iemand tips om gaatjes in tanden weer te dichte met voeding

annick

New member
beste,

ik heb in 3 tanden gaatjes,allemaal onderaan
heeft iemand tips om deze op natuurlijke wijze te kunnen genezen?

ik eet veel kokosolie,palmolie en eet ook bijna geen vlees

annick
 
Daar zit meteen al het probleem: bijna geen vlees. Kortom, je bent een vegetarier die denkt met wat plantaardige 'superfoods' wonderen te bereiken. Gaat 'm niet worden.

Mike
 
Annick drink je al rauwe melk, kefir en eet je dierlijke vetten? Uiteraard alle gebruiken.
Beperk koolhydraten, noten (of week ze eerst) en suiker beter om sowieso te vermijden.
Zo heb ik een kiespijn onder controle gekregen. Hoewel ik het af en toe nog voel met zout eten.
 
beste Elkedageenei,ik drink redelijk veel rijstmelk(originele) met verse zuivere cacao erin.
ook eet ik alle dagen 3 lepels rode palmolie en doe ik minstens 1 keer per dag oil pulling met kokosvet

ik eet weinig pasta,wel veel kikkererwten,quinoa ,rijst

af en toe eten wij nog wel een stuk vlees hoor,ook vis eten wij regelmatig
 
Helemaal in de ban van de 'superfoods', zie ik. Ik dacht het al. Je bent nagenoeg vegetarisch en eet en drinkt producten met een lage voedingswaarde en een veel te hoge prijs. De allerhoogste prijs die je betaalt is echter je gezondheid.

Mike
 
Natuurlijk genezen van gaatjes zou je in eerste instantie kunnen proberen met een tanden masker. Een voorbeeld hiervan wordt in onderstaand artikel beschreven.

http://healthbytes.me/genees-gaatjes-natuurlijk-en-genees-tandbederf-met-deze-krachtige-tanden-maskers/

In hetzelfde artikel wordt trouwens ook aangeven dat hierbij veranderingen in je levensstijl belangrijk zijn.

Zoals al wordt aangegeven ga je het met die vele zogenaamde gezonde vegetarische producten en te weinig (goede) dierlijke producten niet redden.

Het consumeren van voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine D en vitamine K2, met inbegrip van gras gevoed boter, ghee, kip (bio met vel), room en volle melk. (note: wel rauwe melk) Kaas op basis van (bio) rauwe melk is ook goed. Bio eieren top!!

Vergeet/vermijd kikkererwten,quinoa ,rijst etc. zo veel als mogelijk!
 
Dat boek Genees tandbederf is echt een aanrader!
Ga WAPF eten dat support je gebit. Weston A Price was niet voor niets tandarts.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.528
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan