Hydroxychloroquine

Werkzaam, dus verboden hè, WANT de omzet van zakdoekjesproducenten moet wel beschermd worden! 🤪
 
Wat is de status van je IVM inname? Ben je doorgegaan tijdens en na het ziek zijn en slik je dat nu bij HCQ?
Tijdens mijn ziekteperiode volledig gestopt. Sinds vorige week weer begonnen met AVM. De laatste dosis was afgelopen zaterdag. Vanaf vandaag dus maar een tijdje exclusief aan de HCQ, kijken hoe dat bevalt.

Mike
 
Tijdens mijn ziekteperiode volledig gestopt. Sinds vorige week weer begonnen met AVM. De laatste dosis was afgelopen zaterdag. Vanaf vandaag dus maar een tijdje exclusief aan de HCQ, kijken hoe dat bevalt.

Mike
Hoe [be]viel de periode zonder IVM/AVM en hoe [be]viel het toen je weer begon Mike?

Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe ervaringen met HCQ.
 
AVM zet mijn brein meer 'op scherp'. Scherpere focus, ik 'sta meer aan'. Doet ook iets positiefs met de levensenergie in het algemeen. Dit effect heb ik vooralsnog niet met HCQ, ik merk eigenlijk niets. Maar het is pas de eerste dag, dus wie weet...

Mike
 
@fatsnotbad
Mike hoe staat het nu met het gebruik van HCQ, gebruik je het nog steeds of ben je inmiddels al gestopt?
Iets van bijwerkingen gemerkt of eventuele positieve veranderingen?
 
Hee Heks, je bent weer terug!👏

Totaal niets gemerkt gedurende de 5 dagen dat ik het heb geslikt. Ik ga vanaf vandaag aan de slag met niclosamide. Nadat de eerste zending ergens verloren is geraakt stuurde Roli een nieuwe zending en deze was 10 dagen later hier!

Mike
 
Hee Heks, je bent weer terug!👏

Totaal niets gemerkt gedurende de 5 dagen dat ik het heb geslikt. Ik ga vanaf vandaag aan de slag met niclosamide. Nadat de eerste zending ergens verloren is geraakt stuurde Roli een nieuwe zending en deze was 10 dagen later hier!

Mike
Wonderlijk dat je niets gemerkt hebt. Hoe kan dit denk je?
Zelf vermoed ik dat je al zo schoon bent door voeding en vorige innames van IVM/AVM dat de HCQ niets meer uit hoefde te kuren. Hoe zie jij dat?

In de tussentijd [na de HCQ] nog wel AVM gebruikt, of heb je alles links laten liggen?

Ik ben nog steeds aan het experimenteren met AVM/IVM bij mezelf en naasten. HCQ wel binnen via Roli, maar laat ik liggen voor nood.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
501.434
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan