Ivermectine

Nee komt wel goed hoor, die komt gewoon bij je thuis. Heb ook meerdere van dat soort meldingen gehad. 1x moest ik wel betalen en het ophalen, dat was in het begin. Iets van vier euro voor 2 potjes.
 
Heeft iemand al gehad bij bestelling IVM dat er gemeldt wordt dat t pakket opgehaald moet worden bij plaatselijk postkantoor? Vraag dit voor vriend in NL die besteld heeft via de revolutie link.

Sandra
Ja ik heb dat al vaker meegemaakt. Het is mij nooit duidelijk geworden wanneer nou wel en niet ophalen.
 
Dank iedereen voor alle reacties. Het is doorgegeven aan de vriend in NL en die wacht t nu even rustig af.
🙏

Sandra
 
Big pharma is zo verrot. Mij krijg je never ever meer een ziekenhuis in. Zeker niet met deze covid hoax. Tis een moordhuis.
Hier ook een Nederlandse medicus ontmoet. Ziet ook niet dat big pharma niet okay is. En er valt ook niet over te praten. Hoe dan?!

Sandra
Vermoord in ziekenhuis ...
1. Ventilatoren
2. Remdesivir (merk: Veklury) als medicijn dat je nieren sloopt. Energie zakt weg. Ziekmoordhuis geeft je dan weinig calorieën en je verzwakt steeds verder.
Studie: 54% van de patienten die dit middel krijgen STERVEN. De presentator (met onderzoek slides en website screenshots als bewijs) vergelijkt het met Zyklon-B .. .buiten beeld van je familie wordt je familielid vermoord; genocide.

Remdesivir (zonder commentaar van poster Highimpactflix)
Remdesivir (originele video met commentaar en screenshot b.v. CDC website)

Remdesivir 31% sterft eraan
+ Dexametisone 4% krijgt nierfalen en sterft
+ Vencomiasin (antibiotica= geen nut tegen virussen) > hartprobleem > coma > 10% sterft

Valt er niet met medici te praten hierover? Vertel ze dan dat ze uit kunnen zien naar hun executie bij Neurenberg 2.0 en dat 'wij' hun familie liefdevol zullen opvangen en uitleggen wat voor landsverrader/collaborateur hun familielid is ... was.

Onwetendheid is geen excuus.
Opdracht is opdracht is geen excuus.
Ik wist het niet is geen excuus.
Persoonlijk verantwoordelijk en aansprakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Je moet soms wat he op een te plakkerige zondag middag in t hier oh zo rustige Portugal. Beetje tijdverdrijf met een lichte grimas is best okay zo op zijn tijd 🤪.....
Zo rustig is het toch niet meer... las/hoorde over een Portugese rechter die de politie woordelijk te lijf ging over bekpamperplicht.
 
Laatst bewerkt:
Zo rustig is het toch niet meer... las/hoorde over een Portugese rechter die de politie woordelijk te lijf ging over bakpamperplicht.
Ja maar Portugal is groter dan die postzegel waar ze woont 🤣🤣🤣🤣 dus goed mogelijk dat ze, daar een paar dagen voor moet fietsen...
 
Heeft iemand al gehad bij bestelling IVM dat er gemeldt wordt dat t pakket opgehaald moet worden bij plaatselijk postkantoor? Vraag dit voor vriend in NL die besteld heeft via de revolutie link.

Sandra
Andere variabelen: sommige bezorgers geven het af bij de buren (bij mij gebeurd). Mooi, want bij pktr "moet" je je legitimeren en dat id-nummer gaat de postnl bigbrother computer in. Dus: WEIGEREN... postnl heeft geen wettelijk recht die persoonsgegevens gegevens op te slaan. Kijken mag, aankomen niet ... laten zien. Afhallpuntmedewerkers toesten het telefoonnummer van hun schoonmoeder maar in. Even kijken of naam klopt.
 
Heeft iemand al gehad bij bestelling IVM dat er gemeldt wordt dat t pakket opgehaald moet worden bij plaatselijk postkantoor? Vraag dit voor vriend in NL die besteld heeft via de revolutie link.

Sandra
Heb ik vrijdag ook gehad, zaterdag bij postkantoor geweest, daar was het niet. Vanmiddag zat het gewoon in de brievenbus 😁
 
Ja maar Portugal is groter dan die postzegel waar ze woont 🤣🤣🤣🤣 dus goed mogelijk dat ze, daar een paar dagen voor moet fietsen...
Ooh, dacht dat Portugal goed werkende tamtam had. Hebben ze hier ook, alleen ook voor de lokale tamtam hier geldt... klötetál 🪘🪘🪘.. niet te verstaan.
Nog zoiets aparts hier .. als ze weggaan zeggen ze 'hello hello'. 👋
 
Ooh, dacht dat Portugal goed werkende tamtam had. Hebben ze hier ook, alleen ook voor de lokale tamtam hier geldt... klötetál 🪘🪘🪘.. niet te verstaan.
Nog zoiets aparts hier .. als ze weggaan zeggen ze 'hello hello'. 👋
Had je maar naar een ontwikkeld land moeten gaan 🤣🤣🤣🤣 niet een die jaren achter een ijzeren gordijnen heeft gezeten.
Ik weet dat het er goedkoop is, maar ze zijn echt alleen op je geld uit 🤣🤣🤣🤣
Maar zolang je vindt dat je goulash moet eten leer je ook de taal maar ff moeten die inportlingen in nsbderland toch ook op papier.
🤣🤣🤣🤣
Frans en Portugees is net zo erg, de lokale dialecten in Frankrijk snap een Fransman nog niet eens, das zeg maar Fries voor Limburgers 🤣🤣🤣
 
En zoals Hoâgs voâr Hageneze 😂.

Op papier ja, want wettelijk hoeven ze de eerste 10 jaar niet te werken ... dus waarvoor taal nodig? En met 75 miljoen nieuwe in aantocht waarom zou je Nsberlands leren... binnen die 10 jaar is de nieuwe taal voor de meerderheidsgroepering in Nederabië .... Arabisch. Met dank aan de Eugenics Unie.
 
Zodra ze Orban weg hebben komt dat daar ook denken ze, maar ik vermoed dat er dan ineens heel veel Kalasjnikov 7.62 in omloop is in goulashie
 
Als we PM's vergelijken is Orban voor mij nog steeds 50-50, maar da's altijd beter dan 0-100 in NLD AUS FRA CAN DEU. Laten we hopen dat hij Bolsanaro na gaat doen .... Kalasjnikov 7.62 zien er wel prettig uit ...
Maar dat denk ik niet want hij is er denk ik ook als de dood voor dat 60% van de volwassen bevolking vanaf 15 jaar met 2 schouderschoten hem afslachten als ze uitvinden wat de fuksins betekenen .... (vanaf 12 nu aan de beurt). Dat gaat lukken, schapen voor de slacht hier in taaleiland Goulashland ... als mensen al informatie zouden willen is er te weinig materiaal in eigen taal. De [DS] heeft hier een makkie) Hongrie es tranquille omdat de bevolking tranquilized is en 60% gefuckxxed. Wel voordeel: vaxx en non-vaxx heel relaxed met elkaar. Geen restaurant tegengekomen met vaxx-bewijs (alleen evenementen geloof ik). Waar de Lidl en Aldi Stazi zowat hartverlamming kregen van mijn onder-de-neus lap ... maken ze nu nergens heibel over. bang voor boetes dus, niet het virus.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan