Ivermectine

Hallo, ik heb ivermectine en avermectine gekocht destijds nav lezing Mike die oa daarmee van zijn floaters afkwam. Ivermectine is 1 tablet per 25 kg maar geldt dat ook voor avermectine? Ik meen me te herinneren dat daar een andere dosering voor stond? Kan iemand me helpen?
Btw ik ben vandaag gestart met panacur! Ik weet niet of dit al kan maar het lijkt wel of mijn zicht wat helderder wordt...Ben benieuwd 😄
 
Jazeker!


Kies bij 'kleur' voor 'I'. Avermectine = A. HCQ = H.

Mike
Ik zie nu dat ik rechtstreeks kan reageren (nieuw op dit platform..)
Kan jij me ajb vertellen wat ook alweer de dosis was van avermectine? Van ivermectine was het 1 pil per 25 kg. Van avermectine meen ik me te herinneren dat dit een andere dosering heeft?
En hoe lang heb je dit achter elkaar gebruikt voor de helderheid in je hoofd en floaters die verdwenen uiteindelijk?
Bedankt!
 
Dosering van AVM is gelijk aan IVM. IVM is niets meer dan dan AVM met daaraan toegevoegd een waterstofmolecuul, in essentie is het hetzelfde spul.

Mike
 
Dosering van AVM is gelijk aan IVM. IVM is niets meer dan dan AVM met daaraan toegevoegd een waterstofmolecuul, in essentie is het hetzelfde spul.

Mike
Bedankt! Kan ik dit een periode achter elkaar gebruiken ook? Hoe lang gebruikte jij het voor die floaters weggingen? (Ik word zwaar belemmerd in mijn functioneren door deze dingen in mijn zicht)
 
Ik hoor om me heen veel mensen die ziek zijn. Een half team dat een afspraak moet afzeggen. Sinds gisteren heb ik wat keelklachten wat met honing een beetje wegtrekt. Ik neem sinds vandaag maar even wat Ivermectine 4 tabletten met een broodje corned beef uit blik. Even wat weerstand opbouwen tegen de herfst griep (luchtvervuiling / chemtrails).
 
Ik hoor om me heen veel mensen die ziek zijn. Een half team dat een afspraak moet afzeggen. Sinds gisteren heb ik wat keelklachten wat met honing een beetje wegtrekt. Ik neem sinds vandaag maar even wat Ivermectine 4 tabletten met een broodje corned beef uit blik. Even wat weerstand opbouwen tegen de herfst griep (luchtvervuiling / chemtrails).
Vergeet de zink niet @Vetje ....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.896
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan