iemand ervaring met een ortomoleculair arts?

De kosten voor de onderzoeken worden idd niet meer vergoed, de consulten nu wel hahaha

Bedankt voor de link

 
je kunt je ook een zapper aanschaffen tegen candida als je dat nog niet hebt

 
Voor candida heb je geen idioot dure labtesten nodig.

Het kan trouwens zelfs via de huisarts als je wilt en dan wordt het vergoed.

Ik hoop niet dat je bij een 'orthomoleculair' bent geweest die ook nog plastisch

chirurg is. Er is zo iemand die mensen compleet uitzuigt voor duizenden euro's

en daardoor een vreselijk imago wegzet. (evenals een aantal anderen)

Een goede therapeut kan uit een gesprek alles halen wat hij moet weten,

net als vroeger voor de hippe techniek en labtesten (die niet 100% accuraat zijn

en waarvan de grenswaardes niet zaligmakend zijn)

Als je serieuze chronische gezondheidsproblemen hebt is het zeker aan te raden om een

goede orthomoleculair kPNI therapeut op te zoeken. Die kan je in een aantal sessies

op weg helpen om beter te worden/te genezen en tips geven om mee door te gaan waardoor je gezond blijft.

Er is niets mis met investeren in je gezondheid en soms lukt mensen dat zelf niet als de gezondheidsproblemen te erg zijn. (of niet snel genoeg)

Dan is het vinden van een goede therapeut de beste investering die je kunt maken om je leven weer terug te krijgen.

Precies de reden waarom ik het zelf ben gaan doen.

 
Hij is idd ook plastisch chirurg, en over zo een therapeut dat ben ik ook mee in contact gekomen, toevallig nadat ik bij deze arts geweest ben, hij wilt een haaranalyse doen en zo een darm reiniging.

Ik laat het allemaal ff bezinken, de therapeut is wel te betalen.de dokter word het niet. Heb niet zo een grote beurs helaas als single mama van 3.....

 
@debje_b ik zie dat ze de don croft zapper ook op ebay verkopen waar je met paypal kunt betalen, maar dan betaal je meer dan rechtstreeks van don croft zelf. Of je kunt jezelf ook een kredietkaart aanschaffen, dit kun je bij sommige banken gratis krijgen, maar dan moet je ook wel een (gratis) bankrekening bij ze openen..

 
Ik heb de zappermbetaald via paypal, volgens mij via don croft. In ieder gecal via de link in het topic over de zapper op dit forum.

 
Mike ja dat was musarella, deze was hoog aangeschreven op hormonale disbalans, was op zich fijne arts.

Maart jammer daar hij alleen voor de grote beurzen is... :)

 
Hebben jullie een link waar jullie de zapper hebben besteld?

Misschien heeft iemand anders een credit card en mij wilt helpen..

 
Ik heb nu ook paypal, heeft iemand een link waar de zapper te bestellen is met paypal? Kan hem niet vinden via de site sorry :( alvast bedankt!

 
@ Mike.. Ja :)

De schandaligheden die ik over zijn manier van werken heb gehoord....

en dan niet via via via maar directe bekenden, ik krijg bijna plaatsvervangende schaamte.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.849
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan