Ivermectine

Ik heb een Roli pakketje binnen gekregen na meerdere mislukkingen bij andere sites. Dus bij deze bedankt voor de geweldige tip.

Zijn er mensen in deze thread die de pillen hebben laten testen?
 
Ik heb een Roli pakketje binnen gekregen na meerdere mislukkingen bij andere sites. Dus bij deze bedankt voor de geweldige tip.

Zijn er mensen in deze thread die de pillen hebben laten testen?
Dat is niet nodig ook niet slim om te doen we krijgen nu nog binnen dan nooit meer
 
Ja, op onszelf, nu 6 maanden. Werkt als een tierelier en we leven allemaal nog. Door het te laten testen maak je slapende honden wakker en kun je het voor ons allemaal verrpesten.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ja, op onszelf, nu 6 maanden. Werkt als een tierelier en we leven allemaal nog. Door het te laten testen maak je slapende honden wakker en kun je voor ons allemaal verrpesten.

Mike
Hoe gaat het met die andere of heb die nog binnen voor de test ?
 
Mike ik had in november 10 potjes iv besteld. kreeg van de week mail dat het in het land was.
nu had de postbode 1 klein doosje voor de deur gezet maakte het open zat er 1 potje in. ik mis er dus 9. Zouden die nog kunnen komen of moet ik Roli mailen?
 
Update Rob Elens:
 
Even een update hier, ik heb inmiddels een stuk of 500 pilletjes Ivermectin geslikt maar ben de afgelopen 2 weken goed ziek geweest, de longen uit mijn lijf gehoest, 39 graden + koorts en voorhoofdsholteontsteking erachteraan.

Dit heeft niks te maken met Ivermectin, maar wil wel zeggen dat velen van ons nog een langen weg te gaan hebben met het detoxen van spike eiwitten.
 
Afgelopen donderdag en vrijdag voelde ik me ook lichtjes duf en had héél lichtjes keelpijn... Voelde aan alsof het een beginnend griepje werd. Ik heb vrijdag extra IVM in genomen. 4 tabletten tijdens de lunch en nog eens 2 tabletten tijdens avondeten. En ook lekkere warme melk met specerijen, gemberolie, kaneelolie en honing gedronken... Extra levertraan en al die shit...

Het griepje heeft bij mij niet doorgezet! Ik was zaterdag weer helemaal fit, en heb zonder enige moeite mee kunnen doen met de demo in Utreggggh! 🥳
 
Ik ben eens benieuwd. Wat Iedereen die ivm in huis haalt er nu werkelijk mee doet met zoveel potjes? Verkopen jullie allemaal die IVM tegen dikke winst tegen minstens 3 keer het dubbele per potje? Is dat de bedoeling ervan? Vandaag bereikt mij het bericht dat er potjes verkocht worden tegen zeer hoge prijzen. Ik mag hier geen mening over hebben maar ik wil kwijt dat ik het schandalig vind. Gister zei ik nog tegen iemand of mensen nu links zijn of rechts, zich ergens bij aansluiten, uiteindelijk verbinden mensen zichzelf alsnog met dezelfde systemen als de die de huidige politiek en big pharma hanteert. Hebzucht! Onze regering laat ons al geloven dat de economie aantrekt en het dit in belang van volk is. Wat een volstrekte leugen is.
Waarom zijn er dan mensen die datzelfde kapitaal willen genereren op basis van ivm? Hoe eerlijk ben je dan door er zoveel op te verdienen? Naar mijn idee is dit hetzelfde systeem als de satanische.
 
Ik ben eens benieuwd. Wat Iedereen die ivm in huis haalt er nu werkelijk mee doet met zoveel potjes? Verkopen jullie allemaal die IVM tegen dikke winst tegen minstens 3 keer het dubbele per potje? Is dat de bedoeling ervan? Vandaag bereikt mij het bericht dat er potjes verkocht worden tegen zeer hoge prijzen. Ik mag hier geen mening over hebben maar ik wil kwijt dat ik het schandalig vind. Gister zei ik nog tegen iemand of mensen nu links zijn of rechts, zich ergens bij aansluiten, uiteindelijk verbinden mensen zichzelf alsnog met dezelfde systemen als de die de huidige politiek en big pharma hanteert. Hebzucht! Onze regering laat ons al geloven dat de economie aantrekt en het dit in belang van volk is. Wat een volstrekte leugen is.
Waarom zijn er dan mensen die datzelfde kapitaal willen genereren op basis van ivm? Hoe eerlijk ben je dan door er zoveel op te verdienen? Naar mijn idee is dit hetzelfde systeem als de satanische.
Bijzonder aantijgende aanname. Wie zegt hier zelf dat hij/zij verkoopt, en tegen welke prijzen?
 
Ik ben eens benieuwd. Wat Iedereen die ivm in huis haalt er nu werkelijk mee doet met zoveel potjes? Verkopen jullie allemaal die IVM tegen dikke winst tegen minstens 3 keer het dubbele per potje? Is dat de bedoeling ervan? Vandaag bereikt mij het bericht dat er potjes verkocht worden tegen zeer hoge prijzen. Ik mag hier geen mening over hebben maar ik wil kwijt dat ik het schandalig vind. Gister zei ik nog tegen iemand of mensen nu links zijn of rechts, zich ergens bij aansluiten, uiteindelijk verbinden mensen zichzelf alsnog met dezelfde systemen als de die de huidige politiek en big pharma hanteert. Hebzucht! Onze regering laat ons al geloven dat de economie aantrekt en het dit in belang van volk is. Wat een volstrekte leugen is.
Waarom zijn er dan mensen die datzelfde kapitaal willen genereren op basis van ivm? Hoe eerlijk ben je dan door er zoveel op te verdienen? Naar mijn idee is dit hetzelfde systeem als de satanische.
Ik spreek voor mezelf maar ik heb een stuk of 4 mensen ivm gegeven omdat ze er om vroegen wegens griep.
Resultaten waren overigens prima.

Dat alles GRATIS!
 
Ik ben eens benieuwd. Wat Iedereen die ivm in huis haalt er nu werkelijk mee doet met zoveel potjes? Verkopen jullie allemaal die IVM tegen dikke winst tegen minstens 3 keer het dubbele per potje? Is dat de bedoeling ervan? Vandaag bereikt mij het bericht dat er potjes verkocht worden tegen zeer hoge prijzen. Ik mag hier geen mening over hebben maar ik wil kwijt dat ik het schandalig vind. Gister zei ik nog tegen iemand of mensen nu links zijn of rechts, zich ergens bij aansluiten, uiteindelijk verbinden mensen zichzelf alsnog met dezelfde systemen als de die de huidige politiek en big pharma hanteert. Hebzucht! Onze regering laat ons al geloven dat de economie aantrekt en het dit in belang van volk is. Wat een volstrekte leugen is.
Waarom zijn er dan mensen die datzelfde kapitaal willen genereren op basis van ivm? Hoe eerlijk ben je dan door er zoveel op te verdienen? Naar mijn idee is dit hetzelfde systeem als de satanische.
Ik weet dat ivm voor de hoofdprijs verkocht wordt maar niet hier
 
In tegenstelling tot Kevin kon ik er gisteren niet bij zijn, ondat ik afgelopen dinsdag doodziek wakker werd met hoofdpijn, misselijkheid en extreme duizeligheid (vertigo). Later deze week is nog aan het repertoire toegevoegd pijn in elke spier, pees en zelfs bot in mijn lijf. Ik heb mijn temperatuur niet gemeten, maar ik had op z'n minst verhoging want bij het minste geringste temperatuursverschil begon ik te rillen van de kou. Nu gaat het beter, maar ik voel me week en mijn hoofd zit vol met watten.

Alle AVM die ik preventief heb geslikt heeft dit niet weten te voorkomen, dus zijn het waardeloze pilletjes of gaat deze variant van 'griep' er gewoon dwars doorheen? Stel dat de AVM wel een remnende werking heeft gehad, wat moet de ongeremde variant dan wel zijn? Zwaar dodelijk, dat kan niet anders! Is dit wat Dorothe heeft getroffen? Bedenk dat ik vanaf de zomer waarschuw voor heftigere knutselvarianten, helaas is dit nu het geval. Pas goed op jezelf allemaal!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.691
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan