Italie

Als we niet in het wie 'gelijk heeft gaan zitten en meer in waar kunnen we elkaar steunen bereiken we meer.
Ik denk dat we elkaar heel goed kunnen bijstaan, alleen je 'leraar'mentaliteit moet er even uit.


 
Gs je mij vertellen hoe ik mezelf moet gedragen? Help me even herinneren, wiens forum is dit nu eigenlijk? Jij bent hier te gast in mijn huis, een beetje respect graag.

Mike
 
Mike:
Mike:
Gs je mij vertellen hoe ik mezelf moet gedragen? Help me even herinneren, wiens forum is dit nu eigenlijk? Jij bent hier te gast in mijn huis, een beetje respect graag.

Respect voor wat?

Je ego?

Ik ben hier weg

Frits
 
That escalated quickly.

Het laatste woord heb ik nog altijd, omdat ik vanaf het begin in de verdediging ben gedwongen.

Mike blijft straks zitten met een stel makke schapies,, op ZIJN forum.

Kan hij die zwervende zielen leiden.

En zo heeft elk zijn taak in het leven.
 
Het laatste woord heb ik nog altijd, omdat ik vanaf het begin in de verdediging ben gedwongen.
Wrong. Dat is jouw perceptie. Ieder ander ziet gewoon dat jij lange tenen hebt. Zijn ze allemaal zo op die Canarische Eilanden? We hadden eerder al zo iemand en die woont ook op zo'n eiland. Te veel met je kop in de zon gezeten?

Mike
 
Lange tenen, korte lontjes. Van degenen die menen weg te moeten rennen omdat ze te beroerd zijn met volledige informatie te komen, bewijzen dat hun ego het grootst is.
In het ergste geval zijn ze nog op zoek naar hun eigen ziel die ze nog niet gevonden hebben. Verassing, hier is ie niet te vinden in elk geval. Wie zijn hier dan de zwervende zielen..??? ??
 
- Als je hier binnen wil komen laat je je emoties en ego maar achter bij de deur.

- Ik heb in korte tijd van Frits nu al zeker 3 of 4 keer meegemaakt dat hij maar wat roept en dit niet of zeer zwak onderbouwt en het begint me nu al de keel uit te hangen.

- En daar komt Frits ook nog als Spuit 11 modder geven!

- Je bent hier nog maar kort actief en wekt nu al ergernis bij me op

- Jij bent hier te gast in mijn huis, een beetje respect graag.



En dan val je mij aan over lange tenen en ego.

Kerel het grootste ego ben jij hier op het forum, met klapvee zoals

Binc en JM. ( daar verwacht ik nog een verlichte bijdrage van )

Mensen die emigreren stappen bewust uit hun vertrouwde omgeving. Dat zijn meestal sterke karakter en dus ego's. En komen voor zichzelf op omdat het niet is zoals in aardappelzakkenland waar alles geregeld is

Wat hier nu speelt is dat er twee in jouw ego aan het porren zijn en dat vind Mike niet fijn, liever klapvee.Lijkt bijna een secte.

Eerlijk gezegd ben ik op een forum nog nooit zo bot benaderd onder het mom van:

" laat je je emoties en ego maar achter bij de deur."

Ongelooflijk dit. Daarom wordt het nooit wat met Nederlanders. Ze zijn de nobele kunst van de retoriek verleerd. 

Mike vindt zich verheven boven de rest ( ondersteund door klapvee ).

En ga me niet vertellen dat JIJ die nobele kunst beheerst, toch ?









 
Binc en JM. ( daar verwacht ik nog een verlichte bijdrage van )

Je mag verwachten wat je wilt. Of je het krijgt is een 2e.
Ik schreef het in het voeding topic al zojuist bij het gelatine gedeelte.
Om de 1 of andere reden blijf je terug komen. Wanneer kom je met iets beters?
 
En daar gaan we weer. Mike is dictatoriaal, leidt een sekte, heeft een te groot ego, kan niet tegen kritiek, etc. Uiteraard worden uitspraken van mij compleet uit verband gerukt om deze stelling te onderbouwen. Ik ben er klaar mee, Tulipan mag lekker heethoofdig in de Canarische zon gaan zitten, hij krijgt een ban.

Mike
 
Is iedereen zo opgefokt vanwege die Corona? Hoor het om je heen zoveel. Nu hier ook mensen die de hielen lichten of snel overal een probleem in zien. Mentaliteit of Corona problematiek? Vaag.
 
Het lijkt of het dezelfde soort reacties zijn. Zou best kunnen dat het steeds dezelfde persoon is. Het kan ook dezelfde programmering zijn natuurlijk.
 
Trust the plan, compleetdenkers. Jullie willen duidelijke communicatie wat recht voor zijn raap is en dat gaat goed zolang dat niet persoonlijk wordt opgevat. Zodra het persoonlijk wordt opgevat, in combinatie met de communicatieoorlog die gaande is waardoor velen er een eigen mening op nahouden wat ze als hun waarheid beschouwen, krijg je polarisatie wat snel mis kan gaan. Wellicht is corona en de immense hoeveelheid nieuwe info dat iedere dag naar buiten komt de katalysator wat mensen uit elkaar drijft. Blijf vooral openminded en respecteer een ander en respecteer ook dat de kennis van een individu inclusief dat van jezelf, zoals dat ik mijn kennisneming van de waarheid als zeer onvolledig beschouw, niet voldoende is om de complexe huidige wereld te begrijpen.
 
Volgens mij heb ik heel wat gemist in korte tijd... Italië is oorlogsgebied zo te merken?

Kevin
 
Misschien idd dezelfde persoon. Ik zou ook niet weten welke namen we onder dezelfde persoon kunnen scharen. Frits, Ben Tulipen? Allemaal 1? ?
Geen idee. Dat respecteren werkt 2 kanten op en niet 1. De oorlog is nu voorbij en daarmee de vrede wedergekeerd.
 
Nee vast niet 1 persoon. Mike zou dat wellicht kunnen achterhalen op basis van IP adres. De 'oorlog' voorbij? De polarisatie en informatie manipulatie is meer aanwezig dan ooit.
 
Geen idee hoe dat werkt om te achterhalen. Klinkt logisch.
Nee, die oorlog is idd niet voorbij. De oorlog in dit topic wel. Er zit immers een van op die persoon.
 
Misschien idd dezelfde persoon. Ik zou ook niet weten welke namen we onder dezelfde persoon kunnen scharen. Frits, Ben Tulipen? Allemaal 1? ?
Geen idee.
Ik heb de IP-adressen gecheckt. Tenzij het 1 persoon is die meerdere IP-adressen gebruikt, zijn het verschillende lui. Wel dezelfde brainwashing, zoals Mwtje terecht opmerkt.

Mike
 
zoals dat ik mijn kennisneming van de waarheid als zeer onvolledig beschouw, niet voldoende is om de complexe huidige wereld te begrijpen.

Om dan toch maar een parel van n zelf analyse voor het voetlicht te halen waar n forum naar mijn idee werkelijk voor bedoelt is.

Hulde ssrdam voor deze conclusie.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.480
Berichten
505.885
Leden
8.637
Nieuwste lid
nataliedje
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan