is pure damage control maar ook hierin zullen ze falen. Jensen is de afleiding, hij fungeert als een poortwachter van de heersende macht!

Mike
 
Mind over matter, zeker. Maar dit wapen is een gedachtevirus, met een fysiek virus heeft het weinig of niets te maken. Daar zit mijn probleem ook niet met Jensen. Ik vind het zeer kwalijk dat hij ons wil afleiden van de op handen staande onthullingen over Fauci, waarbij iig Koopmans en Osterhaus maar zeer waarschijnlijk ook Van Ranst en Drosten betrokken zijn. Dat hele clubje 'virologen' gaat vallen maar dit zou allemaal afleiding van de media zijn? Het enige wat de media nu nog kan doen is hopen dat het bij Fauci blijft, het is pure damage control maar ook hierin zullen ze falen. Jensen is de afleiding, hij fungeert als een poortwachter van de heersende macht!

Mike
Hoe zit dat met de twee vuisten op zijn Vrijheidskleding? Is dat wel of geen communistisch teken? Of komt het ergens anders vandaan?
 
Ik kan even niks vinden over symboliek achter de vuisten, maar er zal vast een of andere betekenis achter zitten, zeker als Jensen een poortwachter is van de gevestigde orde, zoals jij beweert.
 
Een enkele ter hemel gerezen vuist is een communistische standaardgroet. Jensen haalt de twee gebalde vuisten aan als teken van verbinding. Ik zou eerder voor handen schudden of omhelzen kiezen voor verbinding.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan