Ivermectine

Mijn angsten grotendeels kwijt geraakt in afgelopen jaren. Inderdaad Mike: daaronder ook het afrekenen met 'ego', 15 jaar geleden de 'MK-Ultra bak (TV) de deur uit.. nou ja.. video's. Kort door de bocht: met een wakkere relatie mijn ego opzij gezet (zonder eis van reciprociteit) .. weer leuk contact. De oude "goede" vrienden: bijna allemaal aan de anti-depressiva (en zelfs een met auto-mutulatie)... nee, nee, jouw manier kiezen we niet voor. Prima! Ik mag / zal niet dwingen.

Iemand attendeerde mij maanden geleden op bards.fm (Scott Kesterson). Vanaf begin dit jaar luister ik alle afleveringen (ook die over de US Constitution). Wie de propaganda over hem tegenkomt, luister eerst naar aflevering #64 waar Scott zijn verhaal doet.

Ik refereerde, misscien off-topic, altijd aan de Natuur, Source. Nu weet ik wie mij al die decennia op cruciale momenten geholpen heeft. Het is Christus die voor onze zonden gestorven is aan het kruis en na 3 dagen wederopgestanden is. Via Christus naar de 'Father'. Daar ligt mijn vertrouwen en (gemoeds)rust. Ik heb na lang informatie zoeken dat hardop uitgesproken. Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik kies het smalle pad (narrow gate).
Verwerkt dat 100% van familie vrijwillig heeft gekozen voor de brede poort van gemak en God de rug toekeren. Het is niet mijn last. Verder met nieuwe wakkere familie! Geen angst: zelfs al gaan ze dwangvaccinatie doen (enige vorm van toegestaan geweld = zelfverdediging). Zij winnen (geweldsmonopolie, maar ik verdedig mezelf en de mijnen zelfs als ik dat niet overleef). Een kogel en schone ziel! Ik heb God niet de rug toegekeerd. Ik vernietig zijn Tempel niet. Geen angst meer voor de dood was de basis! Dat leeft een stuk prettiger. Maar zover komt het niet!!

Sorry lees / luister bijbelstukken vooral in het Engels (bards.fm = engelstalig) dus vertalingen zijn letterlijk i.p.v. uit NL-bijbel.
# 2 Timothy 1:7 ESV
For God gave us a spirit not of fear but of power and love and self-control.
Want God gaf ons een ziel niet van angst maar van kracht en liefde en zelf-controle.

# Psalm 23:4
Even through I walk through the shadow of death I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me.
Zelfs ik ik in de shaduw loop van de dood, heb ik geen angst voor het Kwaad...

# Matthew 6:34 ESV
Therefore do not be anxious about tomorrow, for tomorrow will be anxious for itself. Sufficient for the day is its own trouble.
Heb daarom geen angst/stress voor de dag vanmorgen, want morgen zal stress voor zichzelf zijn. Voldoende om mee bezig te zijn zijn de strubbelingen van vandaag.

Frank Herbert (Dune): I must not fear. Fear is the mind-killer.... Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past, I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone, there will be nothing. Only I will remain.
I moet geen angst hebben. Angst is de hersen-doder.. Angst is de kleine dood die totale vernietiging brengt. Ik zal mijn angsten recht aankijken. Ik zal de angst toestaan door en over mij heen te gaan. En als de angst dat heeft gedaan, draai ik mij ('inner eye') om het pad van de angst te bekijken. Waar de angst heen gegaan is, zal niets zijn. Alleen ik blijf over.


En welke ik het liefst in het Parlement zou willen voorleggen aan de "Christelijke" partijen, zoals Christenverloochenend Demonisch Appel (en andere). Met overzicht alle hoofdelijke stemmingen van deze lui en een mooie vakantiebrochure "Meer van Vuur'.

1 Corinthians 3; 16-17
16 Know ye not that ye are the temple of God, and that the Spirit of God dwelleth in you?
16 Weet je niet at je de tempel van God bent and dat de Geest van God in je huisvest?

17 If any man defile the temple of God, him shall God destroy; for the temple of God is holy, which temple ye are.
17 Als elke mens de tempel van God schaadt, zal God hem vernietigen, want de tempel van God is heilig, en die tempel ben jij.

Wat mij betreft alle "Christelijke partijen die niet anti-genterapie uitspreken ... ze hebben God de rug toegekeerd en hun kiezers / land verraden. Ik beslis er niet over maar een enkeltje naar Het Meer van Vuur behoort tot de mogelijkheden. Er is vast een plek daar waar zelfs de vlammen zwart branden. Bestemming na een korte militaire berechting in Neurenberg: Mike ... hopelijk laat jouw ego toe dat ik ook wat krukjes mag omschoppen...;) Oh nee, ik ga wel de (citaat bards.fm) bij de Lift naar de hel staan om mini flesjes water te geven en dan .. klik ... met de complimenten van God. Hopelijk genoeg water voor 1000 jaar. Enjoy!

I God I trust.
✝️
Pa Triot
 
Laatst bewerkt:
net nog weer een voorraadje ivermectine aangeschaft. Wie weet hoe belangrijk het wordt. Eerst zelf maar eens beginnen ermee. Als dat goed gaat, ga ik met dochterlief aan de slag.
 
Mijn angsten grotendeels kwijt geraakt in afgelopen jaren. Inderdaad Mike: daaronder ook het afrekenen met 'ego', 15 jaar geleden de 'MK-Ultra bak (TV) de deur uit.. nou ja.. video's. Kort door de bocht: met een wakkere relatie mijn ego opzij gezet (zonder eis van reciprociteit) .. weer leuk contact. De oude "goede" vrienden: bijna allemaal aan de anti-depressiva (en zelfs een met auto-mutulatie)... nee, nee, jouw manier kiezen we niet voor. Prima! Ik mag / zal niet dwingen.

Iemand attendeerde mij maanden geleden op bards.fm (Scott Kesterson). Vanaf begin dit jaar luister ik alle afleveringen (ook die over de US Constitution). Wie de propaganda over hem tegenkomt, luister eerst naar aflevering #64 waar Scott zijn verhaal doet.

Ik refereerde, misscien off-topic, altijd aan de Natuur, Source. Nu weet ik wie mij al die decennia op cruciale momenten geholpen heeft. Het is Christus die voor onze zonden gestorven is aan het kruis en na 3 dagen wederopgestanden is. Via Christus naar de 'Father'. Daar ligt mijn vertrouwen en (gemoeds)rust. Ik heb na lang informatie zoeken dat hardop uitgesproken. Ik heb mijn keuze gemaakt. Ik kies het smalle pad (narrow gate).
Verwerkt dat 100% van familie vrijwillig heeft gekozen voor de brede poort van gemak en God de rug toekeren. Het is niet mijn last. Verder met nieuwe wakkere familie! Geen angst: zelfs al gaan ze dwangvaccinatie doen (enige vorm van toegestaan geweld = zelfverdediging). Zij winnen (geweldsmonopolie, maar ik verdedig mezelf en de mijnen zelfs als ik dat niet overleef). Een kogel en schone ziel! Ik heb God niet de rug toegekeerd. Ik vernietig zijn Tempel niet. Geen angst meer voor de dood was de basis! Dat leeft een stuk prettiger. Maar zover komt het niet!!

Sorry lees / luister bijbelstukken vooral in het Engels (bards.fm = engelstalig) dus vertalingen zijn letterlijk i.p.v. uit NL-bijbel.
# 2 Timothy 1:7 ESV
For God gave us a spirit not of fear but of power and love and self-control.
Want God gaf ons een ziel niet van angst maar van kracht en liefde en zelf-controle.

# Psalm 23:4
Even through I walk through the shadow of death I will fear no evil, for you are with me; your rod and your staff, they comfort me.
Zelfs ik ik in de shaduw loop van de dood, heb ik geen angst voor het Kwaad...

# Matthew 6:34 ESV
Therefore do not be anxious about tomorrow, for tomorrow will be anxious for itself. Sufficient for the day is its own trouble.
Heb daarom geen angst/stress voor de dag vanmorgen, want morgen zal stress voor zichzelf zijn. Voldoende om mee bezig te zijn zijn de strubbelingen van vandaag.

Frank Herbert (Dune): I must not fear. Fear is the mind-killer.... Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past, I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone, there will be nothing. Only I will remain.
I moet geen angst hebben. Angst is de hersen-doder.. Angst is de kleine dood die totale vernietiging brengt. Ik zal mijn angsten recht aankijken. Ik zal de angst toestaan door en over mij heen te gaan. En als de angst dat heeft gedaan, draai ik mij ('inner eye') om het pad van de angst te bekijken. Waar de angst heen gegaan is, zal niets zijn. Alleen ik blijf over.


En welke ik het liefst in het Parlement zou willen voorleggen aan de "Christelijke" partijen, zoals Christenverloochenend Demonisch Appel (en andere). Met overzicht alle hoofdelijke stemmingen van deze lui en een mooie vakantiebrochure "Meer van Vuur'.

1 Corinthians 3; 16-17
16 Know ye not that ye are the temple of God, and that the Spirit of God dwelleth in you?
16 Weet je niet at je de tempel van God bent and dat de Geest van God in je huisvest?

17 If any man defile the temple of God, him shall God destroy; for the temple of God is holy, which temple ye are.
17 Als elke mens de tempel van God schaadt, zal God hem vernietigen, want de tempel van God is heilig, en die tempel ben jij.

Wat mij betreft alle "Christelijke partijen die niet anti-genterapie uitspreken ... ze hebben God de rug toegekeerd en hun kiezers / land verraden. Ik beslis er niet over maar een enkeltje naar Het Meer van Vuur behoort tot de mogelijkheden. Er is vast een plek daar waar zelfs de vlammen zwart branden. Bestemming na een korte militaire berechting in Neurenberg: Mike ... hopelijk laat jouw ego toe dat ik ook wat krukjes mag omschoppen...;) Oh nee, ik ga wel de (citaat bards.fm) bij de Lift naar de hel staan om mini flesjes water te geven en dan .. klik ... met de complimenten van God. Hopelijk genoeg water voor 1000 jaar. Enjoy!

I God I trust.
✝️
Pa Triot
We bewaren een paar krukjes voor jou, Pa Triot! Goed om deze reacties te lezen. Er is een diepliggend stuk dat niet graag aangeboord wil worden, laat staan onderzocht, in ieder van ons. Dit zijn onze angsten, wrokken, trauma's, onze pijn en leed. Hier hebben we een egolaag omheen gewikkeld, een vals zelfbeeld dat we verdedigen omdat we 'nu eenmaal zo zijn'. Dit is een LEUGEN, het verhindert je om te zijn wie je werkelijk bent en hoort te zijn.

Je bent in heelheid geboren en hoewel er gaandeweg je leven dingen 'stuk' zijn geraakt kun je elke dag weer kiezen voor een spirituele wedergeboorte, waarbij je je opnieuw verbindt met de heelheid waarin je Schepper je het leven heeft geschonken en waarin Hij ook wil dat je bent en blijft.

Dit kan alleen maar vanuit liefde, niet vanuit angst of wrok. Liefde is echter niet de passieve, zwakke kracht die we vaak denken dat het is. Liefde is leven, het is pure levenskracht, het is lef, enkelvoud van leven! Liefde kan dus ook strijdbaarheid zijn. Het Engelse woord voor moed is 'courage'. In het Nederlands kun je dan 'kordaat' optreden. Beide woorden hebben 'coeur' in zich (hart). De hartenergie is juist zeer strijdbaar, maar het is ZACHTmoedigheid, geweldloos verzet en het zijn de zachtmoedigen die de aarde zullen erven.

Denk aan de woorden van Jezus in Mattheus 10:34:

Think not that I am come to send peace on earth: I came not to send peace, but a sword.

Denk niet dat ik gekonen ben om vrede op aarde te brengen, want ik kom met een zwaard.

download (1).jpeg

Mike
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit adres voor het bestellen van Ivermectine niet door iemand gebruikt.
Ik bestel niet buiten nederland maar heb wel lopen zoeken naar mogelijkheden.
Misschien hebben jullie hier wat aan.


You have received a reply from Kshma Gajallewar, Sharvik Impex India Private Limited regarding Iverfast-12 Ivermectin 12mg Tablets

Message
Dear Sir/Madam,

Greetings...

We would like to introduce ourselves as Sharvik Impex India Pvt. Ltd., a drop shipping service provider, with all legal documents to export medicines at best price.
With all technically sound and organized staff we are prepared to supply the best quality Pharmaceutical Drugs ( Branded and Generics) from India.

It will be a privilege to do business with you.
Please find the best rates as under:
Ivermectin by brand name:
===============================================================
Ziverdo kit (A box of 6 kit) ------------------------ US $ 1.97 per kit
===============================================================
IVEJUV 6 mg (Strip of 10 tab) ----------------- US $ 0.07 per pill

Iverbond 12 mg (strip of 10 tab) --------------- US $ 0.13 per pill

Iverheal 3 mg (strip of 10 tab) ------------------ US $ 0.06 per pill
Iverheal 6 mg (strip of 10 tab) ------------------ US $ 0.08 per pill
Iverheal 12 mg (Strip of 10 tab) ---------------- US $ 0.10 per pill

Vermact 6 mg (strip of 4 tab) -------------------- US $ 0.32 per pill
Vermact 12 mg (strip of 4 tab) ------------------- US $ 0.53 per pill

Scavista 12 mg (strip of 2 tab) ------------------- US $ 0.63 per pill

Itin12 mg ( 2 tab) ------------------------------------- US $ 0.32 per pill
Itin 6 mg (2 tab) --------------------------------------- US $ 0.22 per pill

Ivermectol 12 mg (2 tab) ---------------------------- US $ 0.59 per pill

Iverjohn -3 mg (strip of 10tab) --------------------- US $ 0.06 per pill
Iverjohn 6 mg (Strip of 10 tab) --------------------- US $ 0.07 per pill
Iverjohn 12 mg (strip of 10 tab) -------------------- US $ 0.09 per pill

Vermovent 12 mg (Strip of 10 tab) ---------------- US $ 0.10 per pill

Evimectin DT (strip of 1 tab) ----------------------- US 0.10 per pill

Covimectin 6 mg ( strip of 4 tab ) ----------------- US $ 0.39 per pill
Covimectin 12 mg ( strip of 4 tab ) ---------------- US $ 0.39 per pill
Covimectin 12 mg ( strip of 10 tab ) ------------------ US $ 0.09 per pill

Iverbest 12 mg (strip of 4 tab) --------------------- US $ 0.19 per pill
Iverbest 6 mg (strip of 10 tab) --------------------- US $ 0.08 per pill
Iverlast 12 mg (strip of 1 tab) ---------------------- US $ 0.18 per pill
________________________________________________
Please provide the below specification to provide you with the invoice.
Product Name:
Order Quantity:
Manufacturer:
Shipping Address:

Please find the available shipping facility as under.
1) EMS
2) RMS
3) ARAMEX
4 ) DHL Ecommerce
___________________________________
Feel free to contact us with an assurance of genuine business co-operation.
WhatsApp: +91-9890562227 /+91 9970138034
Skype Id: sharvikindia_1
KakaoTalk ID : sharvikindia
Telegram ID : sharvikindia
email Id:sharvikimpex@gmail.com

Thanks again.

Regards
Attachment:SELLERMY/EnquiryAttachment/2021/7/PR/FZ/RT/3468355/medicine-drop-001-1625556187038-xlsx.xlsx
Regards,
Kshma Gajallewar
Sharvik Impex India Private Limited, No. 301/D, Telipura, DB Square, Nagpur - 440018, Maharashtra, India
+91-8xxxxxxxxx
sxxxxxxxxxx@gmail.com
https://www.sharvikimpex.co.in/
Click here to verify yourself and see details.
Original Requirements
Product Name:Iverfast-12 Ivermectin 12mg Tablets
Estimated Quantity:4 Strip van 10 Tabletten
Description:Iverfast-12 Ivermectine 12mg tabletten
Note: Reply to this mail will be delivered to the email id (sharvikimpex@gmail.com) and will also be visible in your Messages section on IndiaMART.
 
Uit Gezond verstand
Ivermectine

tweede kolom onderin, contra indicatie gebruik ivermectine: zwangerschap en borstvoeding (iemand vroeg zich laatst af of dat ok was, weet even niet meer wie...🤷🏻‍♀️ Beter van niet dus)
2814FE0D-4AF2-4C20-ADA0-2D1A54D3B624.jpegCA83FC01-A3C9-4404-BE3F-F49BF6326899.jpeg
 
Wat is voor Ivermectine de beste manier om het in te nemen? Op de tabletten kauwen of gewoon doorslikken?
 
Ik slik nu al 3 dagen achter elkaar 4 tabletten ivermectine per dag en ik moet ook zeggen dat ik merk dat ik 'licht' anders zie... en dan voornamelijk licht van lampen in de avond. Ik zie het licht feller en het flikkert een beetje.
 
hoe
Ik slik nu al 3 dagen achter elkaar 4 tabletten ivermectine per dag en ik moet ook zeggen dat ik merk dat ik 'licht' anders zie... en dan voornamelijk licht van lampen in de avond. Ik zie het licht feller en het flikkert een beetje.
veel gram per tablet?
 
De wijze van verzenden van A.E. is perfect. Bestellen in China en vanuit Luxemburg keurig een pakje in de brievenbus krijgen (hier in het hoge noorden). Er zitten geen watten in de potjes, dus wist gelijk dat het de goede bestelling was. Lang houdbaar en ga daarom nog een bestelling plaatsen.
 
De wijze van verzenden van A.E. is perfect. Bestellen in China en vanuit Luxemburg keurig een pakje in de brievenbus krijgen (hier in het hoge noorden). Er zitten geen watten in de potjes, dus wist gelijk dat het de goede bestelling was. Lang houdbaar en ga daarom nog een bestelling plaatsen.

Wat is de functie van watten in sommige potjes? Ik dacht altijd om de inhoud te beschermen tegen vocht.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.195
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan