Ivermectine

We zijn allemaal verkouden en mensen in mijn omgeving denken diverse mensen dat het door een virus in de lucht komt, nee het komt door de prik die iedereen nu weer haalt, dat is mijn mening (en wat er in de lucht hangt.. chemtrails of weet ik veel wat nog meer allemaal) nano-technologie. Vannacht met twee ivermectine gaan slapen en een NAC (bonusan) tablet en toen kreeg ik weer wat adem. Ivermectine slaat idd wel wat op mijn zicht.
 
Mijn vader heeft een zwakke gezondheid dus het is geen wonder dat het hem dubbel zo hard raakt.

We doen ons best om hem er weer bovenop te krijgen.
sterkte met je vader Angelface! Denk ook eens aan de NAC-tabletten van Bonusan, echt supereffectief bij mij tenmsinste. Daan de Wit slikt er wel zeven per dag. Ken je dit lijstje al? https://weetwatjeeethetboek.nl/daans-supplementen/

Soms neem ik zelf hoge d3/k2 dosering ongeveer die hoeveelheid die Daan de Wit neemt, maar dat wordt hier op het forum afgeraden.

Andere middelen tegen griep zijn volgens mij nog
s-acetyl-l glutathion en Superquercetine met D3, k2, en zink erin.
 
Eergister twee weken geleden werd ik ziek, dat wil zeggen, kon ik totaal niet slapen en voelde het alsof ik erge angst en paniekaanvallen had.
Ik had hartkloppingen, mijn maag deed vervelend, ik was misselijk en het voelde net of de maag vol met lucht zat maar ik het niet uit kon boeren.
Snapte niet waar het vandaan kwam, maar ach dat gaat wel weer over dacht ik.
De volgende morgen bij het opstaan snapte ik waar het aan lag....griep, en niet zo'n beetje ook.
39,5 graden koorts, spieren, botten, haren en tanden deden zeer en kon nauwelijks op mijn benen staan.

De volgende dag toch maar besloten om aan de IVM te gaan (3 per dag), ik kon totaal niet functioneren en was warrig in mijn hoofd.
Het voelt als een andere soort griep en het begon ook niet zoals gebruikelijk met keelpijn of verkoudheid.
Sterker nog, ik ben tot nu toe nog niet eens verkouden geweest.
De IVM heeft mij geholpen om weer helder in mijn hoofd te worden en de verdere klachten redelijk stabiel te houden maar het is blijkbaar wel behoorlijk hardnekkig.
Ik heb nog steeds geen geur en smaak maar verder gaat het op af en toe extreme vermoeidheid na wel weer goed.
Heb van die momenten waarbij ik zo moe ben dat ik naar bed wil.
Vaak lig ik dan ook voor 20uur in mijn bed en ik heb 's ochtends moeite om mijn bed uit te komen.

Mijn vader daarentegen is nog steeds heel ziek en ligt het meeste van de dag op bed te slapen, is kortademig, hoest veel en voelt zich echt enorm slap en lamlendig.
Ik ben steeds aan het zoeken naar de juiste manier voor hem om hem alle vitamines e.d. binnen te laten krijgen want eten en drinken is een probleem.
Hij neemt ook nog steeds elke dag 3 IVM maar vraag me af of het hem wel helpt?
Misschien is het te weinig IVM maar meer dan drie lukt hem niet want dan wordt hij duizelig.
Misschien dat hij over kan gaan naar HCQ, maar ik weet zo even de dosering niet meer.
Was dat hetzelfde als bij IVM?
Hij voelt zich knap slecht en ik weet eerlijk gezegd even niet wat ik nu het beste kan doen.

Mijn moeder was vooral heel erg misselijk met erge hoofdpijn en heeft een paar dagen over moeten geven.
Ook zij voelt zich nog steeds niet volledig herstelt. Hoofdpijn en net als ik geen geur en smaak.

Ik weet niet wat ze in de lucht rond hebben gespoten maar dit is echt niet fijn.

Ikzelf heb niks bijzonders gemerkt aan de IVM qua bijwerking, alleen hele dagen een soort aura migraine vlek aan de rechterkant van mijn gezichtsveld en bij het 's avonds uit doen van de lampen lichtflitsen. Dit laatste duurde hooguit een paar minuten en was het weer weg.
Vooral toen ik gestopt was met de IVM had ik een paar avonden hele heldere lichtflitsen.
Vond het best bijzonder om te zien, en het scheelt toch maar mooi weer stroomkosten voor lampen 🤪
Momenteel slik ik helemaal niks meer.

Heeft er iemand misschien nog een tip wat ik voor mijn vader kan proberen?
Goede beterschap voor jullie allemaal.

Dorothé
 
Ik ben dus ook heel erg verkouden en ook vermoeidheid erbij.
Gisterenavond een aantal tabletjes avermectine, voor het slapen gaan maar ik bleef wakker. Kreeg wel iets meer lucht.
Ik bleef wakker, dus maar een NAC (bonusan) genomen. Word wakker met wat aura's in mijn ogen, of hoe noem je dat. Wat zichtverandering. Twijfel wel of ik nu weer AVM moet nemen.

Ben ook een beetje moe van al die supplementen. Maar helemaal zonder gaat niet.
https://weetwatjeeethetboek.nl/daans-supplementen/ hier zie ik nog iets staan over lysine tegen griep. Dat heb ik zelf nog nooit genomen.

HCQ moet ik nog bestellen.
 
Is deze vorm van Zink raadzaam bij ivermectine?

1000027674.jpg

Check out this product I found on iHerb. https://www.iherb.com/pal/referral/pdp/HOM7687?productId=4074&rcode=HOM7687&utm_medium=appshare

N.B.

Zinkbisglycinaat

Zinkbisglycinaat is een verbinding van zink met het aminozuur glycine. Deze vorm wordt beschouwd als één van de soorten zink met de hoogste biologische beschikbaarheid. Dit betekent dat het goed door verschillende delen in je lichaam wordt kan worden opgenomen. Verder is zinkbisglycinaat populair bij fabrikanten vanwege de hoge verdraagzaamheid.
 
Laatst bewerkt:
Is deze vorm van Zink raadzaam bij ivermectine?

Ik heb grote twijfels, waarom, het heeft heel veel "vreemde" ingrediënten. Nu weet ik niet het "gefermenteerde zink" te vergelijken, maar dat voelt als een leuke verkooppraat.

Bekijk deze eens:

Bevat alleen maar Zink, gemaakt in Nederland, goedkoper per 300.
 
Wat dacht je van gewoon, van af het begin beginnen:
Dus beesten botten bouillons, daar eventueel soep van maken
Rauwe melk.
Rauwe melk yoghurt
Smoothies van rauwe melk yoghurt.
Curry's met kokosmelk en/of rauwe melk.
Een huis wordt ook gebouwd vanaf de fundering, dat kun je voor jouw gezondheid ongeveer gelijk zien.
Als het fundament niet stabiel is, dan kun je niet bouwen.
Als je daar niet op let, de rest is dan vooral proberen bij te sturen....
Maar uiteindelijk zul je terug moeten naar de basis.
Lees maar eens het alleen maar lezen forum, kun je heel wat waardevols uit halen
en niet teveel kangenwater ben ik bang.
 
Kleine order bij Roli 'Canceled' door Chinese douane ?
Iemand anders dit wel eens meegemaakt ?
Bij mij de eerste keer dat dit gebeurd.
 
Kleine order bij Roli 'Canceled' door Chinese douane ?
Iemand anders dit wel eens meegemaakt ?
Bij mij de eerste keer dat dit gebeurd.
Is volgens mij in het verleden wel vaker gebeurd, Roli kreeg toen hele ladingen terug. Kan me nog een foto herinneren met zakken vol. Misschien even contact met hem opnemen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.825
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan