Ivermectine

Oh jee, wil beginnen met ivermectine.
ik neem aan verdeeld over de dag beginnen?
Of 1 pil per dag en iedere dag een pil erbij.
60 kilo = 6 per dag toch
 
Gisteren-avond laat merkte ik een reactie na de inname van 3 tablets van de Avermectine die ik destijds had gekocht.
Als ik recht vooruit keek had ik vanaf de zijkant een soort gevoel van golven langs mijn gezicht. Dus min of meer zichtbaar, niet voelbaar. Destijds is dat ook al aangegeven door anderen. .
De hersenen zijn de meesters.

Hopelijk betekent dat dat de kwaliteit van de ogen vooruit gaat.
 
Gisteren-avond laat merkte ik een reactie na de inname van 3 tablets van de Avermectine die ik destijds had gekocht.
Als ik recht vooruit keek had ik vanaf de zijkant een soort gevoel van golven langs mijn gezicht. Dus min of meer zichtbaar, niet voelbaar. Destijds is dat ook al aangegeven door anderen. .
De hersenen zijn de meesters.

Hopelijk betekent dat dat de kwaliteit van de ogen vooruit gaat.
Ja, effecten op de ogen heb ik ook van Aver. Ik ben er zelf niet slechter door gaan zien, maar ik ga met Aver niet boven de 2 tabletten. Meestal combineer ik een aantal Iver met een aantal Aver tabletten.
Breed-spectrum 😁
 
Ja, effecten op de ogen heb ik ook van Aver. Ik ben er zelf niet slechter door gaan zien, maar ik ga met Aver niet boven de 2 tabletten. Meestal combineer ik een aantal Iver met een aantal Aver tabletten.
Breed-spectrum 😁
Hey da's grappig, zo doe ik 't ook! 2 a 3 dagen om de 2 weken. Slaap er zo goed op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Oh ja dat is waar ook.
3 dagen innemen en dan 2 weken niets. dan weer 3 dagen. Bij mij gaat het om een schimmel. Candida.
In de loop der jaren regelmatig iets ingenomen daarvoor. maar candida is hardnekkig.
We hebben dus allemaal die schimmel maar het mag niet de boventoon gaan spelen.
In mijn geval zal de vertraagde stoelgang zeker een rol spelen.
 
Gisteren een bestelling supersnel binnengekregen.
Top ! 😀
Vandaag geprobeerd weer te bestellen, maar bestellen is nu niet mogelijk.
Is Roli's winkel al weer geblokkeerd ?
 
https://www.aliexpress.com/item/100...544ed703!12000038084978071!rec!NL!4693747336!

Deze link gebruikte ik tijdje geleden die lijkt het nog te doen.

Mike had me geïnspireerd om toch maar weer te gebruiken. Ik heb al jaren vocht achter mijn trommelvlies bij een oor en heb laadt ranzige neusspray met corticosteroïden gebruikt uit wanhoop. Dat hielp niks maar ik kreeg wel een onwijs kapotte neus. Nú gebruik ik dus iver en toevallig mebendazol (kids hadden jeukende onderkant). Mijn neus is weer rustig aan de binnenkant en mijn ook ploept soms open dus denk dat het wel wat wordt.

Mijn ma had tijd geleden baarmoeder kanker. De hele handel is er uit en ze vonden eerder niks buiten de baarmoeder. Ze kreeg het advies om voor de zekerheid te bestralen dat deed ze niet. Ze deed gelijk een kuur met fanben en iver met gubercitine, zink, vit D en C. Ook cdb olie en nog wat dingen die ik vergeten ben. Ze doet dus af en toe nog een kuur en neemt die vitamine nog. Ze doet het super en op echo’s was niks raars te zien.

Denk dat de fanben en iver hun werk deden.

:)
 
https://www.aliexpress.com/item/1005006718732899.html?spm=a2g0n.detail.1000014.11.6d0041d4eZXfb9&gps-id=platformRecommendH5&scm=1007.18499.315613.0&scm_id=1007.18499.315613.0&scm-url=1007.18499.315613.0&pvid=072225e2-210c-4578-9180-398cb517b6b2&_t=gps-id:platformRecommendH5,scm-url:1007.18499.315613.0,pvid:072225e2-210c-4578-9180-398cb517b6b2,tpp_buckets:668#2846#8109#1935&pdp_npi=4@dis!EUR!10.68!10.68!!!81.86!81.86!@211b813c17123078894736544ed703!12000038084978071!rec!NL!4693747336!

Deze link gebruikte ik tijdje geleden die lijkt het nog te doen.

Mike had me geïnspireerd om toch maar weer te gebruiken. Ik heb al jaren vocht achter mijn trommelvlies bij een oor en heb laadt ranzige neusspray met corticosteroïden gebruikt uit wanhoop. Dat hielp niks maar ik kreeg wel een onwijs kapotte neus. Nú gebruik ik dus iver en toevallig mebendazol (kids hadden jeukende onderkant). Mijn neus is weer rustig aan de binnenkant en mijn ook ploept soms open dus denk dat het wel wat wordt.

Mijn ma had tijd geleden baarmoeder kanker. De hele handel is er uit en ze vonden eerder niks buiten de baarmoeder. Ze kreeg het advies om voor de zekerheid te bestralen dat deed ze niet. Ze deed gelijk een kuur met fanben en iver met gubercitine, zink, vit D en C. Ook cdb olie en nog wat dingen die ik vergeten ben. Ze doet dus af en toe nog een kuur en neemt die vitamine nog. Ze doet het super en op echo’s was niks raars te zien.

Denk dat de fanben en iver hun werk deden.

:)
Mooie link, helaas geen aver.
 

7 overtuigende redenen waarom ivermectine een 'krachtig medicijn' is in de strijd tegen kanker

Vaak wordt erkend dat ivermectine, na penicilline, de grootste impact heeft op de menselijke gezondheid. De ontdekking ervan leverde zelfs de Nobelprijs op.

Het is veiliger dan Tylenol en bracht rivierblindheid op de rand van uitsterven, maar de propagandisten vertelden je dat het een ‘gevaarlijke paardenontwormer’ was.

Welnu, het blijkt nu dat ivermectine niet alleen een effectieve behandeling is voor COVID-19, maar dat het ook een “krachtig medicijn” zou kunnen zijn voor de bestrijding van kanker. Hier zijn 7 redenen waarom.

1. Meerdere effecten tegen kanker:

Volgens dr. Alfonso Dueñas-González, een oncoloog en senior onderzoeker, heeft ivermectine invloed op ten minste negen goed gedefinieerde kankerdoelen. Hij stelt: "Er zijn minstens negen perfect gedefinieerde kankerdoelen die worden beïnvloed door ivermectine."

2. Verbetert de effecten van chemotherapie en bestraling:

Ivermectine richt zich niet alleen op tumorstamcellen en bevordert de dood van kankercellen, maar "versterkt ook de effecten van chemo- en bestralingstherapie."

Deze brede impact op het immuunsysteem vergroot de kans op kanker, waardoor het een veelzijdige aanvulling is op conventionele behandelingen.

3. Remt de cycli van kankercellen:

Het medicijn voorkomt de vorming van nieuwe kankercellen door de cycli van kankercellen te remmen en mitochondriale stress te induceren, wat leidt tot het doden van kankercellen. Dit mechanisme is cruciaal voor het stoppen van de proliferatie van kankercellen.

4. Voorkomt de vorming van nieuwe bloedvaten nabij kankercellen:

Ivermectine voorkomt de overleving van kanker door de vorming van nieuwe bloedvaten te remmen die energie en brandstof voor kanker transporteren. Deze actie verhongert de kankercellen en belemmert hun groei en verspreiding.

5. Synergiseert met immunotherapie:

Dr. Peter P. Lee, voorzitter van immuno-oncologie bij de City of Hope, ontdekte dat ivermectine zou kunnen synergiseren met de immuuncontrolepuntremmer anti-PD1, waardoor de immuunrespons van het lichaam in de strijd tegen kanker wordt versterkt.

"Wat we leren is dat ivermectine een zeer krachtig medicijn zal worden in de context van zeer zorgvuldig ontwikkelde immunotherapiecombinaties," zei hij.

6. Richt zich op kankerstamcellen:

Ivermectine richt zich bij voorkeur op kankerstamcellen, die de oorzaak zijn van kankertumoren en terugval. Door zich op deze cellen te concentreren, valt ivermectine de wortel aan van de veerkracht en het vermogen van kanker om terug te keren.

7. Het merkwaardige geval van Rick Alderson:

De heer Alderson, een gepensioneerde houtzagerijarbeider, “was een dode man die liep” en kreeg nog zes maanden te leven nadat zijn terminale darmkanker was uitgezaaid en zich had verspreid naar zijn lever, waar de kanker 25 verschillende tumoren had gevormd.

Na het starten met ivermectine daalden de carcino-embryonaal antigeen (CEA)-waarden van Rick Alderson, die markers zijn voor tumoractiviteit, in enkele maanden tijd aanzienlijk van 1.498 ng/ml naar 13,9 ng/ml.

Van de 25 tumoren in de lever van de heer Alderson bleven er slechts drie over na zijn behandeling met ivermectine en chemotherapie, wat wijst op een aanzienlijke vermindering van de tumorlast.

De heer Alderson leefde nog twee jaar langer dan zijn aanvankelijke prognose van zes maanden, die zijn vrouw toeschrijft aan het gebruik van ivermectine naast chemotherapie.
 
2. Verbetert de effecten van chemotherapie en bestraling:

Dat waag ik zeer te betwijfelen. Het doet eerder de effecten hiervan teniet. De aanname is hier dat dit effectieve manieren zouden zijn om kanker te bestrijden.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.441
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan