Iemand interesse in Endo-met supplementen (vergelijkbaar met Biomore)

Miquel1983

New member
Beste mensen,

Ik heb in 2014 een tijd nutritional balancing therapie gevolgd bij Pam Killeen, een Canadese therapeute. Ik heb via haar supplementen gekocht bij het Amerikaanse bedrijfje Endo-met. Deze supplementen zijn van dezelfde samenstelling en kwaliteit als de Europese Biomore supplementen (die in Nederland en Europa worden voorgeschreven door nutritional balancing therapeuten). Ik ben zelf gestopt met de therapie maar heb wel nog 7 niet-aangebroken potjes thuis staan die ik graag voor een voordelige prijs verkoop aan iemand die deze therapie doet.

Ik verkoop ze voor ongeveer 75% van de Endo-met prijs en maar 50% van de Biomore prijs. De supplementen zijn in 2013 or 2014 geproduceerd (data verschillen ietwat per potje). Ik heb ze droog, donker en op kamertemperatuur bewaard.

Het gaat om de volgende supplementen: Megapan, Limcomin, Thyro-complex, GB-3, Paramin, Renamide en Selenium. Deze supplementen hebben nagenoeg dezelfde samenstelling als de volgende Biomore supplementen: Bio-multi, Bio-immuun, Bio-thyro, Bio-bile, Macromin, Bio-ren en selenium.

Alle potjes bevatten 180 capsules (behalve selenium met 90 capsules). Ik verkoop de potjes los of als volledig pakket (met extra korting).

Ik hoop dat ik iemand hier blij mee kan maken. Laat maar weten.

Groetjes,
Miquel
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.500
Berichten
519.510
Leden
8.647
Nieuwste lid
Syllie
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan