Ik groei scheef

kaasmeisje

New member
Ik heb al tijden een verkeerde zithouding. Nu is het ook voor anderen zichtbaar dat ik scheef wordt. Mijn ene schouder staat hoger dan mijn andere schouder. Ik heb alleen als ik mij dwing om gewoon recht te zitten, voeten op de vloer, etc, dat ik misselijk wordt en pijn in mijn rug krijg. Mocht iemand verstand hebben van een verkeerde lichaamshouding en wat hier aan te doen, graag advies gewenst.

 
Je lichaam corrigeert niet voor niets voor iets dat niet goed zit in je lijf denk ik. Althans dat is ook het verhaal dat ik van een osteopaat hoorde: dus dat als je last hebt van een orgaan dat je dat orgaan gaat sparen in je houding.

 
ik heb bovenstaand topic van de atlas-correctie doorgenomen. Ik weet niet waarom maar het verhaal klinkt mij iets te mooi. En de 180,- euro klinkt mij iets minder mooi. Ik ben ook een beetje allergisch voor de verhalen die op dergelijke websites staan.

Waar ik woon schijnt een man een fysiopraktijk te hebben die nog een andere opleiding heeft gevolg. Hij kan je recht zetten. Geen idee wat hij precies kan en wat hij doet maar veel mensen zijn goed te spreken over zijn kwaliteiten. Ik ga dat eerst proberen. En zelf aan mijn houding werken door de slechte gewoonten af te leren.

 
misschien is een osteopaat wat, die krijg je vaak ook vergoed door je aanvullende verzekering

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.513
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan