Ivermectine

Wat is de functie van watten in sommige potjes? Ik dacht altijd om de inhoud te beschermen tegen vocht.
Blijkbaar sinds 1900 in gebruik om het verpulveren van niet gecoate tabletten te voorkomen tijdens transport. Nu zijn alle tabletten gecoat en zijn de meeste fabrikanten ermee gestopt sinds 1999. Sommige zijn het blijven gebruiken omdat gebruikers het gewend waren.
Indien de watten aanwezig zijn, wel eruit halen omdat het vocht aantrekt.

Geert
 
Ik denk dat als je er geen watten instopt dat dan de pillen in het potje gaan rammelen omdat ze ruimte hebben. Sommige potjes zijn niet tot boven aan toe gevuld.
 
Nou, tot zover mijn eerste bestelling bij Ali :ROFLMAO:

Sorting center handling problem
Parcel Return
Parcel returned to sender and signed successfully.
 
Waarom snap ik zoiets niet? (angelface)
Gebruiken ze nu een andere titel voor dit produkt om te voorkomen dat het tegengehouden wordt? of snap ik het toch?
En is er dan een betaling gedaan en ontvang je niets?
 
Geen paniek. Het wordt steeds moeilijker om het spul hierheen te krijgen. Neem anders contact op met de verkoper. Komt goed, ze zijn bij AE als de dood voor slechte recensies.

Mike
 
Waarom snap ik zoiets niet? (angelface)
Gebruiken ze nu een andere titel voor dit produkt om te voorkomen dat het tegengehouden wordt? of snap ik het toch?
En is er dan een betaling gedaan en ontvang je niets?
Blijkbaar iets mis gegaan in een sorteercentrum dus pakketje terug bij de verzender, kan gebeuren. Ik wacht nog wel even af, kijk het aan en anders neem ik wel zoals Mike aangeeft even contact op met de verkoper
 
Vandaag kreeg ik weer 2 potjes Ivermectine binnen via de post. Maar op de tracking is dat niet te zien... Ook het vorige pakje die ik paar weken geleden binnen kreeg is ook nog steeds zogenaamd onderweg... Dus de tracking klopt niet.

Ik bestel meestal in etappes, meestal 2-5 potjes per bestelling. Ik verwacht nog 5 andere bestellingen die dus allemaal op een verschillende datum aankomen. Mocht er eentje tussen zitten die toevallig word tegengehouden dan hoef ik niet te lang te wachten totdat de volgende aankomt. Ik heb daarnet ook weer een nieuwe bestelling gedaan. En over paar dagen weer nieuwe bestelling doen etc...
 
Vandaag kreeg ik weer 2 potjes Ivermectine binnen via de post. Maar op de tracking is dat niet te zien... Ook het vorige pakje die ik paar weken geleden binnen kreeg is ook nog steeds zogenaamd onderweg... Dus de tracking klopt niet.

Ik bestel meestal in etappes, meestal 2-5 potjes per bestelling. Ik verwacht nog 5 andere bestellingen die dus allemaal op een verschillende datum aankomen. Mocht er eentje tussen zitten die toevallig word tegengehouden dan hoef ik niet te lang te wachten totdat de volgende aankomt. Ik heb daarnet ook weer een nieuwe bestelling gedaan. En over paar dagen weer nieuwe bestelling doen etc...
Ja precies, zo heb ik het ook gedaan. Ben benieuwd wanneer ik eindelijk wat binnen krijg. Komt dat allemaal met de gewone post of ook pakketdienst?
 
Nou, tot zover mijn eerste bestelling bij Ali :ROFLMAO:

Sorting center handling problem
Parcel Return
Parcel returned to sender and signed successfully.

Bij mij precies hetzelfde. Heb gevraagd wat er mis was; kreeg heel snel een berichtje terug dat het opnieuw verzonden wordt.
Ik heb overigens al diverse geslaagde leveringen gehad !
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.276
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan