Ivermectine

Schelden op het bedrijf waar je werkt :) Heel herkenbaar voor >95% vd Nederlanders :)

Bwahahahahaa
Hahaha ja ik werk er wel en heb het goed.. maar met de pakketbezorging zijn er zoveel klachten en idioot hoge werkdruk. Vandaar kutbedrijf. Ik zie af en toe dingen voorbijkomen 😏 blij dat ik gewoon de briefpost doe op de fiets, heb er geen last van.
En ze hebben een personeel stop🤔 in deze drukke tijd??? Ja dan ben je niet helemaal lekker!
 
Hahaha ja ik werk er wel en heb het goed.. maar met de pakketbezorging zijn er zoveel klachten en idioot hoge werkdruk. Vandaar kutbedrijf. Ik zie af en toe dingen voorbijkomen 😏 blij dat ik gewoon de briefpost doe op de fiets, heb er geen last van.
En ze hebben een personeel stop🤔 in deze drukke tijd??? Ja dan ben je niet helemaal lekker!
Logisch dat ze een personeel stop hebben komende tijd verliezen ze de helft van hun bezorg adressen.....
 
Alweer een bericht verwijderd op LinkedIn

Nee hoor gewoon Ivermectine en HCQ weer vrij geven en heel Nederland is binnen een maand weer vrij van de ellende. Hoe komt het dat jullie dit nog niet weten na bijna twee jaar, Schaam je zelf heel diep !!
 
Hier staat toch een nieuwe link? Heeft mike vandaag nog geplaatst.
Dank je wel! Er zijn zoveel berichten hier en ik heb nog niet echt de tijd gevonden om alles door te spitten. Zoveel informatie overload in deze tijd, ik ben gestopt met Telegram, verzoop er helemaal in! Nu dus op social media dieet al lukt het niet erg.
Nogmaals bedankt!
 
Je kunt beter hier verdwalen dan op TG. Ik ben er een jaar geleden al mee gestopt. De hoeveelheid fake news waar je mee om je oren geslagen wordt is schrikbarend, allemaal pure tijdverspilling!

Mike
 
Op LinkedIn gaan de mensen het steeds "stiekemer" proberen @henkie

Bekijk bijlage 5837

Ik hoef niets meer te proberen, ik ben verwijderd na vijf onschuldige aanvaringen en een vernietigend artikel denk ik. We gaan ook geen poging meer doen om terug te komen na verloop van tijd. Goodbye LinkedIn. Ik moet zeggen een beetje trollen daar was best leuk
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.844
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan