Ivermectine

Mijn Ivermectine ligt volgens AE bij de Nederlandse douane voor inklaring. Nog even wachten, als alles goed gaat :)
Joost
 
Klopt, ik had deze ook vanmiddag besteld.

Daar wilde ik ook bestellen, maar ik kreeg te lezen: verstrek eerst de ontbrekende informatie !
Wat ik ook probeerde aan info te verstrekken, het lukte niet. Dus andere besteld, van Edwins link. Iets duurder + VAT
 
Daar wilde ik ook bestellen, maar ik kreeg te lezen: verstrek eerst de ontbrekende informatie !
Wat ik ook probeerde aan info te verstrekken, het lukte niet. Dus andere besteld, van Edwins link. Iets duurder + VAT
Dat zijn waarschijnlijk de plaatjes rechts naast de afbeelding van het artikel. Die vierkante plaatjes geven de hoeveelheid aan. Zo zag ik vandaag bij mijn bestelling 50 of 100 stuks staan. Na het selecteren zal het bestellen wel lukken.

Geert
 
Bij mij precies hetzelfde. Heb gevraagd wat er mis was; kreeg heel snel een berichtje terug dat het opnieuw verzonden wordt.
Ik heb overigens al diverse geslaagde leveringen gehad !
Ik heb nu ook maar even een berichtje naar de verkoper gestuurd.
 
Dat zijn waarschijnlijk de plaatjes rechts naast de afbeelding van het artikel. Die vierkante plaatjes geven de hoeveelheid aan. Zo zag ik vandaag bij mijn bestelling 50 of 100 stuks staan. Na het selecteren zal het bestellen wel lukken.

Geert

Dankjewel, Geert, ik ga het nogmaals proberen !
 
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat avermectine hetzelfde is als ivermectine.

Ivermectine - Dopharma

  • Farmacodynamiek
  • Farmacokinetiek
  • Meer lezen?
  • Ivermectine is een mengsel van twee verbindingen uit de avermectine-familie, een macrocyclische lactonen-klasse van de endectociden. Avermecitine is een microbieel metaboliet van het bodemorganisme Streptomyces avermilitis. Deze endectocides hebben een unieke werkingswijze. Moleculen van deze klasse binden selectief en met een hoge affiniteit aan glutamaat gereguleerde chloridekanalen welke aanwezig zijn in de zenuwcellen of spiercellen van invertebraten. Dit leidt tot een …
Meer bekijken op dopharma.nl
 
Reeds eerder beantwoord. Avermectine is de basisstof, bij Ivermectine is een waterstofmolecuul toegevoegd = Hyvermectine = Ivermectine.

Mike
 
Ik ben momenteel erg ongerust over mijn ogen. Zicht is (Staar) aan 1 oog nog maar 30%. Staar lijkt onomkeerbaar te zijn en heeft ook te maken met eiwitten die zich stapelen in het oog. Ben dus konstant aan het zoeken over eiwitten die zich stapelen en waarom/waardoor en o.a. of er oogartsen zijn die met bio-produkten werken. denk het niet.
Voor bepaalde onderzoeken gebruiken ze oogdruppels die ik helemaal niet in mijn oog wil hebben.
Zou mooi zijn als ontwormers zouden helpen, in ieder geval de achteruitgang tot stilstand brengen.
DMSO druppels ga ik wel bestellen. (duitsland). durf ik wel aan.

Als ik Avermectine intik krijg ik Ivermectine te zien dus blijkbaar is Avermectine niet in de handel als zodanig.

Als ik 4 tabletten Avermectine slik heb ik overigens ook nul bijwerkingen. Ik heb echter wel het idee dat het meer doet voor mij en dat merk ik aan de helderheid van mijn zicht, het effect is niet zo dramatisch bij Ivermectine. Kortom, ik ben blij dat ik Avermectine in huis heb en heb contact gezocht met de verkoper om te zien of ik meer in huis kan halen.
 
Ik.heb het wel, maar nu zelfs via AE niet officieel verkrijgbaar. Ik hoop het telefoonnummer van de verkoper te kunnen bemachtigen, zodat ik meer voorraad kan bestellen.

Mike
 
Vanmorgen mijn eerste dosis ivermectine ingenomen, 5 tabletten. Het doet iets met mijn ogen, de wereld is lichter en het voelt alsof mijn ogen groter zijn. Ze voelen ook erg energiek aan! Het werkt in mijn brein, alsof ik heel licht aangeschoten ben, en daar alleen de voordelen dan van. Ik voel me in het geheel ook wat energieker. Supertof!

Joost
 
Ik wacht ook al bijna 3 weken. Is al drie keer teruggestuurd. De verkoper heeft het nu al voor de 4e keer opnieuw verstuurd. Hij zegt dat hij dit zo moet doen 🤷🏻‍♀️
blijf rustig afwachtrn
Bij Roli en daisy ook besteld, maar dat staat al 4 dagen in de wacht om verstuurd te worden...
meestal duurt het niet zo lang bij Ali hoor... (speelgoed, kleding ed) denk echt dat ze er van alles aan doen om t toch verstuurd te krijgen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan