Hydroxychloroquine

Ik maak me ernstig zorgen over familie die zich destijds heeft laten prikken. Zoon met vriendin en kleinkind met vriend. 3x voor zover ik weet.
Eigen schuld dikke bult als ze ziek worden. = helemaal waar. Maar het is wel familie.
Kleinkind bv, als die in de toekomst een kind wil en het komt niet gezond ter wereld.
En dokters die dan de waarheid niet vertellen.
plus andere ziektes die gerelateerd zijn aan vaccins.
Ik heb tot nu toe niet gezien dat er artsen zijn die alsnog behandelen met Ivermectine of hcq en zink en vit C om cellen weer gezond te maken, voor zover dat mogelijk is.
Ik heb Iverm. en averm. op de plank.
Als leek zou ik adviseren bovengenoemde 3 middelen gewoon te gaan slikken.
Maar hoelang moet je dan slikken?
Over bloed-donaties horen we ook niets. Goed bloed of vervuild bloed?
Daarom moeten al die mensen die de prikjes promoten vervolgd worden, wegens het schenden van de Nurnbergcode. Zeker nu we zoveel meer weten, zoals het onomkeerbaar veranderen van je DNA en aantasten van je immuunsysteem.
 
Ik kijk er ongetwijfeld overheen maar kan het niet vinden。
De HCQ van Roli, hoeveel tabletten per dag slikken en hoelang evt bij ziekte?
Hello everyone, I'm ROLI. I haven't logged in to the forum for a long time. I found that many people said that I can't enter my store. I am now re-creating the second store ROLI NO 2. This is the latest link. This is HCQ link
 
Hello everyone, I'm ROLI. I haven't logged in to the forum for a long time. I found that many people said that I can't enter my store. I am now re-creating the second store ROLI NO 2. This is the latest link. This is HCQ link
Hé Roli,

Hopefully you'll be fine.
Thanks for the message and nice to hear from you again.

Greetings,
Dorothé
🌹
 
Er zouden toch meerdere mensen moeten zijn die zich momenteel zorgen maken om hun gezondheid nu en in de toekomst en UIT VOORZORG de naweeen van de prik willen herstellen.
Er zullen toch mensen zijn die Wakker zijn en spijt hebben?
Zou dat uberhaupt te herstellen zijn? (met ivermectine of Hydr.
Of is het te vroeg in de tijd (in jaren) dat dit aan de orde komt?.
Die vaccins zijn toch gemaakt om ons ziek te maken EXPRES.
Net zoals met kanker waar dan dat lange artikel destijds hier geplaatst was van die meneer die zichzelf had genezen met Iverm.
 
Ja, maar heb even geduld. Roli.heeft een tijdelijke ban op AliExpress. Binnen afzienbare tijd zullen er weer winkels van hem op AE komen te staan, zodat jullie naast IVM/AVM ook HCQ kunnen bestellen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.334
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan