Italie

⚡⚡🇺🇦🇮🇹Mario Draghi admits that sanctions against Russia have a negative impact on Italy

“Supplies are down 30% but prices are up 30%. So supplies are down, the EU is in big trouble, and Russia is still making money, maybe more.”


Mike
 
Een paar dagen geleden zag ik al iets over een brand in Rome, maar dat leek een kleine brand. Dit ziet er toch wel anders uit. 😱
 
Wat zal hiervan waar zijn🤔

 

De volgende die her veld ruimt. Who's next? Scholtz, Macron, Rutte?

Mike
Dan wil ik graag Biden aan dit lijstje toevoegen.
En is het erg als ik ze allemaal weg wil hebben.
Of zou dat te veel gevraagd zijn?
 

optie 1. Witte rook is nieuwe Paus gekozen.... nee = grijze rook en veel ook
optie 2. Grijze rook = tot op het bot verrotte aanbidder van Lucifer verbrand?
Extra kolen voor de zekerheid dat ie goed kan leggen nasmeulen (niet in Beverwijk)?
optie 3. De apparatuur is verbrand waarmee ze zijn hologram produceren.
optie 4. Rod of God (ASAF) of DEW.
optie 5. Bliksemschicht van God ... andere (Mike's dotcom 320) betekenis van DEW

En dan nog dit... Er zijn 3 pauzen... witte paus (marketingmannetje in vaticaan om de miljoenen gelovigen voor de gek te houden zodat ze feitelijk Lucifer aanbidden = inversie = christendom gekaapt en omgevormd tot satanisch hol), zwarte paus (leider van alle misdaadsyndicaten in de wereld, waaronde MS13, Italiaans maffia, Yakuza, Mossad, alle geheime diensten etc.; was een japanner maar die is geloof ik dood inmiddels) en grijze paus (Pepe Orsini, 1 van de 13 bloedlijnen; officieus de president van de Wereld).
Ze mogen allemaal de brandstapel op. Dit is de Satanische Club die (via via) aan alle touwtjes trekt. USA is slechts uitvoerend gewapend orgaan, de Waffen-SS van de wereld.

Dit is onze gezamenlijke vijand ongeacht of je nu gelooft in God, Bouddha, Allah, Meneer de Uil, Bosnimfen of Paulus de Boskabouter. Verenigt u. Verbroedert.


God wins!
 
Als de ongekozen leiding van het Europese Concentratiekamp in Bruxxels er maar bang van wordt, dan vinden wij het geweldig. Meloni + Salvini is al geschat bijna 40% van de stemmen. Als ze dan met (corrupte) Silvio Berluscinaconi samengaan ....
origineel (duits):

Kick the oppressors out!
 

🇮🇹 Italy - Rejects the Covid vaccine and the Pesaro court orders: "Analyze the composition"

Lawyers and experts at work: "Technical advice allowed"

Pesaro, for the first time in Italy, the content of mRNA vaccines will be investigated. The court of Pesaro, in fact, has admitted the Technical Consultancy and we will proceed with the analysis. "We wanted to understand if informed consent is compatible with mandatory nature, if there are excipients for non-human use or harmful to health or enzymes already found in analyzes recently published in a US scientific journal."





 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.185
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan