Ivermectine

@Johnny, ik heb een vraag n.a.v. het bovenstaande filmpje.
Als je nu een paar pillen Ivermectine vergruisd en dit mengt met bijv. kokosolie, zou je dan hetzelfde werking/effect hebben als met de 'horse pasta'?
misschien is er iemand die dit al heeft geprobeerd
Yep, tegen eczeem op m'n gezicht 'n tijdje geleden een zalfje gemaakt van vergruisde IVM, paar drupjes gedestilleerd water om op te lossen en daarna gemengd met 'n lanettenzalf (volgende keer ga ik castorolie proberen) binnen 2 dagen eczeem weg. Ik zou 't zelf niet met kokosolie doen want dat verergerde de boel alleen maar, althans bij mij.(was toen overigens wel zonder IVM) Succes!

Wat ik begrijp is dat Casterolie echt diep je lijf intrekt. Deze oplossing is misschien nog wel meer plaatselijk toepasbaar.

Wonderolie is spotgoedkoop bij de Action!

Mike
1746791328020.png
Tuin van Maria
https://www.tuinvanmaria.nl › castorolie-wonderlijk-en-g...

Is de castorolie van de Action koudgeperst?

De Castor olie gekte : waar je goed op moet letten ...

Je kunt bijvoorbeeld een flesje castorolie kopen bij de action, voor nog geen twee euro. Er staat “ 100% Castor olie “ maar verder NIETS over de bewerking en productie. Dus : of het niet te hoog is verhit, of er geen chemische processen hebben plaatsgevonden, en of het gaat om een pure olie.18 jul 2024

wat een gedoe met die website van petmeds007. Ik heb geen creditcard. Hoe los ik dit op?
Is je kaart van de bankrekening niet gewoon een debit card tegenwoordig? Die van de Triodos Bank is en kan als “creditcard” gebruikt worden (er zijn in sommige landen uitzonderingen en heb je echt een creditcard nodig, maar dan praat ik over het huren van een auto). Online aankopen, mits geactiveerd voor het buitenland werkt gewoon met je debit card.

Ik geloof serieus dat jullie en heel veel mensen de weg kwijt zijn met ivermectine. Focussen op wetenschappelijke onderzoeken en toegepast worden op mensen die chronische tekorten en verkeerd voedingspatroon hanteren.
Waarom niet meer jodium uit vis? Geweldig ontbijt met garnalen, zalm kabeljauw visbouillon kokosmelk geraspte kokos ei mango en rijst. Wat rauwe lever en oesters weg slikken met een mengsel zuurkoolsap en bietensap.

1000006438.jpg

Dit is hetzelfde argument als Dr. C hanteert op X. Ik geef je geen ongelijk, maar de realiteit is dat jij (en anderen) mijlenver vooruit loopt op de massa, die niet bereid is om hun eet- en leefstijl aan te passen. Maar zelfs wij kunnen baat hebben bij een 'paardenmiddel' omdat er soms snelheid geboden is en de natuurlijke weg (te) langzaam verloopt. Ik ben daarom voor en-en, niet of-of.

Mike

En buiten dat, ik lees veel verhalen van ivermectine slikkers die zeggen dat de bodem vervuild is of uitgeput, en vis vervuild is door geen goeie bodem. Waarom slikken ze dan een bodem bacterie uit ivermectine. Maar het zal wel weer aan mij liggen dat ik dat allemaal niet snap denk ik. Geen benul wat mij ontgaat of niet begrijp

Dit is een synthetische nabootsing van het FERMENTATIEPRODUCT van een Japanse bodembacterie. Er zitren dus geen fysieke bodembacterien in IVM.

Mike

Dit is hetzelfde argument als Dr. C hanteert op X. Ik geef je geen ongelijk, maar de realiteit is dat jij (en anderen) mijlenver vooruit loopt op de massa, die niet bereid is om hun eet- en leefstijl aan te passen. Maar zelfs wij kunnen baat hebben bij een 'paardenmiddel' omdat er soms snelheid geboden is en de natuurlijke weg (te) langzaam verloopt. Ik ben daarom voor en-en, niet of-of.

Mike
Bericht kruiden elkaar. Zie onder. Ik geloof niet altijd in of of idd. Maar in dit geval en en? Ik weet niet wie dokter C is. Maar zag gister ook weer lugols aangeraden worden. Dat betekend meteen weer dat er voorbij gegaan word aan voeding. Geloof mij, zelfs jodium uit vis kan je lichaam op reageren. Lijkt mij dat dat de eerste weg is alvorens aan lugols te gaan waarbij best heftige reactie uit voort kan vloeien. Niet elk lichaam kan dat meteen aan. Maar dat verhaal over bodem bacterie ik denk er het mijne van. Sommigen als slikken het al jaren en zeggen dat het helpt. Wanneer zijn ze dan beter

Dit is een synthetische nabootsing van het FERMENTATIEPRODUCT van een Japanse bodembacterie. Er zitren dus geen fysieke bodembacterien in IVM.

Mike
Ja dat heb ik begrepen. Heb ook artikelen gelezen over al die worm producten. Met als resultaat letsels aan organen en ruggen wervels.

Wanneer ben jij beter? Je eet al jaaaren betere voeding, maar je hebt nog steeds serieuze issues met paranoia, waarbij je elke vorm van kritiek opvat als een rechtstreekse aanval op een hele ongezonde manier. Net zoals er geen magische pil is, is er ook geen magisch hapje of drankje. Je kunt je niet beter eten of slikken, je kunt je alleen maar beter denken.

Mike

Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik begrepen. Heb ook artikelen gelezen over al die worm producten. Met als resultaat letsels aan organen en ruggen wervels.
Deze middelen worden al decennia gebruikt in tropische landen tegen malaria. Waar zijn daar dan al die vreselijke bijwerkingen?

Mike

Nou ik zag gister op Twitter onderstaande link. Hij vertelt dat ivermectine ook in vaccin zit. Als dat zo is wat hij zegt dan lijkt me logisch dat mensen ziek blijven bij het nemen van alleen ivermectine of wat voor worm pillen dan ook. Die schade aan organen en wervels was een artikel over fendenbazol. Zoek het later wel weer op en plaats ik het hier.

Wanneer ben jij beter? Je eet al jaaaren betere voeding, maar je hebt nog steeds serieuze issues met paranoia, waarbij je elke vorm van kritiek opvat als een rechtstreekse aanval op een hele ongezonde manier. Net zoals er geen magische pil is, is er ook geen magisch hapje of drankje. Je kunt je niet beter eten of slikken, je kunt je alleen maar beter denken.

Mike
Beter denken op basis van goeie voeding. Maar ik heb er wel weer genoeg van hier. Mij is allang duidelijk dat ik allang niet meer gewenst ben hier.

Mijn kritiek is namelijk evengoed gebaseerd op alle verhalen dat men van alles slikt maar niet beter lijkt te worden. Maar mijn kritiek is niet gewenst ik moet veranderen en een meeloper zijn. Dat schijnt de boodschap te zijn. Daar heb ik geen kritiek op maar ga ik uit de weg.

1 dat jaren beter eten is een aanname. De werkelijkheid is dat ik jaren nauwelijks heb gegeten of een hap weg heb kunnen krijgen. Die veroordelingen over paranoia is dus ook een aanname en ik vat dit soort opmerkingen dus wel degelijk persoonlijk op omdat het schijnbaar leuk is mij aan te vallen op basis van nonsens. En dat gaat nu al ik weet niet hoe lang zo zonder dan mij duidelijk is waarom wat ik hier misdaan heb , wat ik in dat Uitgeest misdaan heb en blijkbaar nog steeds die dat het werkelijk waar chapeu is voor jullie dat ik mijzelf alles behalve nog mezelf viel of goed voel hier en elders. Het heeft mij allemaal niks opgeleverd en dat doet het nog steeds niet. Ik ga helemaal nergens meer over nadenken aangezien niemand duidelik is waarom ik mee zou moeten gaan in deze negativiteit.

Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.582
Leden
8.681
Nieuwste lid
Drominique
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan