Internetadressen voor rauwmelkse producten

Moondust

New member
Ik heb inmiddels de rauwmelkse kaas van Remeker (www.remeker.nl) gevonden, maar zou ook graag mijn biologische roomboter willen vervangen door roomboter die aan meer eisen voldoet.

- Biologisch

- Grasgevoerd

- Melk niet gepasteuriseerd

- ?

Wie weet nog meer internetadressen waar kwalitatief goede rauwmelkse producten in de lijn van WAPF te verkrijgen zijn?

 
In de lijst van Lia heb ik geen webadressen gevonden waar je rauwmelkse roomboter kan kopen. Bestellen via internet zal voor veel WAP-ers die niets in de buurt hebben erg handig zijn. Rauwmelkse slagroom zou ik ook graag online kunnen kopen, maar ik weet niet in hoeverre de slagroom ongekoeld vervoerd kan worden.

 
bij matthys de haan in Ingen kan je rauwmelkse boter krijgen, en rauwmelkse room ook.

 
Ze hebben geen webshop oid, dus ik zal deze week even contact met ze zoeken om te vragen wat de mogelijkheden van versturen zijn.

 
Www.hofwebwinkel.nl

Ze verkopen ook Remeker ghee en kaas.

Je moet wel binnen de bezorgregio wonen.

Chicks on the move eieren van hun zijn ook top.

 
Eieren is ook een goei idd, want mijn indruk is dat de biologische eieren niet de WAP-kwaliteit hebben, omdat de kippen hun natuurlijke voer niet krijgen, maar vaak granen en weet ik wat voor rommel. Dan kan het nog zo biologisch zijn, natuurlijk is het iig niet.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.514
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan