Humor om te lachen...

4a5b.jpg
 
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3178515152256659&id=450472401727628&sfnsn=wa&extid=dD50Lqwg2y6sfrg1

Mike
 
ik weet ff niet waar te plaatsen daarom maar effe hier: tps://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/01/27/mondiaal-centrum-voor-voedselinnovatie-komt-naar-nederland

Ik heb het niet eens helemaal gelezen, maar ik ben al misselijk.

Wat staat hier nu exact?

Een krop andijvie is oke, een pieper is oke, een scharrel varken is oke...Wat te denken van dit gezever. Verbeteren? ammehoela, kan niet.



Voedsel is heel gewoon eten wat moeder natuur, of god zo u wilt, ons 'gegeven' heeft, de mens heeft daar gewoon met zijn poten vanaf te blijven.
 
Las ik vandaag :
Wanneer je bij de dokter in de wachtkamer komt dan vraagt de receptioniste altijd: 'Waarvoor je de dokter wilt zien' En dan moet jij haar vertellen, in het bijzijn van al die anderen die in de wachtkamer zitten, wat er verkeerd is met je. Ik weet dat de meesten van ons dit wel hebben meegemaakt, en ik heb genoten van de manier waarop een oudere man dit oploste: Een 86 jaar oude man komt de propvolle wachtkamer binnen en gaat naar de receptioniste. Die zegt: 'Ja meneer, waarvoor wilt U de dokter vandaag zien?' Er is iets verkeerd met mijn lul', zegt hij. De receptioniste werd verbolgen en zei, "U kunt hier niet binnenkomen en zulke dingen uitkramen in een volle wacht kamer.' 'Waarom niet? U vroeg mij wat er verkeerd was en ik heb het u verteld', zei hij. De receptioniste antwoordde, 'U heeft de hele wachtkamer in verlegenheid gebracht. U had moeten zeggen; ' Er is iets verkeerd met uw oor of iets dergelijks en bespreek het probleem verder privé met de dokter ' De man antwoordde, 'U zou de mensen geen vragen moeten stellen in een wachtkamer vol met vreemden, als het antwoord ze in verlegenheid kan brengen.' De man liep naar buiten, wachtte een paar minuten en ging weer naar binnen. De receptioniste lachte zelfgenoegzaam en zei, Ja??? 'Er is iets verkeerd met mijn oor,' zei hij. De receptioniste knikte goedkeurend, wetend dat hij haar advies had aangenomen. 'En wat is er verkeerd met uw oor, meneer?' 'Ik kan er niet uit pissen', antwoordde hij. De wachtkamer barstte uit in luid gelach.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan