Iemand hier al corona gehad?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JaspervdB
  • Startdatum Startdatum
J

JaspervdB

Guest
Hier heeft 1 kind corona gehad halverwege vorig jaar. Is daar vrij prima doorheen gerold trouwens. Partner en ik twijfelen of we begin (of eigenlijk vlak voor) patient zero al besmet zijn geweest. We hadden een enorme griep in ieder geval (en leven nog)
Iemand hier die corona heeft gehad? En hoe verliep dat?

Hier heeft 1 kind corona gehad halverwege vorig jaar. Is daar vrij prima doorheen gerold trouwens. Partner en ik twijfelen of we begin (of eigenlijk vlak voor) patient zero al besmet zijn geweest. We hadden een enorme griep in ieder geval (en leven nog)
Iemand hier die corona heeft gehad? En hoe verliep dat?
?
Heb je al iets gelezen op dit forum?

Al hoor ik tot de risicogroepen heb ik geen corona gehad en maak me daar ook totaal geen zorgen over, ik heb zelfs zelfs zelden of nooit de griep. Ook in mijn directe omgeving niemand alleen een collega die nu herstellende is van long covid en gedeeltelijk aan het werk is. Ze zegt dat ze bij lichte inspanning erna dodelijk vermoeid is en moet rusten. Geen idee wat ik ervan moet denken. Misschien is het de ziekte van Pfeiffer waar ze last van hebben.

Als je het goed beschouwt, heeft helemaal niemand Cojona gehad want er is uberhaupt geen geschikte test om dat vast te stellen.
Ja ik volg je. Maar kan het niet geheel met je eens zijn. Ik leid zelf een onderzoek (ik niet in mijn eentje uiteraard) wat vrij zeker kan vaststellen of er a antistoffen aanwezig zijn in het bloed (uit de ziekte zelf dus niet uit het vaccin) en b of je op dat moment geinfecteerd bent met covid-19 ( al dan niet a-typisch)
De pcr test is goed beschouwd ook betrouwbaar mits goed uitgevoerd.

Ja nou ja. Dit wordt wel wat ingewikkeld. Dit schampt wel enorm aan mijn vakgebied.
Wat is jouw vakgebied?

Om meer zicht te krijgen op wat er mis is aan de hedendaagse medische doctrine en het alternatief ervoor.

Ja ik volg je. Maar kan het niet geheel met je eens zijn. Ik leid zelf een onderzoek (ik niet in mijn eentje uiteraard) wat vrij zeker kan vaststellen of er a antistoffen aanwezig zijn in het bloed (uit de ziekte zelf dus niet uit het vaccin) en b of je op dat moment geinfecteerd bent met covid-19 ( al dan niet a-typisch)
De pcr test is goed beschouwd ook betrouwbaar mits goed uitgevoerd.
Misschien wel betrouwbaar, maar ongeschikt voor diagnose.

Ik wil nog eens herhalen (ooit al ergens geschreven) dat in het verleden mijn man die nooit ziek was (en ook daarna niet meer) een heftige griep had met hoge koorts en daar 4 weken later nog doodmoe van was. Kon een tijdje niet werken. Niks geen ziekenhuis, niks geen Covid.

Een half jaar geleden ben ik best flink ziek geweest in 4 dagen werd ruim 1/3 van mijn collega's ook ziek.
Daarom ben ik wezen testen en positief bevonden.
10 dagen lang heb ik ruim 40 graden koorts gehad en 2 weken de longen uit het lijf gehoest.
Nu heb ik een hele diverse verzameling vervelende restklachten wat ze omschrijven als longcovid.

Een half jaar geleden ben ik best flink ziek geweest in 4 dagen werd ruim 1/3 van mijn collega's ook ziek.
Daarom ben ik wezen testen en positief bevonden.
10 dagen lang heb ik ruim 40 graden koorts gehad en 2 weken de longen uit het lijf gehoest.
Nu heb ik een hele diverse verzameling vervelende restklachten wat ze omschrijven als longcovid.
Oh getver. Ja ik ken dit verschijnsel. Ook bij mij in het ziekenhuis een enorm hoog verzuim door longcovid. Vreselijk. Heb je nooit gedacht: had ik me maar laten vaccineren of had ik maar iets meer me aan de regels gehouden? (aangenomen dat je dit niet deed hoor, correct me if i'm wrong)

Oh getver. Ja ik ken dit verschijnsel. Ook bij mij in het ziekenhuis een enorm hoog verzuim door longcovid. Vreselijk. Heb je nooit gedacht: had ik me maar laten vaccineren of had ik maar iets meer me aan de regels gehouden? (aangenomen dat je dit niet deed hoor, correct me if i'm wrong)
Absoluut geen vaccin voor mij dat is heel zeker daar heb ik geen enkel vertrouwen in.
Als het kwaad is geschiet gaat dat prikkie toch ook niet meer helpen het is geen geneesmiddel.
Die regels die ik onzinnig vond daar heb ik mij niet aangehouden en dat heeft ook geen probleem opgeleverd.
De simpele basisregels bleken op het werk niet afdoende achteraf gezien.

Omdat alleen een PCR niets zegt
Een arts stelt diagnose luchtweg infectie oeps dat kunnen er meer zijn misschien dat dan de PCR uitsluiting geeft, maar de rtpcr van Droste en Koopmans is gebaseerd op een computers model niet op basis van enige wetenschap.
Zoals ik al eerder zei kom maar met het in een lab geïsoleerde sarscov2 virus incl varianten dat mag, uit een besmette en zieke patient aantoonbaar.

En de peer reviewde studie dat dat virus ook covid veroorzaakt.

Maar dan ben je stilletjes

Omdat alleen een PCR niets zegt
Een arts stelt diagnose luchtweg infectie oeps dat kunnen er meer zijn misschien dat dan de PCR uitsluiting geeft, maar de rtpcr van Droste en Koopmans is gebaseerd op een computers model niet op basis van enige wetenschap.
Zoals ik al eerder zei kom maar met het in een lab geïsoleerde sarscov2 virus incl varianten dat mag, uit een besmette en zieke patient aantoonbaar.

En de peer reviewde studie dat dat virus ook covid veroorzaakt.

Maar dan ben je stilletjes
Sorry, deze info klopt echt niet.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.583
Leden
8.683
Nieuwste lid
urehrwjqnb
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan