Jensen

Jensen neemt even een weekje "vrij" zo legt hij uit in de nieuwsbrief per mail.
De afgelopen anderhalf jaar heeft hij zonder wekelijkse onderbreking non stop shows gedaan, en is er nu persoonlijk bij hem even een moment gekomen dat hij zoals hij zelf zegt mijn eigen ‘house in order’ moet brengen.

Deze week dus geen shows, maar in de tussentijd stuurt hij op showdagen een mail met wat bevindingen van hem en wat reacties op dingen die spelen.

Maandag 7 februari gaan ze met het oude schema verder en starten dus ook weer de uitzendingen.

Verder heeft hij het nog over de truckers in Canada, Engeland waar ze alle coronamaatregelen hebben afgeschaft en Oostenrijk waar ze onder druk de hetze tegen ongevaccineerden aan het opgeven zijn.

Onderstaand stukje is de originele tekst uit de mail:

We moeten zeer realistisch zijn. Dit is de eerste duidelijke overwinning, maar we staan pas aan het begin van de strijd. Het is de strijd van ons leven. Het is de strijd voor de mensheid en de menselijkheid.

Ik geef nooit op. Ik ben strijdbaarder en voel me krachtiger dan ooit. En ben nog meer van overtuigd dat onze beste dagen nog voor ons liggen.
 
Het gaat niet om je intelligentiegraad maar om de kracht van je karakter.

Mike
Ik denk een combinatie van die 2.

Oftewel:

Een gewone gek, dat kan iedereen wel zijn,
maar een grote gek, dat moet een doctorandus zijn :)

Ik ken hele hoog opgeleide mensen die het niet zien, maar ook die het wel zien.
En met minder opleiding die exact zien wat er gebeurt.

Karakter zal zeker meespelen, maar ook verbanden kunnen leggen etc.

Ik weet nog dat @FoolProof en ik aan het begin van de plandemie op de vrijmibo al zeiden: DIT STINKT.

En nu is @FoolProof hoogbegaafd en ik niet het scherpste mes in de la dus :)
 
Waarmee je mijn punt bevestigt dat het niet om intelligentie gaat maar om karakter.

Mike
Ja, maar ik twijfel bij het woord karakter. Dat vind ik niet helemaal passen.

Misschien is inzicht of verstand passender. Karakter is zo aangeboren terwijl inzicht later verkregen kan worden
 
Ja, maar ik twijfel bij het woord karakter. Dat vind ik niet helemaal passen.

Misschien is inzicht of verstand passender. Karakter is zo aangeboren terwijl inzicht later verkregen kan worden
Karakter kan ook veranderen over time. Dit komt dan door de aangeleerde kennis en inzichten. zo is de cirkel rond :D.
Karakter wordt ook zwaar beïnvloed door je hormonale balans.
 
Karakter kan ook veranderen over time. Dit komt dan door de aangeleerde kennis en inzichten. zo is de cirkel rond :D.
Karakter wordt ook zwaar beïnvloed door je hormonale balans.
Klopt vrouwen hebben niet hoor niets dagelijks een karakter verandering.... Mannen zitten dan net wat beter in elkaar die blijven redelijk stabiel 🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.700
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan