Interview met Mike Donkers op Youtube online

G

Guest

Guest
Mike Donkers was deze week bij ons op bezoek in Soest en ik heb toen meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem te interviewen. Het interview op Youtube is een ideaal introductiefilmpje voor mensen die de Weston Price leefwijze nog niet zo goed kennen...

Juglen

 
Thanks voor het delen!

Het is opvallend hoeveel mensen zich willen uitschrijven nav dit filmpje op de nieuwsbrief en dat we nu al wat negatieve duimpjes hebben op Youtube. Krijg ook mails van mensen die dit niet vinden kunnen, het eten van dieren... Allemaal vegetariërs. Jammer genoeg zijn deze mensen erg fel en op oorlogspad. Kan toeval zijn, maar ook vitaminegebrek waardoor hun brein op de survivalstand staat?

 
Jammer hoor. Er wordt nergens gezegd dat je geen vegatarier mag zijn, of het slim is, dat is een tweede. Waarom wil men zo overtuigen? Ik ben overtuigd van mijn gelijk, jij van jouwe, leven en laten leve denk ik dan.

Ik hoop dat men wel respectvol naar je blijft Juglen.

 
@Juglen, vreemd dat je niet dezelfde soort reacties hebt gekregen n.a.v. je filmpje met Ralph Moorman die toch ook het eten van dierlijke produkten voorstaat. Alleen misschien niet zo uitgesproken als Mike.

 
Quote:
. Er wordt nergens gezegd dat je geen vegatarier mag zijn


Nee maar dan nog, vegetariers eten toch ook dierlijke produkten? Als je wel kaas, ei en melk eet dan moeten er ook direct dieren voor jou manier van eten sterven.

Dat vergeten die vegetariers maar wat graag.

Trouwens als je vegan eet worden er net zoveel dieren gedood zo niet meer maar dat willen ze al helemaal niet horen.

 
Juglen,

Leuk filmpje, heb de link opgenomen op mijn site.

Maar een vraagje: zou je het 'weston price dieet' nog kunnen veranderen in: Weston Price voedingspatroon?

Of is dit muggenziften. Ik zie het nl. niet als een dieet maar een levenswijze.

Lia

 
Lia,

Ik zie het zelf ook meer als leefwijze, maar op leefwijze wordt niet gezocht in Google en op dieet wel... Ik zat er zelf ook al mee te pielen, want een dieet wil zeggen dat het tijdelijk is en een leefwijze is permanent.

 
Hoe vaak ik wel niet te horen krijg, wanneer mag je weer normaal eten? Ik zeg altijd, het is een voedingswijze, geen dieet. Dus ik blijf altijd zo eten :lol:

 
Alexandra,

Dan kun je de volgende keer ook zeggen: ik eet juist 'normaal'.

Juglen, ik snap het hoor, je zou het anders in de tekst onder het filmpje kort kunnen toelichten dat het een leefwijze is.

Dan hebben ze het al via dieet gevonden.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan