Humor om te lachen...

Ik moet het natuurlijk niet doen, op de joop kijken (mag niet van @Sailor :)) maar lees de reacties hieronder


(ik open het altijd in een private window, ik hoop dat dat scheelt)

Maar de commentaren zijn hilarisch ware het niet dat er mensen in Nederland vrij rondlopen die zo denken.

Ik moest iig lachen:)
Joop is een gevaar voor de geestelijke gezondheid van een normaal denkend mens, het is niet uit te sluiten dat het besmettelijk is. 🤣🤣🤣🤣🤣
 
Ken uw vijand
Daar heb ik betrouwbare bronnen voor, daar valt Joop niet onder, dat concentreert zich in islamsterdam eo aka een kudde Soy boys en feminazis 2 keer boe roepen en ze zitten in een safe Space weken bij te komen van zoveel geweld 👊😡👊 🤣🤣🤣🤣
 
Dat was al bekend, hij heeft de hele Mona fabriek leeg gevreten, logisch dat hij zo streng is, 180 kg overgewicht bij een besmetting niet te beademen omdat net als bij een walvis zijn longen in elkaar gedrukt worden door zijn gewicht, maar wel een QR code om de Mac leeg te vreten
 
Dat was al bekend, hij heeft de hele Mona fabriek leeg gevreten, logisch dat hij zo streng is, 180 kg overgewicht bij een besmetting niet te beademen omdat net als bij een walvis zijn longen in elkaar gedrukt worden door zijn gewicht, maar wel een QR code om de Mac leeg te vreten
:ROFLMAO: Hij is gewoon bang, heel bang om Covid te krijgen. Weet waarschijnlijk ook hoe het verplegend personeel over hem denkt, dan wil je ten koste van alles voorkomen dat je daar terecht komt. Weten we ook meteen bij wie we moeten zijn als de schappen in de supermarkt leeg zijn.
 
Ik weet dar een grap nooit leuk.is als je hem.moet uitleggen, maar ik kan pas lachen als ik hem snap en nu snap ik er niks van...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.747
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan