IJsover stelt zich voor

IJsover

New member
Ik ben Riet, alleenstaand en 66 jaar levenservaring. Heb dd 18 juni 2013 voor het eerst een lezing van Mike Donkers bijgewoond bij de Kleikracht. Het was een heel interessante avond, waar ik veel informatie kreeg. Er waren toen studenten, die leerden voor dietist. Mike vertelde veel hoe hormonen in ons lichaam funtioneren en hoe de samenhang c.q. gevolg is bij niet goed functioneren hiervan Daarna nog een paar lezingen bijgewoond en niet te vergeten veel gelezen op het forum Vertelde Mike, dat ik last van obstipatie had. Hij gaf als antwoord de boel moet stromen. Toen viel voor mij het bekende kwartje. Door het lezen op het forum en de site www.voedingisgezondheid.nl van Pooeki, kwam ik er achter dat ik ook bijnieruitputting had. Ik ben teruggegaan tot aan mijn geboorte, wat ik opgepikt heb en het mij eigen gemaakt heb, maar het hoorde bij mijn familie en niet bij mij. Wat een opluchting en geeft bevrijding om in mijn eigen kracht te gaan staan.

Ik at al ruim 3 jaar lang per dag 1 pond volle kwark, bosbessenjam en slagroom en de andere dagen 25 gram gerst met slagroom, gehakt ed van een biologisch bedrijf en 3 x per week groente en af en toe fruit. Als ik trek had, at ik 's-avond veel crackers met roomboter,geitenkaas. Door de dag gebruik ik groene thee of kruiden thee en water.

Ben begonnen met:

Het weglaten van de gerst

nu bosbessenjam ingeruild voor zelf geplukte blauwe bessen en ingevroren

iedere morgen en avond water met keltisch zeezout en 's morgen met citroen

gefermeteerde levertraan en botorolie(vind ik niet prettig)

rauwe melk en rauwe kefir; kefir zelf maken of de Ecoloar vind ik verschil in zitten.

geprobeerd appelazijn bij het water te doen, maar dat accepteert mijn maag niet.

Gebruik daarbij de vitamine B12 en foliumzuur; AOV vitamine C

Nu extra, omdat ik blaasontsteking heb(al 3 weken) berberis vulgaris en extra vit C.

Voor de constipatie gebruik ik bitterzout, maar ik wacht soms te lang en dat is niet prettig. Probeer 1 liter kefir te drinken.

Dat het van de zomer mooi en warm weer was, heb ik heel minder last gehad van opgezette voeten.

Wie geeft mij raad over de blaasontsteking af te komen.

Riet

 
Hoi Riet,

Google even op colloidaal zilver, dat is een natuurlijke antibiotica.

Ik wil ook colloidaal zilver achter de hand hebben voor als ik evt weer blaasontsteking krijg.

Tot morgen!

 
re. Tanja, Ik heb de d-mannose ook al geprobeerd, maar het heeft bij niet geholpen. Heb 2 dagen 6 x tabletten gebruikt en daarna 1 per dag voor onderhoud.

re. Puur Natuur, de colloidaal zilver te gaan gebruiken als antibiotica, ga ik nu bestellen. Dank je wel voor de tip

Riet

 
D-mannose hielp bij mij ook niet, net al cranberry dat niet doet of een lading vitamine C.

Ik hou mn hart vast hoor, wat dan wel gaat helpen, maar ik ga ook collidaal zilver in huis halen.

 
Hoi IJsover,

Wat bij mij werkt tegen blaasontsteking is Beredruif. Ben er sinds kort achter dat dit veel beter werkt dan cranberrie o.i.d.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan