Ivermectine

AliExpress heeft Rolj op de korrel gehad, vandaar dat bestellingen niet of vertraagd geleverd zijn of nog worden. Alles werd tegengehouden in China. Dit kan Daisy ook een keer overkomen en dan hebben jullie dezelfde ervaringen met haar. Bedenk dat we in een in kat-en-muisspel zitten met internationale autoriteiten. Inmiddels levert Roli ook via Shunyou net als Daisy. Deze optie kun je nu ook kiezen bij Roli.

Mike
 
Laatst bewerkt:
AliExpress heeft Rolj op de korrel gehad, vandaar dat bestellingen niet of vertraagd geleverd zijn of nog worden. Alles werd tregengehouden in China. Dit kan Daisy ook een keer overkomen en dan hebben jullie dezelfde ervaringen met haar. Bedenk dat we in een in kat-en-muisspel zitten met internationale autoriteiten. Inmiddels levert Roli ook via Shunyou net als Daisy. Deze optie kun je nu ook kiezen bij Roli.

Mike
En ben wel tevreden met service van Roli. E was een tijdelijke dip, maar lijkt opgelost.
 
We gebruiken ivm nu 10 dagen, 3 tabl. Echter we krijgen beide meerdere kleine rode pukkeltjes op benen en buik met op de top een klein geel korreltje.
Ik vermoed dat de rommel eruit wordt gewerkt.
Zijn er meerdere die dit hebben? Grt Henk
 
US $11.37 20% Off | New lvermectine 5mg Tablets For Cats Dogs 100 tablets Fast 10bottle

US $69.91 20% Off | 8/10/20 bottles 5mg x100 tablets AVERMECTI NE ivermecti ne
 
We gebruiken ivm nu 10 dagen, 3 tabl. Echter we krijgen beide meerdere kleine rode pukkeltjes op benen en buik met op de top een klein geel korreltje.
Ik vermoed dat de rommel eruit wordt gewerkt.
Zijn er meerdere die dit hebben? Grt Henk
De dosering is 3 tabletten en dan een week later nogmaals. Niet iedere dag. Bij ziekte doe je 3 tabletten dan 48 uur later nogmaals.

Zie de foto uit Gezond Verstand van deze week in de bijlage.
 

Bijlagen

  • 20210919_140008.jpg
    20210919_140008.jpg
    2,2 MB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
De dosering is 3 tabletten en dan een week later nogmaals. Niet iedere dag. Bij ziekte doe je 3 tabletten dan 48 uur later nogmaals.
Fijn maar we hebben het hier over opruimen van Spike eiwitten en niet een niet-bestaand virus of ziekte (griep)
Gewoon dagelijks slikken anders blijf je achter de feiten aanlopen
 
We gebruiken ivm nu 10 dagen, 3 tabl. Echter we krijgen beide meerdere kleine rode pukkeltjes op benen en buik met op de top een klein geel korreltje.
Ik vermoed dat de rommel eruit wordt gewerkt.
Zijn er meerdere die dit hebben? Grt Henk
Hele grote kans dat er rommel weggewerkt wordt ook uit de huid.
 
Ja het gaat nu om, de niet lichaamseigen eiwitten te verwijderen. We gaan nu over op 1 tab. van 5 mg. / dag. Wordt vervolgd.
 
Vraagje zou het mogelijk zijn dat je van de IVM/AVM een hele hoge bloeddruk krijgt.
Afgelopen week bij mij de bloeddruk gemeten die was veel te hoog waar het normaal altijd keurig is.
Vandaag bij mijn vriendin exact hetzelfde ook veel te hoog het kan toeval zijn.
Iemand die ook die ervaring heeft.
 
Vraagje zou het mogelijk zijn dat je van de IVM/AVM een hele hoge bloeddruk krijgt.
Afgelopen week bij mij de bloeddruk gemeten die was veel te hoog waar het normaal altijd keurig is.
Vandaag bij mijn vriendin exact hetzelfde ook veel te hoog het kan toeval zijn.
Iemand die ook die ervaring heeft.
Neem het zoals voorgeschreven.
De dosering is 3 tabletten en dan een week later nogmaals. Niet iedere dag. Bij ziekte doe je 3 tabletten dan 48 uur later nogmaals.
Zie ook de foto uit het blad gezond verstand van dat bericht. Daarin staat precies hoe je moet doceren om zowel Corona te voorkomen als te genezen. Die 3 pillen hangt namelijk af van je lichaamsgewicht. Per 25 kg neem je een pil.

Gebruik je medicijnen voor de hoge bloeddruk? Er zou weleens een effect kunnen zijn waarbij de werking van deze medicijnen wordt verstoord door Ivermectine. Bron: https://gezondheid.narkive.nl/DpJC6EJB/bijwerkingen-van-ivermectine-en-antihypertensiva
 
Neem het zoals voorgeschreven.

Zie ook de foto uit het blad gezond verstand van dat bericht. Daarin staat precies hoe je moet doceren om zowel Corona te voorkomen als te genezen. Die 3 pillen hangt namelijk af van je lichaamsgewicht. Per 25 kg neem je een pil.

Gebruik je medicijnen voor de hoge bloeddruk? Er zou weleens een effect kunnen zijn waarbij de werking van deze medicijnen wordt verstoord door Ivermectine. Bron: https://gezondheid.narkive.nl/DpJC6EJB/bijwerkingen-van-ivermectine-en-antihypertensiva
Ga, fietsen met het voorschriften en je virus theorie virus bestaat niet alleen Spike eiwitten
 
  • Haha
Waarderingen: Bull
Ik ben zelf trouwens ook aan de IVM, ingenomen zoals aangegeven in het blad "Gezond Verstand" (zie foto). De docering om Corona te genezen ingenomen, dus met 48 uur tussenpauze. Ik heb net de bloeddruk gemeten, maar ik zie geen verandering met normaal. Ik slik zelf geen medicijnen tegen hoge bloeddruk.
 
Vraagje zou het mogelijk zijn dat je van de IVM/AVM een hele hoge bloeddruk krijgt.
Afgelopen week bij mij de bloeddruk gemeten die was veel te hoog waar het normaal altijd keurig is.
Vandaag bij mijn vriendin exact hetzelfde ook veel te hoog het kan toeval zijn.
Iemand die ook die ervaring heeft.
Ik heb hier een veulen lopen wat al een maand of 2 aan de ivm zit dagelijks dubbele dosis ivm quackcinatie regelmatige controle geen afwijkingen, misschien toeval hou het een beetje in de gaten, ik zie alleen positieve bijwerkingen van ivm
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.671
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan