Jensen

Nee echt niet, dan heb ik de agenda redelijk voor de rest van de dag, het is niet te doen al die filmpjes kijken
Je kan gewoon alleen luisteren.

X22, hoe fraai ook, kan je best eens overslaan. Want panic like there was never panic before kan je best een dag missen:)
 
Je kan gewoon alleen luisteren.

X22, hoe fraai ook, kan je best eens overslaan. Want panic like there was never panic before kan je best een dag missen:)
Maar ik geef toe, er is elke dag meer dan 24 uur interessant materiaal te beluisteren... keuzes keuzes keuzes. Moeilijk....
 
Je kan gewoon alleen luisteren.

X22, hoe fraai ook, kan je best eens overslaan. Want panic like there was never panic before kan je best een dag missen:)
And this is just the beginning, it's just the beginning stages. Alhoewel hij dat niet meer zo vaak zegt. Maar idd een keertje een report missen is niet erg.
 
Een uur lang Jensen, waarvan een half uur brieven van kijkers voorlezen die hem de hemel in prijzen, kan ik persoonlijk missen als kiespijn. Ik vond zijn uitzendingen van een half uur veel sterker.

Mike
 
Een uur lang Jensen, waarvan een half uur brieven van kijkers voorlezen die hem de hemel in prijzen, kan ik persoonlijk missen als kiespijn. Ik vond zijn uitzendingen van een half uur veel sterker.

Mike
Een uur Jens bla bla is te vermoeiend 😉
 
And this is just the beginning, it's just the beginning stages. Alhoewel hij dat niet meer zo vaak zegt. Maar idd een keertje een report missen is niet erg.
Een keer missen is niet erg, heb Jensen nu al vrij lang niet meer gehoord, nog niet gemist 😉
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Een uur lang Jensen, waarvan een half uur brieven van kijkers voorlezen die hem de hemel in prijzen, kan ik persoonlijk missen als kiespijn. Ik vond zijn uitzendingen van een half uur veel sterker.

Mike
Laatste aflevering, geen enkele brief.

Echt goeie samenvatting van de gehele shitshow waar weer in zitten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.392
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan