Ivermectine

Ik had net via AE berichtje gestuurd naar Roli , die zei stuur via WA dan lossen we het probleem op. ik ha
Maar ik heb geen WA had hem dat gezegd maar dat bericht is niet gelezen. Hoe nu verder
 
Ik had net via AE berichtje gestuurd naar Roli , die zei stuur via WA dan lossen we het probleem op. ik ha
Maar ik heb geen WA had hem dat gezegd maar dat bericht is niet gelezen. Hoe nu verder
Geduld hebben voor het antwoord daarop :cool:
 
RenewAmerica: In an all-out attempt to squash the spread of COVID-19 in India's Uttar Pradesh, the country's most populous state, the use of medicines ivermectin and doxycycline is breaking world records against the spread of the pandemic. In only five weeks, the rate of new cases of COVID has dropped a spectacular 97.1 percent.
 
Voor wie Roli uitsluitend wil bereiken via mail omdat je geen WA of TG hebt laat Roli weten dat hij net pas klaar is met het beantwoorden van WA-berichten en nu pas toekomt aan de mails. Heb geduld, er wordt aan gewerkt, Roli is een one-man operation.

Mike
 
Binc ik zag net je filmpje voorbij komen over Ivermectine. Interessant! Wat leuk om hierover te vertellen.

Ik moest wel lachen om de setting .... en hoe opeens een glas rauwe melk vanuit de rechterhoek vandaan getoverd werd. ;)
 
Roli laat weten nu alle berichten te hebben beantwoord, zowel via WA, TG als mail. Als je nog geen contact met hem hebt gezocht over je order(s) kun je dit alsnog doen via deze kanalen.

Mike
 
Binc ik zag net je filmpje voorbij komen over Ivermectine. Interessant! Wat leuk om hierover te vertellen.

Ik moest wel lachen om de setting .... en hoe opeens een glas rauwe melk vanuit de rechterhoek vandaan getoverd werd. ;)
Lijkt me sterk dat Binc een filmpje heeft gepost. Bovendien is ze hier niet meer actief. Weet je zeker dat het Binc was? Of gaat hem om een filmpje dat ze je persoonlijk heeft gestuurd via mail? In dat geval hebben wij hier niets aan het antwoord.

Mike
 
1633806811614.png
[Doorgestuurd van 🔔Klokkenluiders🔔 voor 🕊vrijheid🕊 (Vrijheid)]
[ Foto ]
Een gerenomeerde arts, die het goed werkende medicijn Ivermectine tegen Corona klachten aan zijn patienten geeft wordt opgepakt. En een boete van €150.000.

Hij houdt zich aan de eed die hij heeft afgelegd. En wordt behandeld als de grootste misdadiger. Het gebeurt echt nu, nu anno 2021. En jij kijkt er naar. Het is echt.

Dit medicijn zit geen patent meer op. Spotgoedkoop. Valt niks aan te verdienen voor pharma. Dat is de ware reden van verbod.

In een aantal landen wordt dit medicijn in combinatie met zink en vitamine D gratis door de overheid aan haar burgers gegeven. Ter bescherming. Daar is ook geen prik dwang. Brazilie, Mexico, Nicaragua, Guatemala en nog een aantal landen. Het is zo bizar wat hier gebeurt.

Het heeft zo ontzettend helemaal niets met volksgezondheid te maken wat we allemaal voor ons ogen zien gebeuren. Ik hoop dat jij het ook begint te zien. ✌🏼

 
heb ik dinsdag al gedaan

Voor wie Roli uitsluitend wil bereiken via mail omdat je geen WA of TG hebt laat Roli weten dat hij net pas klaar is met het beantwoorden van WA-berichten en nu pas toekomt aan de mails. Heb geduld, er wordt aan gewerkt, Roli is een one-man operation.

M
Roli laat weten nu alle berichten te hebben beantwoord, zowel via WA, TG als mail. Als je nog geen contact met hem hebt gezocht over je order(s) kun je dit alsnog doen via deze kanalen.

Mike
Ik heb bericht gehad van Roli, met een nieuwe link en kon een refund doen.
 
Roli laat weten nu alle berichten te hebben beantwoord, zowel via WA, TG als mail. Als je nog geen contact met hem hebt gezocht over je order(s) kun je dit alsnog doen via deze kanalen.

Mike
Ja ik heb vandaag antwoord gekregen. Ik had het advies op dit forum gevolgd en refund aangevraagd, wat het hem lastig maakte en waardoor hij de vracht kwijtraakte. Vreemd is dat hij op Ali na het geweigerde pak het opnieuw had gestuurd en een resend tracking code had gezet die ik hier niet kreeg als ik was ingelogd. Nouja, afwachten nu.
 
Voor wie Roli uitsluitend wil bereiken via mail omdat je geen WA of TG hebt laat Roli weten dat hij net pas klaar is met het beantwoorden van WA-berichten en nu pas toekomt aan de mails. Heb geduld, er wordt aan gewerkt, Roli is een one-man operation.

Mike
Hallo, ik wil graag Ivermectine bestellen, hoe werkt dit? Wat moet ik doen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Ravi
Ik kan soms moeilijk volgen wat Daisy bedoeld maar ik denk dat ze een andere weg bewandeld om ivm aan te bieden.

De prijs is hierdoor schrikbarend gestegen.

.


I'm very sorry, now I can only change to a safer channel, the price increase is beyond my control, I take a big risk, I hope we can understand each other.

US $16.93 | VIP payment 1bottle
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan