Is hier iemand met een kind die volledig WAPF is opgevoed?

Gadsie

New member
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of er al iemand is met een kind (al uit de puberteit) die wapf is opgevoed, inclusief zwangerschap.

Ik vraag me af of dit kind knapper is dan gemiddeld (mooie naar voren gegroeide jukbeenderen, kaak breed genoeg voor verstandskiezen, sterke kin, brede bouw (iniedergeval voor mannen), dik haar etc.

En hoe is dit kind sociaal?

Misschien bestaat zo'n kind "nog" niet omdat dit forum nog niet zo lang bestaat, maar wie weet.

P.S. Tip voor ouders van jonge kinderen: zorg dat de mond van je kind het grootste gedeelte van de tijd dicht zit, met de tong tegen het gehemelte aan. Dit zal waarschijnlijk automatisch gebeuren als een kind genoeg borstvoeding krijgt, omdat een kind op deze manier goede slikgewoontes aanleert.
Hierdoor ontwikkeld het gezicht en de kaak beter.
 
Ja ben ik ook benieuwd naar, inclusief foto's, er staan wel foto's in de baby gallery maar dit zijn baby's die hebben vaak een wat boller gezicht, zegt me niks
 
Ja ben ik ook benieuwd naar, inclusief foto’s, er staan wel foto’s in de baby gallery maar dit zijn baby’s die hebben vaak een wat boller gezicht, zegt me niks

Ik had je topic gelezen. Ik denk dat er niet zo snel fotos zullen zijn, omdat er volgens mij niet veel ouders zijn die graag foto's van hun kinderen op een forum zouden zetten. Maar als jij als moeder rauwe melk, lever en eieren eet zal je kind je eeuwig dankbaar zijn.
 
Mijn dochter is gedeeltelijk opgevoed met WAPF. Maar ze wordt pas zeven en begint nu te wisselen met tanden. Helaas hebben we later WAPF later ontdekt. Dus voor en tijdens de zwangerschap en een tijd na de geboorte was het dus niet WAPF.

De kleinste wel weer deze is 1.5 en geen vaccins en vol gestopt met roomboter en lever traan lever enz. Voor en tijdens de zwangerschap WAPF.

Nog steeds niet voor de volle 100% want de oppas oma`s die willen het niet snappen.

Ikzelf heb geen beugel gehad mijn partner wel. Ikzelf heb mijn verstandskiezen nog.
 
@Mwtje

Op 7 jarige leeftijd is het gezicht nog heel beweeglijk. Zorg dat je kind haar gehele tong tegen haar gehemelte heeft in rust als ze dat niet heeft (heel belangrijk)!
 
Ja dat was een leuke om de mond dicht te houden daar moet je dus echt op letten.
De kleinste die moet dat nog goed leren.
Wat we wel meegemaakt hebben met levertraan is dat ze beide naar een tijdje een verstopte neus kregen of verkouden werden. Het kan natuurlijk zijn dat ze teveel kregen of het was een manier van ontgiften. We hebben het iets geminderd en dit gaat beter.

Ter informatie tussen de zwangerschappen heeft 5 jaar gezeten. Er zijn ook geen problemen ontstaan zoals gaatjes in de tanden of bekken instabiliteit .
 
Klinkt goed. Inderdaad zorgen dat ze geen chronisch verstopte neus hebben. Zoek maar eens "mouth breather" op google images.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.514
Berichten
527.285
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan