Italie

Frits, Ben Tulipen? Allemaal 1?

Dacht eerst, zit ik hier wel in de juiste topic en niet per ongeluk in die van complotdenkers?

Maar aah! Hier zit hem natuurlijk de clou. De Drie musketiers met hun beroemde motto “ 1 voor allen, allen voor 1“ en die samen plannen aan het smeden waren.

De Drie Musketiers, het boek dat in het begin van de 20e eeuw al op felle kritiek kon rekenen vanwege mannelijke chauvinisme.

IP-adressen zijn zelfs gecheckt, dus dit denken werd ook nog eens serieus genomen.

‘’Het lijkt of het dezelfde soort reacties zijn.’’

‘’Dat respecteren werkt 2 kanten op en niet 1.’’

‘’en eenieder die meent hem te moeten steunen krijgt er net zo hard van langs.’’ ‘’hij krijgt een ban.’’

‘’wie zich identificeert met bullshit wordt zelf ook bullshit’’

‘’dezelfde brainwashing’’



Waar gaat dit nog over…?



Woede is een normale emotie, maar een bord spaghetti tegen de muur?

Schade: een kapot bord, een met spaghetti besmeurde muur, een verpeste sfeer.

https://www.trouw.nl/nieuws/woede-is-een-normale-emotie-maar-een-bord-spaghetti-tegen-de-muur~b913f345/

Sergio Leone zou ook zeker  zijn goedkeuring niet verlenen aan deze Spaghetti Western met de titel   'A Fistful of Bolognese Spaghetti - BS '

 
Hallo wakkerdier,

Zou je me eerst enige indicatie kunnen geven waarover dit gaat en de belangrijkheid hiervan?

Ook waarom specifiek deze oproep gericht is aan mij of Tulipen?

Ik ben niet met je bekend en mijn email adres geef ik ook niet zomaar aan iedereen.
 
Frits, Ben Tulipen? Allemaal 1?

Dacht eerst, zit ik hier wel in de juiste topic en niet per ongeluk in die van complotdenkers?

Maar aah! Hier zit hem natuurlijk de clou. De Drie musketiers met hun beroemde motto “ 1 voor allen, allen voor 1“ en die samen plannen aan het smeden waren.

De Drie Musketiers, het boek dat in het begin van de 20e eeuw al op felle kritiek kon rekenen vanwege mannelijke chauvinisme.

IP-adressen zijn zelfs gecheckt, dus dit denken werd ook nog eens serieus genomen.

‘’Het lijkt of het dezelfde soort reacties zijn.’’

‘’Dat respecteren werkt 2 kanten op en niet 1.’’

‘’en eenieder die meent hem te moeten steunen krijgt er net zo hard van langs.’’ ‘’hij krijgt een ban.’’

‘’wie zich identificeert met bullshit wordt zelf ook bullshit’’

‘’dezelfde brainwashing’’



Waar gaat dit nog over…?

Nou Ben, dit idee kwam van Mtwtje. En trouwens, zoals je weet heeft er al eens een hack plaats gevonden lang geleden. Voor mijn tijd trouwens maar dat kan niemand ontgaan zijn. Dan mag men best een gezonde dosis argwaan hebben vind je niet? Net als dat jij niet zomaar je mail adres weggeeft om bepaalde redenen. Dus, ja waar gaat het over? Gaan we nu over spaghetti kletsen? Ik zoek nog een recept welke wapf Proof is. Heb jij enige suggestie?

 
Ja, die heb ik wel vaker gelezen idd. En gemaakt ook trouwens. Toch mis ik me koolhydraten dan. Gewoon zo een ouderwetse bord spagehetti is best lekker met veel kaas en knoflook. Wel met de bedoeling dat ie in de maag land he. Niet tegen de muur ?
 
Waar gaat dit nog over…?
Zegt degene die aankomt met de nonsens dat de auteur van De 3 Musketiers een 'seksist' was.

Mike

 
Wakker Dier, ik heb je emailadres verwijderd. Ik vertrouw je niet en heb het vermoeden dat je weinig goeds in de zin hebt.

Mike
 
Ik durf 100% te stellen dat dit een persoon is die we niet kunnen vertrouwen! Zonde om teveel energie hierin te steken!

Kevin
 
Zoals jij zelf al schreef, het feit dat je hier weer actief bent is een grap op zich.

tegen wie heb je het nu? Ben of Clemence?
 
Enraged Italians Abandon Masks, Denounce Pandemic As Scam
https://www.zerohedge.com/geopolitical/enraged-italians-abandon-masks-denounce-pandemic-scam

Mike
 
https://www.frontnieuws.com/italie-elke-illegale-migrant-ontvangt-ongeveer-1000-euro-per-maand/

Mike
 
Het zijn voornamelijk ook jonge mannen die komen hier duidelijk met een missie. Europa verkrachten. Ik maak mij hier wel zorgen over want alles wat europa binnenkomt krijg je er weer heel moeilijk uit.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.471
Berichten
501.234
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan