Ivermectine

Het wordt steeds duidelijker: EMS is het probleem. Dat is een grote Chinese koeriersdienst. Ze hebben vat op de grote jongens. Kies bij verzending dus niet voor EMS.

Mike

EMS is ooit opgezet door de Universal Postal Union. En zoals op hun website te lezen valt is dit een
"United Nations specialized agency for the postal sector''.

De "Verenigde Nazi's" hebben zo dus ook controle over je post pakketjes.
 
Mijn bestelling is binnen!!! 1x 5 potjes totaal € 41,67 via Roli en tegelijk nog een 2e bestelling gedaan ook weer 1x 5 potjes totaal € 41,67 via Roli. Besteld op 18/10, shipped 27/10, 4/11 airport in NL. Vreemd genoeg waren beide bestellingen samen in één naturel doosje met plastic sealbag eromheen verpakt. Het rammelde verschrikkelijk. Er stond aan de buitenkant helemaal niets op, alleen mijn adres. Shipped via Luxembourg zegt het adreslabel. 5/11 in huis. YES!!
 
Mijn bestelling is binnen!!! 1x 5 potjes totaal € 41,67 via Roli en tegelijk nog een 2e bestelling gedaan ook weer 1x 5 potjes totaal € 41,67 via Roli. Besteld op 18/10, shipped 27/10, 4/11 airport in NL. Vreemd genoeg waren beide bestellingen samen in één naturel doosje met plastic sealbag eromheen verpakt. Het rammelde verschrikkelijk. Er stond aan de buitenkant helemaal niets op, alleen mijn adres. Shipped via Luxembourg zegt het adreslabel. 5/11 in huis. YES!!
Gewoon nieuwsgierig, waarom meld je alle details over hoe het pakje eruit ziet? Wat voegt dat toe? :unsure:
 
Over het dagelijks nemen van ivermectine.
So, am I crazy to want to take Ivermectin every day? Can you give me a good reason not to, weighed against these benefits?
Zou dat niet slecht kunnen zijn voor de darmflora?
 
Hoi Mike,
Ik was laatst ook bij je lezing in Koudekerke. Ik zat vooraan ...
Zou je mij aan het linkje kunnen helpen om bij Roelee te bestellen?

Alvast bedankt,
Groetjes
 
Ivermectine besteld op 30 augustus via soopet store, na wat heen en weer gesleur :rolleyes: in het land van herkomst werd het pakketje opnieuw verzonden en kon ik het volgen via de app 17track. Eindelijk is de zending na dagen te hebben vertoeft bij de douane toch gearriveerd op 26 november. Ik moest bij afhalen wel 7 euro inklaringskosten betalen...maar ja, Toe maar dan. :)
 
Het mag duidelijk zijn: Post NL heeft het door. Ik zal met Roli gaan overleggen hoe we dit gaan aanpakken.

Mike
Beste Mike, ik ben geen actief forumlid maar hoop dat je me toch kunt helpen. Ik heb een keer 20 potjes besteld, die zijn onderschept Mijn man heeft 2 x 6 potjes besteld en ontvangen. Maar de link werkt niet meer.
Ik vind niet zo snel meer een nieuwe link hier, hoe kan ik bestellen? Ik wil met een groepje vrienden ieder 6 potjes bestellen en dan delen we het risico: als er een pakje niet aankomt verdelen we de potjes die we wél hebben ontvangen.
Ik ben natuurlijk geen bekend forumlid maar ik hoop dat je me wilt helpen zodat ik anderen weer kan helpen. (Desnoods even kijken op mijn FB account dan weet je hoe ik erover denk😉)
Dank je wel alvast!
Groetjes,
Linda
 
Ik heb ook zo'n bekende brief van Postnl gekregen en dacht: pech! Ik heb Roli geschreven dat mijn laatste bestelling in beslag genomen is en hij meldde zich direct terug en zei droog: Hoe kan het zijn dat ze een zending die nog niet eens in Nederland is, in beslag hebben genomen? En inderdaad de track& trace loopt nog. Ik ga dus geduldig afwachten. Nadat ik heel hard gelachen heb over de bluf van Postnl. Wat daar ook achter zit. Oude/bekende adressen die eenmaal via EMS geleverd hebben gekregen???
 
Ik heb ook zo'n bekende brief van Postnl gekregen en dacht: pech! Ik heb Roli geschreven dat mijn laatste bestelling in beslag genomen is en hij meldde zich direct terug en zei droog: Hoe kan het zijn dat ze een zending die nog niet eens in Nederland is, in beslag hebben genomen? En inderdaad de track& trace loopt nog. Ik ga dus geduldig afwachten. Nadat ik heel hard gelachen heb over de bluf van Postnl. Wat daar ook achter zit. Oude/bekende adressen die eenmaal via EMS geleverd hebben gekregen???
Fuck Post NL!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan